Cole Trickle
Wegverkenner
Die Saab in de garage op straat : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dit een TX22 is, in West-Duitsland omgebouwd bij de firma Tropic maar wel goedgekeurd door Toyota.Ik zag deze zojuist in Tsjechië, vraag mij af of Toyota ze zo leverde?
Moderator
Wanneer ik zoek op de Toyota (Celica?) TX22 lijkt die er wel veel op inderdaadIk denk dat dit een TX22 is, in West-Duitsland omgebouwd bij de firma Tropic maar wel goedgekeurd door Toyota.
Wanneer ik zoek op de Toyota (Celica?) TX22 lijkt die er wel veel op inderdaad. Ben vooral benieuwd of je hem nog kan afdekken, want zo lijkt het niet.
Verder geen badges op de auto gevonden en hoewel ik nog wel even verder wilde aanschouwen, vond mijn wederhelft dat het tijd was om verder te rijden. Dit zal vast worden herkend door jullie![]()
Die vond ik ook inderdaad! Zou zelfs kunnen dat het dezelfde is, want ik zit hier net over de grens en er zijn hier veel Duitsers. Lijkt een Duits kenteken? Mijn foto is genomen in Doubice.Ik kwam deze tegen op Google die lijkt er zo sprekend op dat het bijna dezelfde auto zou kunnen zijn. (in een andere tijd onder een ander baasje)
Die heeft wel een inzetstuk om het dak af te sluiten.
![]()
Die van Google staat op Duits kenteken inderdaad. Op die van jou kan ik geen kenteken lezen (valt buiten beeld), en ik had de aanname dat die in Tsjechië dan op Tsjechisch kenteken zou staan, maar dat hoeft natuurlijk niet. Begrijp ik dan dat dat ook een Duitse was? Zou zomaar kunnen dat het dezelfde is, lijkt sprekend.Die vond ik ook inderdaad! Zou zelfs kunnen dat het dezelfde is, want ik zit hier net over de grens en er zijn hier veel Duitsers. Lijkt een Duits kenteken? Mijn foto is genomen in Doubice.
Ik meende dat er misschien een inzetstuk zou zijn, maar ik zag aan de voorzijde geen aansluiting daarvoor. Aan de achterzijde was er wel een soort gootje, maar het moet toch degelijk vastgemaakt lijkt mij...
Koningsdag in ons dorp bracht ook Italianen op de been, met een voor Nederland bijzondere auto, een DR 3.0 SUV. Deze auto's kunnen een verbrandingsmotor hebben of op lpg rijden. In Italië op de markt vanaf €18.400... en ziet er best wel okay uit.
![]()
![]()
Yes mijn zwager zegt net dat het een Duits kenteken was. Dus wie weet is dit hetzelfde exemplaar!@Geuzert
Die is wel krek hetzelfde inderdaad, zelfs de mistlampen zijn identiek. Dat moet gewoon dezelfde auto zijn, zelfs al zou hij nu een Tsjechisch kenteken hebben!
Hier in het dorp staat ook een Thalia, een grijze met pools kentekenZag hier gisteren ook nog een Renault Thalia. Wist niet eens dat die bestond! Zal eens foto's gaan maken hier in Tsjechië, kom vaker bijzondere wagens tegen.
Volgens mij heb ik 'm afgelopen weekeinde ook al zien rijden.Hier in de straat, van de 18 jarige zoon van mn achterbuurman:
Grappig, die karavaan kwam ik tegen vlakbij Schoonhovende Alfa club reed langs.
Als je het over een sleeper hebt zou dat dan een ultieme versie zijn!Renault Express, misschien wel stiekem met een GT Turbo-blokje onder de kap?
Leuke spots! De Panda Young was destijds een (speciale maar) kale uitvoering voor een scherpe prijs. Bijzonder dat deze een open dak heeft.Nieuwe kentekenplaat erop, wielen bijwerken en hij zou voor een nieuwe door kunnen. Onberispelijk
![]()
![]()
Deze viel enorm op, dus blijkbaar is de facelift ook aan het verdwijnen
![]()
![]()
![]()
'M' 520i met een 3.5 en 198 kW?
![]()
![]()
Portofino van 2019 met een openstaande terugroepactie
![]()
![]()
Deze Land-Cruiser had ik nog niet gezien. Stoer ding
![]()
![]()
Lijkt een open dak van een Twingo I.Leuke spots! De Panda Young was destijds een (speciale maar) kale uitvoering voor een scherpe prijs. Bijzonder dat deze een open dak heeft.
Is in ieder geval niet het originele Fiat open dak, dat bestaat namelijk uit 2 dakjes die je kunt openen.Lijkt een open dak van een Twingo I.