ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Klassiekerrijder zei:Deze?
![]()
Ja! Grappig. Ik kon geen gespotfoto online vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Deze?
![]()
MCW 84 zei:Die 96 heb ik altijd erg lelijk gevonden. Te gezocht ontwerp maar vast heel bijzonder, zowel nu als toen ie uitkwam. Dit lijkt me dezelfde? https://www.autowereld.nl/saab/96/l-v4-sport-limited-edition-34441697/details.html
\MCW 84 zei:Als ik een foto van Flikker plaats dan
Stif zei:Mooi die sharknose.
Keurig in de lak ook.
Dat er schade is geweest/panelen niet helemaal sluiten zien ik niet echt als nadeel.
Leverbaar tot in 1999 vind ik wel heel laat. Volgens Wikipedia werden ze maar tot 1995 gemaakt. Was er wellicht een voorraad aangelegd? Zo veel weet ik er in alle eerlijkheid niet van.Olav Geleyns zei:Er zijn in Nederland ongeveer 370 Tourers verkocht. Volgens de AutoWeek database is de Tourer tot in 1999 leverbaar geweest. De auto op de foto is van 18 juli 1997. In die zin is het geen winkeldochter. Zelf heb ik SN-NZ-90 gehad en die was van 5 december 1997. Het was een fijne, mooie en bovenal uiterst betrouwbare auto. De auto was overigens wel aan de prijs omdat Rover Nederland haar in het segment van de BMW 3-serie probeerde te krijgen.
Dat is wel heel weinig! Ik zou het trouwens niet gek vinden als er ook wel als 200-serie zijn geregistreerd, maar dat zullen er gezien de aparte modelnaam niet veel zijn.Timo zei:En al 20 jaar bij dezelfde eigenaar eye popping smiley Volgens dit overzicht zijn er nog 27 Tourers over, toffe spot!
afentoe zei:
1997 Rover Tourer
Nabij Wijchen: een Rover Tourer had ik al een hele tijd niet meer gezien. Ik werd erop gewezen dat dit een late is, waarschijnlijk een winkeldochter.
afentoe zei:Favorieten vanaf 8-12.
citroenAZU: leuke Fiat 500 en 850! Ook de truck waarvan ik het merk niet weet, Ford Galaxie, R21 en Seat Terra zijn top.
JFR: volgens mij is dat een XKR, prachtig ontwerp.
Al aangepast.![]()