Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

citroenAZU zei:Leuk die DAF! Ben ik jaren geleden eens achter aangereden in Eindhoven om er een foto van te maken. Toen ie thuis was stond er nog zo één! 1 nummer verschil in het kenteken. Die was in betere staat maar de andere zou ook opgeknapt worden.
[url]https://farm4.staticflickr.com/3391/3308604855_e0f5e55418_z.jpg[/url]Zoek de verschillen... by CitroenAZU, on Flickr
[url]https://farm4.staticflickr.com/3356/3308600035_e1a1924701_z.jpg[/url]Cherchez les differences... by CitroenAZU, on Flickr
Erik Baas zei:Gaaf zeg!Wil je deze ajb. ook op www.ipernity.com plaatsen? Of anders, vind je het goed als ik ze daar - met bronvermelding - plaats?
2015-11-07_12-16-25 by Eelco v Manen, on Flickr
Camera HDR Studio - 1447002644717 by Eelco v Manen, on Flickr
Camera HDR Studio - 1447002616918 by Eelco v Manen, on Flickr

Citroën BX TZI , YV-79-PR by Danny van de Streek, on Flickr
Citroën BX GTI 16v , LS-BR-36 by Danny van de Streek, on Flickr
Volkswagen Jetta , ZB-74-PH by Danny van de Streek, on Flickr
Volkswagen Jetta , ZB-74-PH by Danny van de Streek, on Flickr
Chevrolet C10 , BE-46-81 by Danny van de Streek, on Flickr
BMW 633 , 22-RS-ST by Danny van de Streek, on Flickr
Opel Rekord , AE-39-35 by Danny van de Streek, on Flickr
Opel Rekord , AE-39-35 by Danny van de Streek, on Flickr
Lancia Lybra , 03-GF-VV by Danny van de Streek, on Flickr
Opel Astra OPC (no. 206) , 37-FB-SP by Danny van de Streek, on Flickr
Mitsubishi Colt by Danny van de Streek, on Flickr
Honda Legend , 81-KSH-4 by Danny van de Streek, on Flickr
Jacob106xs zei:![]()
Dit embleempje verraad dat dit een extra gepeperde Benz is![]()
Onzin. Brabus tuned ook gewoon motoren zonder optisch wijzigingen aan te brengen.afentoe zei:Jacob106xs zei:*plaatje*
Je hebt er heel behoorlijke spots tussen zittenMaar dat is een, vor de S-Klasse, instapdieseltje en duidelijk geen Brabus (autoweek kentekencheck). Dít is een Brabus
(niet mijn foto)
*plaatje*
Micha D. zei:Onzin. Brabus tuned ook gewoon motoren zonder optisch wijzigingen aan te brengen.afentoe zei:Jacob106xs zei:*plaatje*
Je hebt er heel behoorlijke spots tussen zittenMaar dat is een, vor de S-Klasse, instapdieseltje en duidelijk geen Brabus (autoweek kentekencheck). Dít is een Brabus
(niet mijn foto)
*plaatje*
Jacob106xs zei:https://i1060.photobucket.com/albums/t450/Jacob_Elzinga/DSC_1333_zpsm8wvgueh.jpg
Een 106 XSI in het dorp waar ik woon bij het winkelcentrum.

afentoe zei:Micha D. zei:Onzin. Brabus tuned ook gewoon motoren zonder optisch wijzigingen aan te brengen.afentoe zei:Jacob106xs zei:*plaatje*
(niet mijn foto)
*plaatje*
Even opgezocht, kennissen van mij hebben een gechipte V70 maar die staat inderdaad ook gewoon met standaardvermogen in carbase. Nooit geweten dat Brabus ook auto's tuned zonder ze (m.i.) van buiten lelijker te maken. Weer wat geleerd.
Inmiddels bij en ander lid van de BX club.Jacob106xs zei:@ Herman M: Graag gedaan hoor! (En bedankt voor het compliment) De BX was op dat moment (foto dateert van januari/februari) van iemand die bij de BX club zit. Dus dat hij er nog zo knap uitziet verbaasde mij niet eens.
Leuke spot! Leuk om te zien dat hij het nog altijd vol houdt. De laatste foto die ik heb is van zo'n 5 jaar geleden, en daar zag hij er ook al niet zo super uit. Hij is er in ieder geval niet veel op achteruit gegaan in die jaren.Jacob106xs zei:https://i1060.photobucket.com/albums/t450/Jacob_Elzinga/DSC_1722_zpspb5wmyfs.jpg
Speciaal voor Astrawez![]()
Klassiekerrijder zei:Jammer van die R12, maar hij lijkt in elk geval roestvrij. Die uitlaat hoort onder een Impreza, niet onder een oldtimer. Die Land-Rover is geweldig.
1977 Renault 12 49-NZ-76 by Evert, on Flickr