Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Alfa Romeo 4C & Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio & Fiat 500X Sport DolceVita

Laat me raden, die beste koper was niet binnen een paar minuten weg bij jullie thuis. Vast een heel Italiaans getint gesprek. ;)

Mooie foto's ook van de Alfa zeg! Niet normaal! :LOL:

Brent® zei:
Laat me raden, die beste koper was niet binnen een paar minuten weg bij jullie thuis. Vast een heel Italiaans getint gesprek. ;)

Mooie foto's ook van de Alfa zeg! Niet normaal! :LOL:

Haha, dat klopt. We hebben uitgebreid gekletst. De Yps beviel direct goed, dus die was zo verkocht.

Van de week heb ik omniradius op bezoek gehad voor een film portrait van mijn 4C. Ik kan een heel lang verhaal typen, maar wil vooral omniradius bedanken voor al zijn werk en het ongelooflijke resultaat delen. Ik denk dat de video de essentie van de 4C echt overbrengt: https://youtu.be/GztzBh8OULs

Leuke slomo met het wegspattende grind (y) beetje Petrolicious on a budget. Lokatie doet de auto geen recht, had wel wat spannender gemogen dan een standaard parkeerterrein.

Carfanatic zei:
Leuke slomo met het wegspattende grind (y) beetje Petrolicious on a budget. Lokatie doet de auto geen recht, had wel wat spannender gemogen dan een standaard parkeerterrein.

Thanks! Locatie heb je gelijk in. Het was meer vanuit een praktische overweging. Nog een keer doen Omni, ergens op de Grimselpass? :p

Ja ik had graag even naar de Italiaanse alpen gereden voor die extra 'beauty shots' ... maar zolang ik geen Top Gear budget heb zal ik moeten roeien met de riemen die ik heb :p

Was in ieder geval ontzettend vette ervaring, leuk om jou en je 4C in het echt te mogen begroeten... en ja ik ben ook erg tevreden met het resultaat! :D (y)

omniradius zei:
Ja ik had graag even naar de Italiaanse alpen gereden voor die extra 'beauty shots' ... maar zolang ik geen Top Gear budget heb zal ik moeten roeien met de riemen die ik heb :p

Was in ieder geval ontzettend vette ervaring, leuk om jou en je 4C in het echt te mogen begroeten... en ja ik ben ook erg tevreden met het resultaat! :D (y)

Mag je zijn! En wie weet een keer een reünie :p
De kwaliteit voor een eerste maal in deze vorm is echt onwijs. Heel veel enthousiaste reacties gehad. Mensen vonden het tv materiaal. Thanks!

Mooi filmpje als altijd, en zo "in motion" komt de 4C nog beter tot z'n recht dan op de foto's (y)

Wist ook niet dat de body bij Ten Kate gemaakt werd, wel tof dat jullie daar ook een shot van hebben kunnen maken!

Mooie video Thomas en Ramon! Ziet er inderdaad professioneel uit, televisiemateriaal (y)

Erg leuke video! Hulde.

Wat een geweldige auto is het toch..
Erg lekker geluid en wat een geweldige kleur.

Deze bewegende beelden geven echt een goede indruk van deze speciale auto.

Dank voor de leuke reacties!! :)

Was voor mij ook de eerste keer om zo'n type video te maken, en voor de weinige tijd die we hadden is het resultaat in mijn ogen ook best wel geslaagd.

Wie weet dat ik dit vaker kan gaan doen... Vond het iig ontzettend leuk om te doen :)

@micha
Thanks! Aangenaam kennis te maken.

@Bofkont
Thanks man! Ramon is een prof. Dit kan alleen nog maar beter worden.

@Arno
Exact. Heeft er bijzonder veel gevoel voor.

@zadelsnuiver
Dat is wat ik vaak hoor. Rijdend is de 4c nog veel spectaculairder dan stilstaand of op foto's. Die lijnen hypnotiseren het licht bijna, door alle verbuigingen.

@phaeton
Bedankt! Nou, wie mailt rtl even?

@schumi
Dank, wordt gewaardeerd. We hebben getracht de kern van de 4C op beeld te vatten. Volgens mij is dat goed gelukt. Jouw soort reacties zijn een beloning op het werk.

@omniradius
Echt doen. Dit kan een hele gave serie gaan worden. Start een YouTube kanaal en ik abonneer direct! Views gaan ook al best lekker!

@damian
Bedankt!

Leuke profielschets van berijder en auto!

Phaeton V8 zei:
Mooie video Thomas en Ramon! Ziet er inderdaad professioneel uit, televisiemateriaal (y)

Wie kijkt er tegenwoordig nou nog tv?..:eek:

Ik kom op Youtube vaak velen malen mooiere beelden tegen dan op tv, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Leuk filmpje Thomas en Omniradius. Wel grappig om er een gezicht bij te zien (had je ouder geschat:))
Wellicht van het najaar toch maar een soort van toer hier in de kop van Noord Holland in elkaar zetten:cool:

Wat een fijne video! Mooie beelden, goed geluid en ook mooi verteld door de eigenaar, die voor zichzelf tenauwernood een originele nickname wist te bemachtigen.

Echt top, zowel de auto als het verhaal erachter komen goed uit de verf. Heb 'm helemaal uitgekeken, en dat doe ik op YouTube niet vaak.

Niks toe te voegen aan bovenstaande reacties, inderdaad een mooi filmpje!

"Het idee is om hem tot in lengte van dagen bij ons te houden."
Famous last words? :)

Jay DoubleYou zei:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
@omniradius
Echt doen. Dit kan een hele gave serie gaan worden. Start een YouTube kanaal en ik abonneer direct! Views gaan ook al best lekker!

Heeft hij al. :cool:

Ik denk dat Thomas vooral bedoelde als ik een kanaal zou hebben met alleen maar dit soort auto portretten ;)

Wat me ook heel gaaf lijkt, maar ja.... ik heb ook nog een baan om mijn rekeningen te kunnen betalen, aangezien het maken van dit soort video's me over het algemeen eerder (veel) tijd en geld kost dan dat het me oplevert :p
Dus in dat opzicht is het gewoon niet makkelijk om dit soort video's op hele regelmatige basis te maken...

Leuk filmpje inderdaad, had de auto misschien persoonlijk graag meer op een dijkweggetje oid zien rijden, maar erg leuk om te kijken dit! :)

Mooi filmpje. Fijn dat ook het motorgeluid goed belicht wordt.

Op deze manier (locatie) komt FC Twente ook nog eens positief in het nieuws. :LOL:. Doet me deugd als oud inwoner van Enschede.

@Enzo
Thanks! Beeld is inderdaad goed neergezet door Ramon vind ik.

@michel1975
Haha, auto gekocht rond mijn 30ste verjaardag. Al vind ik mijzelf ondertussen ook alweer oud worden :p
Die tour is een goed idee!

@Elco
Bedankt voor de complimenten! Het maken was ook echt super leuk. En ja, die username is wel een dingetje. Denk dat ik wel 5 pogingen heb gedaan. En toen was ik het zat en kwam er dit uit.

@PM
Who knows? Haha, we gaan het zien. Voorlopig droom ik nog van een 488 Pista, dus dat zal wel lang bij dromen blijven :)

@omni
Inderdaad, een eigen kanaal. Ik snap dat het tijd, geld en moeite kost, maar je weet maar nooit wat er uit gaat komen. Met deze kwaliteit wordt je echt opgemerkt!

@Brent
Ja, de locatie is echt mijn schuld. :(

@Kristan
Thanks! De 4C is fantastisch!

@verlichting2
Het motorgeluid is in real life zo ongelooflijk aanwezig en indrukwekkend. Soms wel iets teveel. Maar genieten is het wel! Vooral in die tunnel hoor je hoe hard het werkelijk is. Qua decibels op niveau van Ferrari's, enkel hebben die een wat mooiere toon. De 4C klinkt ook gaaf, maar bovenal gewoon HARD. En tja, die club.... Laten we daar maar niet over praten; doet pijn. :p

@Bossinkje
Thanks!

Erg leuk filmpje! Vermakelijk, leuk en fraaie shots. Lekker blijven oefenen en dan wordt het totaalbeeld steeds beter (y)
Ook mooi om eens een bekende locatie te zien ipv van alles in het zuiden of het westen ;)

Haha, auto gekocht rond mijn 30ste verjaardag
Leeftijdsgenootje! Maar jij hebt het qua auto's beter voor elkaar haha

Wie weet dat ik dit vaker kan gaan doen... Vond het iig ontzettend leuk om te doen
Zo'n zelfde versie van het filmpje maar dan met een Fiat Punto Evo 1.3 diesel? :) Spectaculaire shots gegarandeerd *kuch*

Carfanatic zei:

Niets meer aan toe te voegen #drivetastefully

Leuk ook om eens in de zoveel tijd weer een gezicht achter een forumnaam te zien. En mocht het financieel uitkomen: absoluut in de familie houden! Over 40 jaar is het een oude Italiaanse, zoals ook onze ouders af en toe met weemoed naar oude auto's kijken. Het idee alleen al maakt me stikjaloers.

Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal. :) (maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).

En als er een meeting tot stand komt sluit ik graag aan. ;)

adinsx zei:
Al vaker gezegd, maar ik herinner me deze 4C nog als de dag van gister in de vijf dagen dat ik hem mee mocht hebben toen hij (zij?) nog een PR-auto was van FCA. Vijf dagen waarvan drie in het Sauerland, wauw. En complimenten aan Omniradius, meteen maar even geabonneerd op je kanaal. :) (maar wel met zakelijke kanaal zie ik, komt goed zo).

