Ik moest vandaag nog een boodschap doen en besloot de auto wat verder van het winkelcentrum te parkeren zodat ik daar niet in de drukte zou staan. Voordeel: een wandeling langs wat auto's die ik de laatste tijd heb zien staan, maar geen tijd voor had deze op de foto te zetten.
Bijvoorbeeld deze Corvette C4:
En deze Opel Manta op Zender velgen:
En onderweg naar het winkelcentrum zag ik ook nog deze Chevrolet Camaro rijden:
Helaas is de tweede foto mislukt, dus geen foto van de achterkant.
Op de terugweg van het winkelcentrum zag ik een Toyota Carina TA60 in de verte rijden:
Voor degenen die dit niet weten, ik heb zelf 17 jaar hetzelfde model Carina gereden en als je ze tegenwoordig nog tegenkomt, zijn ze eigenlijk altijd verlaagd en voorzien van spoilers. Kan ik ook tot op zekere hoogte waarderen, maar eentje die fabrieksnieuw eruitziet is echt heel bijzonder!
Ik heb een sprintje getrokken en zag gelukkig waar deze naartoe ging. Na een achtervolging van 5 minuten heb ik de eigenaar gesproken en wat foto's van dichterbij gemaakt. Helaas mocht ik die niet op internet zetten, hij was bang dat dan allerlei mensen hem gingen benaderen. Vandaar dat jullie het moeten doen met een wazige foto van 50 meter afstand.