Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is deze generatie Camry zo onopvallend of zijn er weinig verkocht?
![]()
Hij is nooit nieuw verkocht in NL
Ha deze zag ik heel toevallig vandaag in omgeving Rotterdam. Zo zonde die plastidip eroverheen …1969 Cadillac Eldorado
Eindhoven: de parkeervakken van de toekan waren niet voorbereid op deze Eldorado. Dinsdag op naam gezet, woensdag gezien, hopelijk niet op weg naar de grens. Wellicht wel naar een nieuw kleurtje?
Mooie spots!
Ik denk ook dat die Alfa gewoon 'glans' is, maar hij is wel toe aan een goede poetsbeurt. Droomobject voor een fanatieke poetser!
Rotterdam? Dat ding komt echt overal, heeft ook een tijdje in of om Haarlem gestaan.Ha deze zag ik heel toevallig vandaag in omgeving Rotterdam. Zo zonde die plastidip eroverheen …![]()
Mooie auto die Peugeot 304Twee inmiddels wat minder gewone Amerikanen
![]()
![]()
Vrij vroege A4 in nette staat, lekker basic op stalen velgen
![]()
![]()
Behoorlijk gebruikt uitziende Corniche in hartje Utrecht
![]()
![]()
Ik was bij de Nederlandse persintro van dit model RS6. Nog steeds een dikke auto, goede kleur ook
![]()
Terwijl ik de RS6 fotografeerde kwam er een Peugeot 304 voorbij die meteen uit het zicht verdween. Even later stond hij op de parkeerplaats van de supermarkt
![]()
Een nette T4 valt op. Als syncro personenbus best bijzonder
![]()
Nooit gedacht dat ik een Toyota Yaris dik zou vinden
![]()
Een Polo in Den Bosch... uit Utrecht
![]()
![]()
Waar is die onderste foto genomen, MCW? Want die groene zie ik heel vaak rijden.
Dan wordt de auto in iedergeval nog lekker gebruikt. Was wel bij een NS station dus gok dat de eigenaar wel die dag met de trein wasRotterdam? Dat ding komt echt overal, heeft ook een tijdje in of om Haarlem gestaan.
Ik liep een klompenpad vandaag en kwam ook nog bij een woning in buitengebied een hoop gave Sierra's tegen. Stond er net iemand een sigaretje buiten te roken en keek steeds mijn kant op. Dan ga ik niet suf foto's van auto's maken. Als het weer fietstochtweer is ga ik er nog wel eens langs.
Oh wat leuk! Dit is mijn vorige camper. Heeft zo te zien wel een beetje te lijden van veel buiten staan.Gaaf ding, die International! Origineel gebruikt door de Posterijen?
Leuke LT camper
![]()