Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Het interieur van de 928 is origineel (dat heet Pascha), de velgen niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

23-PR-ZV by azu250, on Flickr
90-73-HF by azu250, on Flickr
50-TD-SR by azu250, on Flickr
23-SHB-4 by azu250, on Flickr
28-33-HK by azu250, on Flickr
AE-32-68 by azu250, on Flickr
93-53-HX by azu250, on Flickr
AE-86-56 by azu250, on Flickr
46-RLF-6 by azu250, on Flickr
68-55-UV by azu250, on Flickr
67-GK-96 by azu250, on Flickr
JP-RB-23 by azu250, on Flickr
52-TP-JX by azu250, on Flickr
DSC_1540 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1534 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_5146 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_5126 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_4995 (3) (Kopie) by azu250, on Flickr

Spekky zei:Mitsubishi Colt 1200 EL, 1988
![]()
@PM zei:Spekky zei:Mitsubishi Colt 1200 EL, 1988
https://i1325.photobucket.com/albums/u621/zpekky/RezCIMG0984Rx_zpsttkvcsdv.jpg
Achtekleinzoon (als ik het goed heb) is ook al best zeldzaam volgens mij, en dat staat dan gewoon op dezelfde foto![]()
PicsArt_03-20-12.09.14 by Eelco v Manen, on Flickr
PicsArt_03-20-01.18.36 by Eelco v Manen, on Flickr
PicsArt_03-20-01.19.00 by Eelco v Manen, on Flickr
2016-03-20_01-46-17 by Eelco v Manen, on FlickrGewoon Dirk zei:Leuke spots op deze paginazo ook op de vorige pagina maar daar wordt al niets meer over gezegd, misschien moet ik ook maar niet meer de moeite nemen om van iedereen de favorieten te benoemen
![]()
Stif zei:Hee is die chevrolet caprice niet de vroegere band auto van BZN?
Komt me bekend voor. Heb je mooie en bijzondere auto's gefotografeerd, ben je ruim twee uur bezig geweest met bewerken, uploaden en posten en dan komt er alleen een azijnzeiker langs met een opmerking als 'die ene vind ik niet zo bijzonder, die zie je nog heel veel in mijn buurt'. Erg motiverend en voor mij genoeg reden om de moeite niet meer te nemen. En zo nog meer mensen, als je het vorige topic naast deze editie legt...Gewoon Dirk zei:Leuke spots op deze paginazo ook op de vorige pagina maar daar wordt al niets meer over gezegd, misschien moet ik ook maar niet meer de moeite nemen om van iedereen de favorieten te benoemen
![]()
Klassiekerrijder zei:Komt me bekend voor. Heb je mooie en bijzondere auto's gefotografeerd, ben je ruim twee uur bezig geweest met bewerken, uploaden en posten en dan komt er alleen een azijnzeiker langs met een opmerking als 'die ene vind ik niet zo bijzonder, die zie je nog heel veel in mijn buurt'. Erg motiverend en voor mij genoeg reden om de moeite niet meer te nemen. En zo nog meer mensen, als je het vorige topic naast deze editie legt...Gewoon Dirk zei:Leuke spots op deze paginazo ook op de vorige pagina maar daar wordt al niets meer over gezegd, misschien moet ik ook maar niet meer de moeite nemen om van iedereen de favorieten te benoemen
![]()
Gewoon Dirk zei:Klassiekerrijder zei:Komt me bekend voor. Heb je mooie en bijzondere auto's gefotografeerd, ben je ruim twee uur bezig geweest met bewerken, uploaden en posten en dan komt er alleen een azijnzeiker langs met een opmerking als 'die ene vind ik niet zo bijzonder, die zie je nog heel veel in mijn buurt'. Erg motiverend en voor mij genoeg reden om de moeite niet meer te nemen. En zo nog meer mensen, als je het vorige topic naast deze editie legt...Gewoon Dirk zei:Leuke spots op deze paginazo ook op de vorige pagina maar daar wordt al niets meer over gezegd, misschien moet ik ook maar niet meer de moeite nemen om van iedereen de favorieten te benoemen
![]()
Ik probeer al een tijdje zelf het goede voorbeeld te geven, ondanks dat ik niet altijd even veel tijd heb probeer ik steeds van iedereen wat favorieten te noemen sinds mijn laatste activiteit (soms gaat dat over twee of meer pagina's) alvorens zelf iets te plaatsen. Alleen al met het opschrijven van die favorieten ben ik aardig wat tijd kwijt, laat staan het bewerken en plaatsen van mijn eigen foto's. Als je dan tientallen foto's plaatst en de enige reactie vooralsnog gaat over 1 foto dan werkt dat inderdaad behoorlijk demotiverend. Gelukkig zijn er nog wel een paar zoals afentoe of D-C die redelijk consequent favorieten benoemen want anders had ik allang weg geweest....
Klassiekerrijder zei:Veel registerhouders laten zich bijvoorbeeld ook zelden zien, dat werkt ook niet motiverend als je nota bene voor hen aan het werk bent. Ook daarvoor geldt dus: als je niet de tijd wilt nemen om regelmatig te reageren op bijdragen, dan ga ik ook geen moeite meer voor je doen.
Ron H zei:Stijlvolle compacte sedan, die oude Renault 9. En niet roze geworden.
Zou het scandinavische import zijn vanwege die koplampwissers. Heb deze optie nooit bij NL-verkoop gezien.
Renault 9 automatic by 325ixbaurtc2, on Flickr
Renault 9 automatic by 325ixbaurtc2, on Flickr
Klassiekerrijder zei:Als iedereen nou even z'n flickr account doorgeeft, kunnen we straks zonder het 503-forum.
@PM zei:Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Het feit dat ik niet of zeer selectief reageer betekent niet dat ik de spots niet kan waarderen, integendeel zelfs. Ik heb ook diep respect voor de hoeveelheid tijd die sommige mensen erin steken.
Favorieten benoemen is ook lastig, ik vind ze bijna allemaal leuk!
Dat kan -en gebeurt- bij flickr ook. Ik zie op flickr zelfs meer commentaren en discussies dan hier, waar het vaak blijft bij foto's dumpen met een simpele vermelding van merk en type. Maar goed, een aantal van de hier gestopte posters is daar al te vinden vanwege de eerder genoemde redenen (veel werk, weinig commentaren of alleen azijnpissers) dus als je die foto's toch wilt zien kun je ze daar vinden.Twan238 zei:nee, bij flickr zijn het enkel de plaatjes, hier kun je het bijbehorende verhaal uitgebreid vertellen![]()
Daar heb je gelijk in. Deze discussie is inderdaad volstrekt nutteloos, hij leidt namelijk niet tot meer reacties. Dit zal dan ook de laatste keer zijn dat ik me erin meng.MWH zei:Ach, laat ook maar. Laat ik afsluiten met dat ik het jammer vind dat de discussie over weinig reageren hier zo vaak opduikt. Door het terugkerende karakter komt het wat zeurderig over. Ik snap de gedachte en ik snap dat openlijke waardering voor je werk prettig is, maar door hier voor de zoveelste keer een klacht neer te ploffen verander je de cultuur van het forum/topic niet magisch, helaas. Het leidt juist af van wat er nog wel leuk is aan dit topic.
Gewoon Dirk zei:Leuke spots op deze paginazo ook op de vorige pagina maar daar wordt al niets meer over gezegd, misschien moet ik ook maar niet meer de moeite nemen om van iedereen de favorieten te benoemen
![]()