Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Blijft een geweldig topic om te volgen.Waarom heb je er trouwens geen snorkel opzitten? Dat lijkt me een redelijk eenvoudige upgrade. Schrok wel even van de hoeveelheid modder/water die in het interieur gekomen is. Heb je dat fatsoenlijk eruit gekregen?
Vind je laatste update helemaal top. Zwarte hemelbekleding staat altijd lekker luxe, vind ik.
Nissan GT-R zei:Dakbekleding komt denk ik het dichtste in de buurt...
We zijn er bijna maar wat nu als we bij het heden zijn.....blijft toch een leuk topic dit![]()
British Racing Green zei:We zitten al in oktober 2014...
Eens nieuwsgierig of er in de nog bij te werken 6 maanden intussen al een snorkel op gekomen is.
Leuk om zien dat elke verandering ook een (optische) verbetering meebrengt...![]()
Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Dakbekleding komt denk ik het dichtste in de buurt...
We zijn er bijna maar wat nu als we bij het heden zijn.....blijft toch een leuk topic dit![]()
Ja of hemelbekleding misschien en dank je.
Als we bij het heden zijn dan blijf ik gewoon doorgaan, de Disco is nog lang niet af. Heb er dit weekend ook weer onder gelegen.
Nissan GT-R zei:Heel subtiel inderdaad en erg netjes...Ik denk dat ik het op de engineering manier had gedaan met CAD en 3d printen.
Misschien niet het slimste om te doen, noch het mooiste maar wel het leukste.
Rob0032 zei:Eventjes niet gekeken, en meteen weer een hoop updates. Die snorkel staat 'm best goed en erg stoer. Ook de zwarte dakhemel mag er echt wezen en staat heel chique, ondanks het ietwat goedkope uiterlijk van de witte(?) netjes. Ik zou geen zwart dakhemel willen omdat het het interieur nog krapper doet lijken, maar in een auto als een Discovery moet je het wel heel bont maken om dat krap te doen lijken. Nu nog die raamstijlen even zwart maken.
Het water verhaal dan. Bizar verhaal, hoewel ik me voor verbaas over het gemak waarmee je praat. "Auto deed blub blub, sleepte 'm eruit, water en visjes eruit, interieur er eventjes uithalen, nieuw dingetje erin en gaan met die banaan", om maar even een samenvatting naar eigen inzicht te geven. Ik was vorig jaar al fier op mezelf toen ik de pookknop van de Honda rechtzette!!!![]()
Nissan GT-R zei:Haha wat een oplossing![]()
![]()
Rob0032 zei:Ik zag dit weekend een Disco II aan de kaai staan, ook met allerhande accessoires opgetuigd. Ik moest meteen aan jou denken! Zag er erg leuk uit. Als ik 'm nog eens zie dan maak ik even een fotootje.
Overigens zou het briljant zijn als dit topic eindigt, in het heden, met een Polo Bluemotion.![]()
Beide in Mei 2015 nog altijd niet gemonteerdIk wou dat ik wat meer tijd had.
Sketcher zei:Januari 2014
Ondanks de monologengaan we maar weer verder.
British Racing Green zei:Sketcher zei:Januari 2014
Ondanks de monologengaan we maar weer verder.
Hoezo 2014?
De voorgaande post zaten we al in 2015
En monoloog?
We kunnen toch niet na elke nieuwe update herhalen hoe bruut dat beest wel geworden is![]()
Pjötr zei:Zo ik ben weer helemaal blij, uhm bij!
Goede updates heb je gedaan!!Ik schrik wel een beetje van de storingen die je hebt, had ik niet echt verwacht, maar toevallig hadden Rob & ik het er dit weekend nog over, en misschien was/is mijn beeld dat een LandRover onverwoestbaar is, toch niet helemaal juist (zei hij ook al).
Supergaaf wat je allemaal hebt gedaan, de snorkel en de hemelbedekking vind ik echt super tof... Ik vind het contrasterende bagagenetjes juist wel erg leuk!
Ook kan ik al je aanpassingen waarderen, ook vind ik zelf origineel mooier, wat je allemaal gedaan hebt EN je enthousiasme zijn dus danig aanstekelijk dat ik het stiekem erg leuk vind!
De zwarte velgen vind ik persoonlijk niet super mooi, de velgen wel, maar het zwart niet zo, MAAR het past wel bij de auto!
Komt het roesten door het veelvuldig terrein-gebruik? (want dat valt me ook wel een beetje tegen)
Maar eerlijk is eerlijk, kom maar snel weer met een update, ik kan er echt van genieten!!![]()
Nissan GT-R zei:Is de 3000 zonder werkloon of met? En ik voel me heel schuldig dat ik dat vraag want ik had dat moeten weten maar ik kan er niet opkomen.
Want bepaalde onderdelen van LaRo zijn heel duur en andere weer lachwekkend goedkoop.
Maar ja jammer dat we bijna in het heden zijn.....
Nissan GT-R zei:Dat valt nog wel mee dan inderdaad. Ik had zonder verwacht.
JW01 (vanaf een Appel) zei:£ 3000,- dus? Ouch... als mijn berekening klopt (via internet haha) is dat laten we zeggen € 4213,-![]()
Sketcher zei:Dank je, ja de kleur op de velgen is natuurlijk niet voor iedereen. Ik ben er erg blij mee voorlopig en zet hem net even af tegen de schoolrit Disco's die ik hier toch nog veel tegenkom.
Rob0032 zei:En die hebben allemaal een snorkel?!
Sorry, ik zal ophouden met zeuren over de velgen. Als jij er maar blij mee bent!![]()
Rob0032 zei:Het is een andere dan de Discovery die ik vorige week zag, maar wellicht is dit ook een bekende van je...
Elco zei:Ik vind de wintervelgen fraai zo in het zwart. Het model is sowieso een stuk mooier dan dat van die (ou)bollige originele wielen.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Leuke update!Was nog leuker als je het stuur zwart gespoten had.
![]()
Sketcher zei:Rob0032 zei:En die hebben allemaal een snorkel?!
Sorry, ik zal ophouden met zeuren over de velgen. Als jij er maar blij mee bent!![]()
Nee hoor niet doen, discussie en andere meningen vind ik alleen maar leuk. Zeker hier in het beleefde VK mis ik de ongezouten meningen een beetje.Het gaat allemaal om smaken en er is niet zo leuk als daarover te discussiëren (ondanks dat dit waak nutteloos is) Alles wat ik mooi vind en kan doen om hem uniek te maken doe ik. Ik ben er idd blij mee. Het staat hem goed. Ik hoop volgend jaar op Boxel ook eens lang te komen en hem in het echt te laten zien.
Nissan GT-R zei:Zijn er daarom zo nu en dan zoveel klachten vanwege Top Gear?
Sketcher zei:Rob0032 zei:En die hebben allemaal een snorkel?!
Nee hoor niet doen, discussie en andere meningen vind ik alleen maar leuk. Zeker hier in het beleefde VK mis ik de ongezouten meningen een beetje.Het gaat allemaal om smaken en er is niet zo leuk als daarover te discussiëren (ondanks dat dit waak nutteloos is) Alles wat ik mooi vind en kan doen om hem uniek te maken doe ik. Ik ben er idd blij mee. Het staat hem goed. Ik hoop volgend jaar op Boxel ook eens lang te komen en hem in het echt te laten zien.
British Racing Green zei:Achterop een andere velg?
Dat staat wel slordig hé
Dan toch maar een hoesje erover?