Enzo Ferrari
Net ingestapt
Wat goed van je om jezelf beschikbaar te stellen voor dit soort vrijwillgerswerk! Behoorlijk wat sneeuw daar in de VK inderdaad, mooi dat de 4x4 hier prima mee uit de voeten kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Als ik ergens moet kijken in de Leeds omgeving dan doe ik het van Harte.
Erwin Cardinaels zei:Ik heb nog een vraagje, kan ik hier in de reactie ook inline een foto plaatsen of is enkel een linkje mogelijk?
Nico GTR zei:Lekker bezig Sketcher. Ben benieuwd of het allemaal gaat passen in de planning.
Nico GTR zei:Mooi! Vooral dat koppel is waar een diesel het altijd van moet hebben.
Zadelsnuiver zei:Hij wordt steeds mooier, sneller en beter! Zo'n stage 2 is geen kattenpis, moet je daar verder nog hardware voor aanpassen/vervangen?
A3-White zei:Weer netjes, er word ook wel gezegd om lekker in te smeren met olie....
...zag de onderkant, nieuwe banden, herinnerde mijn voorgaande bezoeken en dat was het dan. Weer een jaar APK. Op zich heb ik liever dat ze goed kijken, maar ging maar niet in discussie en nam mijn keurbewijs maar weer in ontvangst.Keurmeester zei:Oh de best onderhouden Discovery van het VK is weer terug
Joël D. zei:Dat gaat wel heel makkelijk.![]()
Ik zei:- Nog een keer ATF uit de bak halen en vullen.
- koelplug alsnog vervangen.
- Jaarlijkse chassis inspectie en verf beurt.
- APK
- Nieuwe luchtvering luchtzakken (preventief)
- Velgen weer verven
- Lederen interieur.
- Nieuwe motokap
- Motor tune
- Tussenbak repareren of vervangen.Lek gevonden, komt van versnellingsbak, nu gedicht.
- Glas IPV dichte ramen achter, in verband met roest. Ze moeten er in elk geval uit, ik twijfel nog of ik het glas of toch de dichte rampen terug doe.
- LED achterlichten, ook daar wordt nog aan gewerkt.