Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Handig dan zo'n ding!Gespot in mijn Ring-camera toen ik eerder vandaag niet thuis was
Ik kwam ook deze Chevrolet Corsica tegen:
![]()
Ik kan mij nog herinneren dat die nog nieuw verkocht werden en dat ze best populair waren begin jaren 90. Nu zie je ze echt bijna nergens meer.
TB-92-XK by CitroenAZU, on Flickr
17-SNX-6 by CitroenAZU, on Flickr
97-72-HK by CitroenAZU, on Flickr
PM-49-99 by CitroenAZU, on Flickr
65-TB-09 by CitroenAZU, on Flickr
LF-14-NT by CitroenAZU, on Flickr
AH-79-76 by CitroenAZU, on Flickr
73-TK-GF by CitroenAZU, on Flickr
30-CD-18 by CitroenAZU, on Flickr
BE-39-94 by CitroenAZU, on Flickr
91-13-GN by CitroenAZU, on Flickr
HK-57-PS by CitroenAZU, on Flickr
LN-37-VX by CitroenAZU, on Flickr
SF-92-DD by CitroenAZU, on Flickr
PG-38-GY by CitroenAZU, on Flickr
AL-10-68 by CitroenAZU, on Flickr
92-VL-GF by CitroenAZU, on Flickr
G-580-GB by CitroenAZU, on Flickr
HB-28-DR by CitroenAZU, on Flickr
03-VK-30 by CitroenAZU, on Flickr
HT-39-YP by CitroenAZU, on Flickr
08-VV-RJ by CitroenAZU, on Flickr
DR-55-83 by CitroenAZU, on FlickrModerator
Bij mijn weten is dit wel de grille van de eerste serie voor de facelift. Bij de facelift kwam er een grille die wat meer los stond van de bumper (foto uit AW archief).Is de Swing wel geleverd vóór de facelift van rond 1989? Want dan zou dit natuurlijk ook een 88-er kunnen zijn met een vroeger kenteken. Was de grille in de eerste jaren sowieso niet anders dan dit?
Mijn moeder had er eentje van 1987 en die zag er zo uit als dit exemplaar qua vorm, wielen, stootstrips, grille, etc.
Leuke spot, helaas wel twee pagina's te laatIk kwam vandaag deze Peugeot 403 tegen:

Ik moest wel even naar beneden scrollen en toen zag ik het! Volgende pagina is helemaal van jou!Leuke spot, helaas wel twee pagina's te laat![]()
Het blijft een leuk topic!
Jammer dat ik zelf nooit iets zie,......of mijn ogen zien het wel maar mijn hoofd registreert het niet of zo.![]()