Mijn favorieten sinds mijn post op pagina 159.
Niels. - Zowel de Panhard als de T1 zijn echte toppers, vanwege de mooie foto's is voor mij de T1 de leukste.
Charger - Veel leuks daar in Drachten, van je latere posts vind ik de Alfa Romeo Giulia de leukste.
929V6 - Heerlijke bak die Ford Falcon
Afentoe - Bedankt voor de voorkantfoto van de Trabant, ziet er goed uit! Ook de Golf GTD, Opel Omega, GMC Vandura, Saab 900, Mercedes-Benz 250C, Ford Capri GT en Autobianchi's vind ik erg leuk
Quatrelle - Leuke DS, Galant, Renault 18 en Dangel in actie.
BMWauto - Persoonlijk vind ik dit een van je leukste bijdrages tot nu toe. Minder modern spul en veel toffe oldtimers. Favoriet zijn voor mij de Panhard, NSU, Volvo P1800, Opel Ascona en Hyundai Pony. De Chevrolet 3500 is ook wel erg gaaf. Net zoals die Ford F450, om zo'n ding te rijden in een land waar een F150 al buitenproportioneel groot is vind ik gewoonweg geweldig.
Elco - Leuke Peugeots, die pre-GAIK platen zijn inderdaad gaaf.
Spekky - Heel tof, die Volvo 245 VAN. Ook de Kadett is erg leuk
Woedsel - Wat jammer dat die superleuke MG A het zicht op die afvalcontainer deels ontneemt.

Spyderweb - Jaaaaaren geleden, ik was een jaar of 13, heb ik eens een rondje meegereden met iemand in zijn F355. Man wat was ik onder de indruk van die auto. Het gevoel, het geluid en de gehele sfeer die zo'n auto uitstraalt, geweldig!
Astrawez - Leuke MR2 ook het trailertrash, met als hoogtepunt de Potsche 914, is erg leuk. Heel apart om die Scania zo zonder kenteken tegen te komen. Al zijn de oude vrachtwagens natuurlijk nog veel leuker om te zien. De MG A vind ik zowel als foto en als spot zeer geslaagd. Van je latere post zijn de LJ80, Volvo 64, Polo Van en Daf 33 de leukste.
Twan238 - Heerlijk fout, die Cadillac met reservewiel op de kofferbak. De Mercury Comet en '59 Cadillac zijn gewoon twee heerlijke Amerikanen. De Amis zijn ook geweldig.
Pedigreepaul - Leuk Paasei die Mercedes-Benz
MWH - Leuke Transits, Saab 90, Ford A (waarbij ik me afvraag of de claxon zo heerlijk ouderwets klonk) en Ami6. Die Camaro lijkt me leuk om eens een rondje mee te sturen, verder zijn de Ford Bronco, Opel Kadett, Jaguar XJR-Sen ONK Trabant ook heerlijke spots.
Renault 15.17 - Wat een gaaf ding die Delta GT 1600.
Verder wil ik iedereen bedanken dat er weer wat actiever feedback wordt gegeven, hopelijk houden we het met zijn allen ook vol. Ik waardeer het in ieder geval ten zeerste (en ik denk niet alleen ik).
Omdat ik hopeloos achter lig met spots uploaden en plaatsen meteen maar weer een bescheiden bijdrage van mijn kant.
Allereerst een lel van een stationwagen in het donker, ik moest meteen aan
That 70's Show denken bij de aanblik van deze '69 Olds Vista Cruiser.
Nog een Amerikaan in de nacht, ditmaal een bij mij redelijk onbekende Dodge Avenger.
Nog maar pas van eigenaar gewisseld, deze Renault Trafic T34D uit 1997.
Hopelijk kan deze GSA Break weer snel de weg op.
Pas geleden reed ik door een naburig dorp en zag ik in een zijstraat iets waarvan ik dacht dat het een highroof Volkswagen T2 was. Toen ik later de tijd had om terug te gaan bleek het een erg leuke Hanomag-Henschel F20D uit 1971 te zijn. Helaas heeft hij zijn origineel Nederlandse kenteken in moeten leveren bij de omkeuring naar kampeervoertuig. Wel leuk vind ik het dat hij dienst doet als gehandicaptenauto.
Ex Californische
bombsquad auto, deze Chevrolet Suburban.
Vakkundig ingebouwd en daardoor moeilijk op de foto te krijgen, helaas heb ik geen kenteken kunnen zien want mij lijkt de kans aanwezig dat deze Mazda 626 nog van zijn eerste baasje is (ook gezien het huis met typisch opa en oma-interieur waar hij bij stond).
Lekker werkpaard, deze LandRover zonder kenteken.
De cameleonlak doet hem goed, sowieso vind ik de GTV van deze generatie nog altijd een frisse verschijning.
Twee Volkswagen projecten bij elkaar.
Op zich zie ik deze generatie MR2 nog vrij regelmatig, omdat dit exemplaar ogenschijnlijk in zeer nette staat is verdiende hij toch een plaatsje hier vind ik.
Over erg nette staat gesproken. Deze strakke Peugeot 309 XE Allure uit 1987 is gewoon nog bij zijn eerste eigenaar.
Matzwart en mosgroen zijn de hoofdkleuren van deze zielige Kadett.
Als afsluiter twee bijzondere import-auto's
Allereerst een heerlijke Chevrolet Chevelle Malibu uit 1970.
Maar mijn persoonlijke favoriet is toch wel deze Vanden Plas 1500 uit 1978.