Escher
Wegverkenner
Mijn spots van de afgelopen drie weken, te beginnen met deze ONK Volkswagen Kever uit 1972. Zag er prachtig en toch niet "over-gerestaureerd" uit:
Iets volledig anders, nl. de allereerste Lamborghini Huracan Sterrato die ik in het wild zie:
Een nette Volvo 121 4-deurs. Naar mijn aanvoelen zie je vooral het 2-deurs model:
ONK Mercedes-Benz GL55 AMG uit 2003 die inmiddels al zijn 9de eigenaar op 10 jaar tijd toe is:
Rechtsgestuurde Subaru Legacy Wagon "Tuned by STi":
Schuin daartegenover stond nog een bijzondere Legacy, nl. deze B9 Tribeca, origineel in Nederland geleverd:
Nog op hetzelfde parkeerterrein stond een heuse Alpina XB7. Absoluut niet mooi, maar wel onvoorstelbaar zeldzaam:
Twee Rolls Royces op één dag vanuit het raam van kantoor:
En nog een Mercedes G-Klasse Brabus om af te sluiten:
Iets volledig anders, nl. de allereerste Lamborghini Huracan Sterrato die ik in het wild zie:
Een nette Volvo 121 4-deurs. Naar mijn aanvoelen zie je vooral het 2-deurs model:
ONK Mercedes-Benz GL55 AMG uit 2003 die inmiddels al zijn 9de eigenaar op 10 jaar tijd toe is:
Rechtsgestuurde Subaru Legacy Wagon "Tuned by STi":
Schuin daartegenover stond nog een bijzondere Legacy, nl. deze B9 Tribeca, origineel in Nederland geleverd:
Nog op hetzelfde parkeerterrein stond een heuse Alpina XB7. Absoluut niet mooi, maar wel onvoorstelbaar zeldzaam:
Twee Rolls Royces op één dag vanuit het raam van kantoor:
En nog een Mercedes G-Klasse Brabus om af te sluiten: