MCW 84
Asfaltkampioen
Mexico heeft Amerikaans formaat kentekenplaten. Brazilië tegenwoordig niet meer, maar ik weet niet wanneer ze zijn geswitcht.
Colombiaans kan ook nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mexico heeft Amerikaans formaat kentekenplaten. Brazilië tegenwoordig niet meer, maar ik weet niet wanneer ze zijn geswitcht.
Als je snel kijkt lijkt de achterkant net de voorkant. En nu kan ik het niet meer anders zien...Lelijke auto in een lelijke configuratie:
![]()
Absoluut een raar dingetje.Lelijke auto in een lelijke configuratie:
![]()
Volgens de RDW staan er 705 op Nederlands kenteken (waarvan 11 met een exportindicator, dus die tellen eigenlijk niet mee). Dat is veel meer dan ik had verwacht, afgaand op hoe vaak je dit model in het wild tegenkomt.Lelijke auto in een lelijke configuratie:
![]()
Meestal wordt de kont niet alleen langer maar ook dikker/hoger. Dat verpest vaak de hele lijn imho. Zie bijv. de Peugeot 306 CC, Ford Focus CC en de Lexus IS 250C. De BMW heeft het nmm het beste voor elkaar met de e93. En dat is dan ook de cabrio die ik zelf rijd. Die gestroomlijnde kont was daarbij heel belangrijkDa's het nadeel van een stalen klapdak, dat neemt meer ruimte in. En bij een kleine auto is dat soms zoveel dat de achterklep langer wordt dan de motorkap. Maar ja, op dat moment wilde iedereen zo'n stalen dak...
Die hebben wij ook gehad, een 328i in crimson red. Een eerste generatie SLK was ook mooi.De BMW heeft het nmm het beste voor elkaar met de e93. En dat is dan ook de cabrio die ik zelf rijd.
Die groene 2cv zag ik gisteren regio Utrecht nog rijden.![]()
![]()
![]()
Trofee voor het foutste nephout
![]()
Hummerrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Deze spot stuurde mijn broer door
![]()
| ||
Mee eens t.a.v. velgen en verlaging.Strak exemplaar! Een prefacelift, vind ik de mooiste 944. Beetje jammer van de te nieuwe velgen en de verlaging.
![]()
![]()
In tijden niet zo'n nette Xantia gezien. Smetteloos exemplaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een Glas V8 ?
![]()
deze prachtige klassieker spotte ik laatst op mijn favoriete autospotplek, jullie mogen raden wat het is!
Liever nog een Supermirafiori, met z’n fraai afgewerkte interieur met velours hemelbekleding etc.Een mooie mirafiori zou ik nog wel eens willen hebben.
Ik vermoed foutje bij import, zaken als cilinderinhoud, aantal deuren, zitplaatsen etc is allemaal niet geregistreerd. Dat die info mist heb ik nog nooit bij een na-oorlogse ONK gezien.Heeft deze Amazon jaaaaren in een showroom gestaan, of heeft de RDW in 1977 iets verkeerds genoteerd tijdens een import of kwijtraking van de papieren?