Je zou eens moeten aanvoelen hoe de 4C nu rijdt met de Yokohama AD08R banden, Madeno Racing shims achter de onderste draagarmen en de software-upgrade. Compleet andere wagen. Nog veel meer hooligan, maar nog veel mooier in balans.

adinsx zei:

Je zou eens moeten aanvoelen hoe de 4C nu rijdt met de Yokohama AD08R banden, Madeno Racing shims achter de onderste draagarmen en de software-upgrade. Compleet andere wagen. Nog veel meer hooligan, maar nog veel mooier in balans.

Ik heb die 3-daagse route nog wel liggen. Wanneer gaan we? :)

adinsx zei:
adinsx zei:

Jammer dat er maar 2 personen in passen..ik wil ook mee :p

Ik kan er met mijn Mazda 2 Wel achteraan tuffen, als Thomas de 4C flink laat schreeuwen probeer ik het geluid te volgen..

Probeer ik bij de tankstops wel een beetje bij te blijven

adinsx zei:
adinsx zei:

Haha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregen :D

Sanoma zei:
Haha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregen
Over 2 weken zit ik ook lekker in Italië (y) mooi vooruitzicht!

Haha ja. de 1.3 van Sanoma tegen de 1.9 van gehaktstaaf.
Haha, geniaal. Omniradius krijgt het nog druk...

Waar zit je? Ik ga naar een aantal plekken: Casale Monferrato, Genova en Lerici.

Aahja, Genova/Genua ben ik ook al eens geweest. Op zich mooie plaats en schitterende omgeving, maar bij de haven ook wat 'duistere' plekken vond ik ;)
Wij gaan meer zuidoostelijk: naar Cupramontana. (met het vliegtuig)

Hier juni naar Luxemburg en van het najaar Trier met 3 cabrio's en 1 dichte Maser. Wel met schuifdak:)
Altijd leuke ritjes. Afgelopen jaar naar de Ardennen geweest. Was met recht genieten.

Haha, nou eerst maar eens over 2 weken naar Zwitserland en Italië. Zojuist nieuwe oordoppen binnen gekregen :D

Die heb je op constante snelheid wel nodig ja haha

@Sanoma
Wij zitten net wat onder Genova, in Sori. Fantastische plek op de berg. Huis is van vrienden van ons.
De Marken is ook fantastisch! Ach ja, Italie heeft zoveel mooie plekken. Ongekend. Tevens een fantastisch land om auto te rijden. Alleen de staat van de wegen laat soms wat te wensen over....

@Michel
Ook mooi inderdaad! Zolang je maar bochten hebt, want die heb je bijna niet in Nederland. Heerlijk over de flank van heuvels en bergen rijden

@Adinsx
Zeker! 82db bij 120km/ph :eek:o_O

@Phaeton
Deze: https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/motosafe-pro/?gclid=EAIaIQobChMIuIWz9_-O2wIVL5PtCh1HCgTGEAQYAyABEgIvkfD_BwE

Trouwens:
Gisteren een BMC luchtfilter gemonteerd. Ten opzichte van de Giulietta is dat toch wel iets anders. Bij de 4C zit er (omdat deze auto ook in hele stoffige delen van de wereld wordt verkocht) een soort sok om het luchtfilter. Die heb ik er dus ook afgelaten. Wat resulteert in een inductiegeluid waar je van gaat kwijlen. Als je dan van het gas gaat krijg je een prachtig blow off geluid. Wauw, wat is dit gaaf. Wederom een extra dimensie bij deze wagen. Tevens krijg ik het gevoel dat de wagen veel mooier doorloopt bovenin. Volgens mij kan hij in getunede situatie niet genoeg lucht krijgen bovenin door die sok.

Alfa%20Romeo%204C%20BMC%20Air%20Filter%2006-750x563.jpg

Klinkt een beetje als dit: https://www.youtube.com/watch?v=t1Qcya6qZwY

Vandaag naar de 4C Passion meeting in Interlaken geweest. Als toetje daarna met een enorme colonne naar Grindelwald gereden: onvergetelijk:

t778r9qm.jpg

69rickv6.jpg

sbrf7a9s.jpg

qryuz3jz.jpg

cwyn9mhv.jpg

En een schild als aandenken. Kregen alle deelnemers gratis mee:
zc93uk7o.jpg

Interlaken, dat is een mooi stuk rijden vanaf NL. Hoe beviel zo'n lange rit in de 4C? Gave meeting, moet bijzonder zijn geweest met al dat moois bij elkaar. Bedankt voor het delen!

Terug
Bovenaan