Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sketcher zei:Wilde de rest va de plaatjes uploaden, maar helaas mag niet van Flickr.
Grrrrr Daar kon je op wachten. Flickr is een tijdje geleden verkocht en er moet natuurlijk plots betaald worden. Op zich ben ik best tevreden met Flickr maar 50+ euro per jaar is natuurlijk ook niet gratis. Wie weet er een goed alternatief?
Nico GTR zei:Sketcher zei:Wilde de rest va de plaatjes uploaden, maar helaas mag niet van Flickr.
Grrrrr Daar kon je op wachten. Flickr is een tijdje geleden verkocht en er moet natuurlijk plots betaald worden. Op zich ben ik best tevreden met Flickr maar 50+ euro per jaar is natuurlijk ook niet gratis. Wie weet er een goed alternatief?
Ik ook nog niet.Het kloterige vind ik ook dat het jaarlijks in 1 keer betaald moet worden. Dan heb ik dat liever per maand ofzo....maar nee dat kan dan weer niet.
Misschien maar iets privaat's maken ofzo...want via Google Photo kan het ook niet echt. Facebook nog wel maar dan heb je kans dat de URL eens een keer wijzigt plus dat je makkelijk traceerbaar bent.
Misschien viewbug eens proberen. Al zie ik daar niet direct hoe je het moet delen op een forum...en ik zie net dat die ook een subscription willen.
Ach je mag nog 1000 foto's hebben op Flickr.
A3 White zei:Heb je gedacht aan een aantal lagen plastidip?
P Klieder zei:Diff?
Nou dat vind ik anders helemaal niet jammerNico GTR zei:Het is jammer dat je AWD hebt.
Nico GTR zei:Maar je kunt lagers proberen te voelen. Dus pootje in de lucht en dan op de achteras de onderste bout van de schokdemper vasthouden terwijl het wiel ronddraait. Er mag geen enkele trilling waar te nemen zijn in de bout, een kapot lager voel je tikken.
Voor de voorkant kun je dit trucje ook toepassen maar dan moet de hand op de onderste winding van de veer.
Anders misschien draagarm rubbers...of de naaf. Maar wel lastig inderdaad.
eeuwige student zei:Op de foto lijken de gewichten om je as te balanceren aan een kant los te zitten. Zou het een onbalans kunnen zijn?
Micha D zei:Jaloers op jouw tekenskills :T. Een van de redenen dat ik ben afgeweken van het echte 'hardcore' product-ontwerpen.
Micha D zei:De LR houdt je flink bezig afgelopen tijd, blijft erg leuk om te lezen.
A3 White zei:Gave tekening, hebben we hier met de AW tekenaar te doen?
Brexit is een bende, bij geen deal word het zwaar, Canada en Europa hebben 10 jaar aan een deal gewerkt. Hoe word het straks om mer 27 landen te onderhandelen?
Barri zei:En is het wagenpark nog onveranderd? XC90 dacht ik, de Alfa was weg toch?
Zadelsnuiver zei:Welkom terug! Altijd leuk om jouw verhalen en verslagen te lezen.
Hoe houdt die Raptor verf zich nu zo'n 2 jaar na dato?
Nico GTR zei:Blijven wel fantastische auto's.
MLL zei:
Barri zei:Stuur links, is dat nog een nadeel daar? Dan zou ik toch eens kijken naar een goed exemplaar van dezelfde generatie en dan spullen overzetten. Maarja, nu weet je wat je hebt...
Jay DoubleYou zei:En een engine swap?