Klassiekerrijder
Kilometervreter
Op de eerste na ook echt allemaal vandaag gezien.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, Google vertelt inderdaad hetzelfde. Ze schijnen ook aparte achterlichten te hebben. Niet op gelet.Klassiekerrijder zei:De laatste serie had deze speciale doppen en volledig meegespoten bumpers. Ik meen dat ze Colour Edition heetten en leverbaar waren in rood en zilver.
MCW 84 zei:Zelfs als Mazda-liefhebber vind ik hier niks van/aan![]()
Bijna dezelfde kleur dan: manderijnoranje is alleen op de Polo 1f geleverd, de 77'er Polo 1 zal waarschijnlijk panamabruin geweest zijn.Stif zei:Allereerst de VW Polo 1f, in dezelfde kleur kocht ik toen een 77er Polo 1 voor m'n meisje zodat ze niet meer zo'n achterlijk stuk met de trein hoefde.
Sjon77 zei:Die 411 variant: heerlijk.
Bijna dezelfde kleur dan: manderijnoranje is alleen op de Polo 1f geleverd, de 77'er Polo 1 zal waarschijnlijk panamabruin geweest zijn.Stif zei:Allereerst de VW Polo 1f, in dezelfde kleur kocht ik toen een 77er Polo 1 voor m'n meisje zodat ze niet meer zo'n achterlijk stuk met de trein hoefde.
Overigens: deze Polo 1f is vzv Polo 1 bumpers en grill => gaatjes in 't front van de dikkere 1f-grill en bevestigingen bumperzijflanken zijn hier 't bewijs van.
Moderator
Bedoel je Flickr? Jij plaatst je foto's toch op Imgur?MCW 84 zei:Als ik een foto van Flikker plaats dan zie ik niet altijd die link erbij (net weer even getest). Waarom bij jullie wel?
Bedoel je Flickr? Jij plaatst je foto's toch op Imgur?
dus dat tweede deel is onnodig en is eigenlijk vooral bedoeld als reclame voor Flickr (ik haal dat daarom altijd weg