afentoe zei:
Veel al dan niet frequente posters in dit topic, waaronder stoterstangen90 en ondergetekende, kunnen zo op z’n tijd ook een mooie foto erg waarderen. Deze spot draait overduidelijk om de auto, die er wat mij betreft echt uitspringt. Dan mag een mooi sfeerplaatje toch best?
Om het gezeik over en weer beperkt te houden, beantwoord ik een eventuele reactie op deze post alleen wanneer deze via PM bij mij binnenkomt.
Dit is nu al de 2e keer dat je een discussie zo de de kiem in smoort, ben jij de moderator in dit topic?
Toegeven de opmerking was niet echt netjes vind ik, maar je dropt je mening even, en stelt vervolgens dat er maar alleen via PM gereageerd mag worden, beetje vreemd.
Maar goed, ik zal ook posten, en niet alleen zeuren
Een nestje Peugeot's:
1986 Peugeot 305 Break GL & 1980 Peugeot 305 Break SRD & Peugeot 405 Break

Deze Peugeot 203 Pick-Up is een rijdend reclame-bord voor het bedrijf.

Renault 14 TL uit 1981, stond in de regen en had net een beurt gehad bij het restauratiebedrijf. Een plaatje!

FIAT 128 CL 1100, uit 1977. Ik zag 'm een week eerder rijden, en toen wist ik niet wat ik zag. Een rijdende foto kunnen maken, maar hoe blij was ik dat ik hem een week later weer zag.

1981 Honda Accord 3D EX Hondamatic, stond in Zwolle.

Mazda 121 1.8D Van, iets moderner en misschien iets minder spectaculair. M'n maat met wie ik was, begreep werkelijk waar niet waarom ik "dit gedrocht op wielen, op de foto zette. Nog lelijker dan de andere vierkante bakken, aldus hem"

1980 Honda Accord EX Hatchback, een jaar ouder, en in heel wat mindere staat, deze Accord in Groningen. Gelukkig stond ie bij een service station, om waarschijnlijk wat TLC te krijgen.

2010 Lada 1119 (Kalina) , was van een bezoeker van de rommelmarkt in Assen.

2000 Ford Taurus, stond meerdere dagen op mijn parking.

1992 Nissan Primera 1.6 Wagon, de Ikea in Groningen, altijd een goede spot plek! (daar heb ik ook de Gele Capri gespot, en staat ook vaak een Volvo 262C, Cx Leader)

1987 Suzuki SJ 413 L B6, lange wielbasis en op geel kenteken EN op het oog een nette staat, best wel uniek!

1986 Volkswagen Polo C

1992 Mitsubishi Lancer 1.3 GL, maagdelijk mooi!

1973 BMW 2002, op de TT-baan. Gelukkig werd er niet in geracet.

1995 Cadillac Deville Concours, op de rommelmarkt in Assen. Wat een machtige bak zeg!

1984 Audi Coupé GT 85 KW, kan me niet helemaal voorstellen dat deze kleur helemaal origineel is.

1969 Volvo 131 Amazon, superieur mooi EN origineel Nederlands!

1983 Volkswagen Golf GT Diesel Turbo 51 KW, een GTD is volgens mij nog zeldzamer dan een GTI

1994 Honda Accord Coupé 2.0i ES, in erg mooie staat!

Lancia Thema 8.32, te Nunspeet

[
2014 Ford Fusion Hybrid, nee geen Mondeo dus!

1988 Lancia Thema 8.32, nog ééntje! Deze staat sinds kort op het terrein van een autohandelaar/monteur. Hij is van de eigenaar, welke een echte liefhebber is. Alleen waarom ie dan al 2 maanden buiten staat?
Dit waren wel een beetje mijn highlights.
Ondanks dat ik eigenlijk nooit meer iets post hier, geniet nog altijd van de spots.
De altijd prachtige foto's van Tim & Wouter & Niels & Alberts & Azu. De grote hoeveelheid toffe spots van Wesley & Rutger.
De goede spots van Charger & Afentoe, Dirk.
Leuk de spots van N.Kroon, waarvan ik ook best veel al zelf zag, en ook heel veel niet.