Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de open data staan er nog 232 Mitsubishi Lancers op Nederlands kenteken met een datum eerste toelating uit de jaren 80. Slechts 22 daarvan hebben een geldige APK (2 stations, 8 sedans, en van de rest is de inrichting 'niet geregistreerd'):Zo'n jaren '80 Mitsubishi Lancer of Colt, maakt niet uit welke uitvoering, daar word ik toch wel een beetje week van in de knieën
Wie weet of er nog (rijdende) exemplaren zijn in ons kikkerlandje?
Ring van Alkmaar toch? Kennis van mij woont in Alkmaar en heeft (of had) een grijze Crossfire. Heb hem al een tijd niet meer gesproken, maar zou zijn auto geweest kunnen zijn. Was de enige in NL in die kleur.Vorige maand figureerde de roadster nog in een achtergrondartikel, vandaag spotte ik de coupé in 't wild.
Helaas weer een haastige foto voor 't stoplicht.
Chrysler Crossfire uit 2004, in 2019 geïmporteerd en nog geen jaar bij de huidige eigenaar
Auto óf eigenaar kwam wat traag op gang, maar eenmaal op gang wilde die wel vooruit
Derde stoplicht bleef pas lang genoeg op rood voor deze foto.
Klopt, maar als ik 't me goed herinner ging hij verderop op knooppunt Kooimeer de A9 richting Haarlem op, in of rond de avondspits - als de meeste mensen huiswaarts rijden dus.Ring van Alkmaar toch? Kennis van mij woont in Alkmaar en heeft (of had) een grijze Crossfire. Heb hem al een tijd niet meer gesproken, maar zou zijn auto geweest kunnen zijn. Was de enige in NL in die kleur.
Ik vroeg me juist af waarom de pagina zo traag laadde, dus het lijkt me niet dat dat verbeterd is. Dan helpt het niet als er 3 of 4 foto's van 1 auto tussen zitten. Maar het kan ook komen doordat het topic alweer 348 pagina's lang is, wat, afgaand op de startpost, vorige keer de reden was een nieuw topic te beginnen.Ieder zijn/haar ding, ik ga er niet over. Het oude forum laadde trager naarmate er meer foto's op een pagina stonden, maar dat zal met het nieuwe forum vast verbeterd zijn.
Nu je het zegt zie ik dat dit topic bijna tien kaarsjes mag uitblazen. Dan wordt het tijd voor de liefhebbende mens des vaderlands de hypercars, klassiekers en EMWonderbaarlijke auto's lekker buiten te zetten om het topic te eren, toch?Ik vroeg me juist af waarom de pagina zo traag laadde, dus het lijkt me niet dat dat verbeterd is. Dan helpt het niet als er 3 of 4 foto's van 1 auto tussen zitten. Maar het kan ook komen doordat het topic alweer 348 pagina's lang is, wat, afgaand op de startpost, vorige keer de reden was een nieuw topic te beginnen.
Mijn voorstel zou dan ook zijn een nieuw topic aan te maken, en dan gelijk de richtlijn toe te voegen dat er bij voorkeur niet meer dan 1 foto (voor speciale gevallen 2) per spot wordt geplaatst, en ook liefst ook maximaal 10 per bericht.