Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D' oh zei:@afentoe: Zo'n lelijke Corsa kan ik tegenwoordig ontzettend waarderen. Hier in de buurt staat er ook al jarenlang eentje. Binnenkort maar eens nieuwe foto's van maken... Waarom heb je het kenteken van de Panda weggeblurd?

Golf GTI 1991 by Eelco v Manen, on Flickrvns zei:Mooi mijn calibra (RB-XV-65 ) gespot normaal staat ie in de garage.
vns zei:Mooi mijn calibra (RB-XV-65 ) gespot normaal staat ie in de garage.
12-AD-08 by azu250, on Flickr
60-ZF-BZ by azu250, on Flickr
KV-70-XS by azu250, on Flickr
KY-66-ZK by azu250, on Flickr
52-HT-BL by azu250, on Flickr
93-41-UE by azu250, on Flickr
99-YA-40 by azu250, on Flickr
JZ-92-BL by azu250, on Flickr
AM-31-23 by azu250, on Flickr
36-03-BH by azu250, on Flickr
AR-84-50 by azu250, on Flickr
RH-27-BP by azu250, on Flickr
45-HL-BF by azu250, on Flickr
RB-XJ-26 by azu250, on Flickr
Blitz by azu250, on Flickr
DL-07-RY by azu250, on Flickr
FX-26-54 by azu250, on Flickr
88-06-EZ by azu250, on Flickr
En wat voor Turbo2. Flink aangepast met o.a. een VEMS turbo, waardoor hij inmiddels 270 pk levert i.p.v. de standaard 170. https://www.citroen-forum.nl/nieuws/cx/citroen_maar_dan_anders_sans-pareils_cx_25_gti_turbo_vems
D-C zei:Origineel Nederlandse Fiat 124 Special uit 1972 heeft het zwaar:
![]()
![]()
A.BRANDHORST zei:@Eric Baas.
Kijk eens naar zijn profielfoto op Flickr en de profielfoto hier?!
D-C is dus R. van der Maar.
Zijn foto's zijn afgelopen 19 februari gemaakt.
Erik Baas zei:Erik, met een K svp. Het staat al op je scherm! Hoe kun je zo'n fout maken terwijl je het alleen maar over hoeft te tikken?
Erik Baas zei:Als je nou even naar het hek toeloopt, kun je er doorheen fotograferen in plaats van er tegenaan.
Erik Baas zei:Tja, en dat is natuurlijk veel te ver om naartoe te lopen... :-(Renault15.17 zei:aan de overkant van de straat
Erik Baas zei:stoterstangen90 zei:Ik vind het juist een mooi sfeerplaatje.
O, ik dacht dat het hier om auto's ging... Wat STOM van mij!
Pfffttt...
Erik Baas zei:Beide foto's staan al enkele jaren op Flickr en zijn gemaakt door ene "rvandermaar", zie https://www.flickriver.com/photos/tags/0292uh/interesting/ .
Dan zal de rest van de foto's ook wel gepikt zijn... :-(
Leg eens uit, D-C ??

Moderator
Die ellende roep je over jezelf af door onder een valse naam te schrijven; op z'n zachtst gezegd wekt dat geen vertrouwen... En het feit dat je mijn tip ("Als je nou even naar het hek toeloopt, kun je er doorheen fotograferen in plaats van er tegenaan" ) liever als kritiek opvat zegt ook iets over jou.D-C zei:Wat een ellende.
Typisch: harde woorden, opnieuw door iemand die z'n echte naam angstvallig verborgen houdt. Bah.Klassiekerrijder zei:Ik kan me ook niet voorstellen dat jij je zou moeten bemoeien met de nicknames op dit forum.