Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Brent® zei:Laat me raden, die beste koper was niet binnen een paar minuten weg bij jullie thuis. Vast een heel Italiaans getint gesprek.![]()
Mooie foto's ook van de Alfa zeg! Niet normaal!![]()
Carfanatic zei:Leuke slomo met het wegspattende grindbeetje Petrolicious on a budget. Lokatie doet de auto geen recht, had wel wat spannender gemogen dan een standaard parkeerterrein.
omniradius zei:Ja ik had graag even naar de Italiaanse alpen gereden voor die extra 'beauty shots' ... maar zolang ik geen Top Gear budget heb zal ik moeten roeien met de riemen die ik heb
Was in ieder geval ontzettend vette ervaring, leuk om jou en je 4C in het echt te mogen begroeten... en ja ik ben ook erg tevreden met het resultaat!![]()
![]()
Phaeton V8 zei:Mooie video Thomas en Ramon! Ziet er inderdaad professioneel uit, televisiemateriaal![]()
michel1975 zei:Wellicht van het najaar toch maar een soort van toer hier in de kop van Noord Holland in elkaar zetten![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@omniradius
Echt doen. Dit kan een hele gave serie gaan worden. Start een YouTube kanaal en ik abonneer direct! Views gaan ook al best lekker!
Jay DoubleYou zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@omniradius
Echt doen. Dit kan een hele gave serie gaan worden. Start een YouTube kanaal en ik abonneer direct! Views gaan ook al best lekker!
Heeft hij al.![]()
Leeftijdsgenootje! Maar jij hebt het qua auto's beter voor elkaar hahaHaha, auto gekocht rond mijn 30ste verjaardag
Zo'n zelfde versie van het filmpje maar dan met een Fiat Punto Evo 1.3 diesel?Wie weet dat ik dit vaker kan gaan doen... Vond het iig ontzettend leuk om te doen
Carfanatic zei:Leuke slomo met het wegspattende grindbeetje Petrolicious on a budget. Lokatie doet de auto geen recht, had wel wat spannender gemogen dan een standaard parkeerterrein.
Sanoma zei:Zo'n zelfde versie van het filmpje maar dan met een Fiat Punto Evo 1.3 diesel?Wie weet dat ik dit vaker kan gaan doen... Vond het iig ontzettend leuk om te doenSpectaculaire shots gegarandeerd *kuch*
adinsx zei:Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal.(maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).
En als er een meeting tot stand komt sluit ik graag aan.![]()
Bossinkje zei:Sanoma zei:Zo'n zelfde versie van het filmpje maar dan met een Fiat Punto Evo 1.3 diesel?Wie weet dat ik dit vaker kan gaan doen... Vond het iig ontzettend leuk om te doenSpectaculaire shots gegarandeerd *kuch*
Gewoon een 'vaste' rubriek van maken, telkens een andere forummer. :T
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:adinsx zei:Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal.(maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).
Je zou eens moeten aanvoelen hoe de 4C nu rijdt met de Yokohama AD08R banden, Madeno Racing shims achter de onderste draagarmen en de software-upgrade. Compleet andere wagen. Nog veel meer hooligan, maar nog veel mooier in balans.
adinsx zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:adinsx zei:Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal.(maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).
Je zou eens moeten aanvoelen hoe de 4C nu rijdt met de Yokohama AD08R banden, Madeno Racing shims achter de onderste draagarmen en de software-upgrade. Compleet andere wagen. Nog veel meer hooligan, maar nog veel mooier in balans.
Ik heb die 3-daagse route nog wel liggen. Wanneer gaan we?![]()
adinsx zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:adinsx zei:Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal.(maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).
Ik heb die 3-daagse route nog wel liggen. Wanneer gaan we?![]()
Over 2 weken zit ik ook lekker in ItaliëHaha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregen
Haha, geniaal. Omniradius krijgt het nog druk...Haha ja. de 1.3 van Sanoma tegen de 1.9 van gehaktstaaf.
Sanoma zei:Over 2 weken zit ik ook lekker in ItaliëHaha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregenmooi vooruitzicht!
Haha, geniaal. Omniradius krijgt het nog druk...Haha ja. de 1.3 van Sanoma tegen de 1.9 van gehaktstaaf.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Haha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregen![]()