Mijn spots van vandaag (waarbij wellicht de mooiste spot helaas aan mij voorbij ging, omdat ik geen gelegenheid had om een foto te maken toen hij langsreed: een fraaie Mazda 323 uit 1982 (HS-94-FF)):
Een Ford Mustang uit 1968, die eens een keer geen convertible is:
Een Mercedes-Benz 280 CE uit 1972:
Een MG B GT uit 1973:
Ook uit 1973 is deze Kever met een lekker kleurtje:
Een Alfa Romeo Giulia uit 1976:
Een Volkswagen Golf uit 1982:
Ook uit 1982 is deze Jeep Wagoneer:
Een Nissan 300 ZX uit 1986:
Ook uit 1986 is de opvallendste spot van vandaag. Ik zag hem van afstand staan en kon hem alleen van de zijkant zien, en had geen idee wat het was. Hij stond achter een flat op terrein achter een 'verboden voor onbevoegden'-bord, en normaliter ga ik daar dan niet heen (hoewel ik niet zou weten waarom ik onbevoegd zou zijn), maar nu kon ik het toch niet laten. Het bleek een Renault Alliance Convertible te zijn (dat zou ik niet snel goed gegokt hebben), geïmporteerd
uit de VS in 1992:
Een Honda Accord Sedan uit 1990:
Een Ford Mondeo uit 1992:
Een tot slot een Honda Odyssey; in Wassenaar (waar ik hem spotte) zijn ze niet echt zeldzaam (vaak met met CD, GN of BN-kenteken), maar deze viel op omdat het wat een ouder model is (uit 2001) dan de meeste anderen:
In de categorie herspots een
Audi 60 uit 1973 die ik opvallend genoeg inmiddels al 3 keer op een andere plek ben tegengekomen. Hoe groot is die kans?