Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Die Renault Express weet ik te staan. Vanmiddag nog langs gereden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat ook en vraag me af of dat ook wel mag. het is niet echt goed te lezen.Wat een rare plek om je kentekenplaat te monteren op die Corvette

Dat komt heel veel voor bij een Corvette.dat ook en vraag me af of dat ook wel mag. het is niet echt goed te lezen.
Vóór die EVO rijd nog een mooie vers geimporteerde Toyota CrownAfgelopen week onderweg veel diversiteit…
Een supertoffe LJ 80 uit 1983, op zondagochtend met twee keurige mannetjes op leeftijd:
![]()
Oude Volvo’s zien we hier vaak langskomen. Toch vond ik deze de moeite waard; het is een 164 met 3.0 zescilinder:
![]()
![]()
Een C3 Stingray uit 1976:
![]()
Een Lancer EVO IV uit 1996, geïmporteerd uit Japan:
![]()
En een Celica GT Turbo in rally uitmonstering, bouwjaar 1995, geïmporteerd uit GB:
![]()
Ik zie ook een afslag Raamdonksveer, dus waarschijnlijk genomen op het weekend van Go Japan.Vóór die EVO rijd nog een mooie vers geimporteerde Toyota Crown
Zo afgaand op de foto lijkt mij het ook niet APK-technisch niet goeddat ook en vraag me af of dat ook wel mag. het is niet echt goed te lezen.
Exact die in 2020 in Castellane gezien.![]()
Deze stond random in een parkeergarage in Stuttgart
Huididge waarde tussen de 250K en 350K. En dan te bedenken dat hij even duur was als een Porsche 911 Turbo. Die doet nu 100K.![]()
Deze stond random in een parkeergarage in Stuttgart
Ik besef me na de reacties hier ook pas hoe apart het was dat dit rijtje er stond. Wij waren vooral bezig van de auto naar binnen te komen in de regen, dus ik dacht even snel een paar foto's maken. Je zult zien dat ze weg zijn als we terug komen. En idd, toen was de club vort.@MACHINER Wat gaaf zeg die Lagonda's! Blijf ik toch wel één van de meest bijzondere auto's allertijden vinden.

De RS is ook na de facelift geleverd. Maar inderdaad nooit in 'jaune sirius'. Maar er zijn er meerdere inmiddels in die kleur. Er staat er op dit moment ook een op MP. Ik dacht dat dat misschien wel dezelfde zou zijn, maar is een ander kenteken:Naar mijn weten is die Twingo facelift nooit als RS geleverd evenals de kleur