Pagina 159 en 160:
afentoe: De Omega en Trabant zijn top! De Mercedes C114, Capri en met name de Autobianchi's zijn nog leuker!
Astrawez: Leuke MR2, MGA, Safrane en Dodge Stratus! De Suzuki LJ80 is helemaal een topspot, de Volvo 66 is ook leuk. De DAF 33, Campo en Polo Van (inclusief verhaal) mogen er ook zijn.
929V6: Fantastische Ford Falcon (allitereert lekker)! Helemaal standaard tot aan de velgen aan toe, zo hoort het.
BMW auto: De Panhard PL17 is tof, de NSU Prinz vind ik misschien nog wel leuker, de Volvo 1800, Ascona, Volvo 340, vijfdeurs Pony en 4 F4 zijn allemaal heel goede spots.
Charger: Leuke Fiorino. Mooi evenement ook zo te zien: de Volvo 343, Fords, Manta CC, R16, Cutlass en Rover P6 met name. De Kadett C (2x) en Alfa Giulia met name zijn heel mooie spots.
citroenAZU: Fantastische Gamma! Gave 911 ook.
Elco: Heerlijke 104'tjes!
Gewoon Dirk: Lotus Esprit & Micra zijn erg leuk, die Chevrolet Niva is een wel heel verrassende topper! De 340 en Barkas vind ik ook erg leuk. Nog zo'n fantastische bordeauxrode 164 (net als Timo). Ook de Kevers, Buick Regal, R5, Chevrolet Bel Air, Oldsmobile, GS Break en Hanomag-Henschel zijn gaaf, de 626 is mijn favoriet. Heerlijke 309, Chevelle ook. En bij nader inzien steekt de Vanden Plas er toch wel met kop en schouders bovenuit. Helemaal geweldig! Veel mooie foto's ook!
Joop053: Mooie 480 en heerlijke Dodge!
MWH: Haha, fantastisch zo brak als die Transit is. De Saab 90, Ford Model A (ik heb niets met dit oude spul, maar toch heel bijzonder om zo in een woonwijk te zien), Ami Break, Volvo 164, Passat Van, DS Break, Bronco, DS, Kadett B, BMW E23, Jaguar XJR-S (heel indrukwekkend), Trabant, XJ Series III en Fiat 500 vind ik stuk voor stuk leuke spots!
Niels.: Leuke Kadett sedan! Bewogen foto of niet, geweldige Panhard. Gelukkig is er normaal helemaal niets te klagen over de kwaliteit van je foto's, die zijn namelijk erg mooi. Ook de Senator en VW T1 zijn gaaf.
PedigreePaul: Leuke Mercedes camper.
Renault15.17: Wat een droomspot, zo'n Lancia Delta!
- Quatrelle -: Geweldige Galant! Nog gavere R18 en Dangel 505! Ook de Astra GSi is top.
Sarcast: Mooie Traction Avant.
Spekky: De 240 Van, Volvo 144 en Kadett C coupé zijn allemaal leuk.
spyderweb: Waarom de F355 altijd zo populair is onder Ferrari-liefhebbers heb ik niet helemaal begrepen, althans de vormgeving vind ik niet per se heel bijzonder. Dat het een bijzondere spot is staat buiten kijf!
Timo1990: De Kadettjes, Taunus, Scirocco, Peugeot 505, Alfa 164 en Opel Rekord zijn allemaal topspots!
Twan238: Ik zie een aantal bekende dingen uit Den Haag zoals de blauwe Rekord Van (die ik nog moet plaatsen), maar ook veel nieuwe dingen zoals de Ami's, de GSA, het oude Eendje en fantastische Chevrolet Cobalt. In de komende maanden moet ik die wijk ook maar eens gaan verkennen

Woedsel: Lekkere MGA!