Cole Trickle
Kilometervreter
Wéét, wanneer je moet stoppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wéét, wanneer je moet stoppen.
En de lol zit in de details: “oeps, verkeerd begonnen met plakken. Nou ja, dan de “d” er maar af…..”Wéét, wanneer je moet stoppen.
Heel netjes en met veel beleid verwoord. De eerste generatie 6 was zeker in de hatchback uitvoering een mooie auto.Die Mazda is het magazijn van aliexpress binnengereden...
Gisteren in Trouwe Liefde?Die Calibra heb ik deze week iets van gezien of gelezen. Misschien op Instagram?
Die Colt was ook niet te missen: volgens mij zat er ergens een gat in de uitlaat voor de einddemper.Die Colt kwam ik vorige week ook tegen. Lang geleden dat ik er zo eentje zag.
Moderator
Haha ja ik denk dat dat het was!Gisteren in Trouwe Liefde?

Moderator
Omdat het jaareinde in zicht komt en ik flink achterloop, hier mijn spots van 2025 (januari t/m maart).

Ik heb 12 jaar op de Meeuwenlaan gewoond, maar geen haar op mijn hoofd die overweegt met deze bus mee te gaan!
InUrk stond deze '97 Mercedes S280:
NoginUrk, deze '79 Mercedes 300TD van de vuurtorenwachter. Geïmporteerd in 2006 en sindsdien bij de eerste Nederlandse eigenaar:
![]()
Als Belgische toerist was deze gevoeligheid mij ontgaan