Guest
Hulde voor die goedgebruikte LaRo!
Wat betreft de Taunus combi,dit is volgens mij de enige taunus met skaidak!
Wat betreft de Taunus combi,dit is volgens mij de enige taunus met skaidak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:Wouw, is dit in Nederland?
Als de montreal er bij hoort dan is het wel een vreemde eend, alheb ik hem toch het liefst.
Die laatste doet me heel australisch aan.
Bijna boven aan staat een zwarte mazda 323 met grote ronde lampen in de onder bumper, hoe deze mazda precies heet weet ik niet, maar ik heb zo'n eentje, maar dan in het rood ongeveer 22 jaar geleden bij mazda dealer spanjer zien staan, er werd me toen gezegd dat dit een hele snelle is.
DAMNmarcel21674 zei:
afentoe zei:![]()
Ik begin met deze Mercedes-Benz 500 SEC uit 1984, origineel Nederlands. De velgen lijken after-market. Gezien het feit dat de auto wel in keurige staat verkeert en hij in november nog niet geschorst is (dus de €233 per kwartaal worden gewoon afgetikt), ga ik er wel vanuit dat deze auto wel een liefhebber als eigenaar heeft.
PS: wel een beetje een pechvogel, als je het voor elkaar krijgt om drie keer je kentekenplaten te verliezen heb je er wel aanleg voor![]()
Stif zei:Alhoewel dit niet helemaal mijn smaak is, vind ik het toch een leuke spot.
Waarschijnlijk is het een liefhebber, maar mijn vraag is er dan niet een kennisje of mede liefhebber in die wereld die een kentekenplaat kan laten drukken zonder sitecode? Met de apk gebruiken ze dit toch niet meer.
Stif zei:afentoe zei:https://i63.tinypic.com/xcorid.png
*bijgaande tekst*
Alhoewel dit niet helemaal mijn smaak is, vind ik het toch een leuke spot.
Waarschijnlijk is het een liefhebber, maar mijn vraag is er dan niet een kennisje of mede liefhebber in die wereld die een kentekenplaat kan laten drukken zonder duplicaatcode? Met de apk gebruiken ze dit toch niet meer.
afentoe zei:Correct me if I'm wrong, maar mijn ouders zeiden altijd dat een duplicaatcode op het kenteken kwam als het origineel gestolen werd. Zo kon jij bijvoorbeeld als jouw gestolen kenteken (zonder duplicaatcode dus) werd geflitst bewijzen dat jij het niet was, jij had immers zo'n nummertje.
Ik weet niet zeker of dit ooit heeft geklopt, en zo ja of dit nog altijd klopt. Zou voor mij zeker een reden zijn om dat drietje lekker te laten staan.
D-C zei:Geen idee uit welk land het kenteken van deze R19 komt.
@PM zei:D-C zei:Geen idee uit welk land het kenteken van deze R19 komt.
Tsjechië, of Tsjechoslowakije als het een vroege Phase 2 is. Brno om precies te zijn.
- Quatrelle - zei:Die Karens heeft volgens mij bijgewerkte achterwielkasten. lijkt verdacht veel op grijze primer.
Mijn buurvrouw rijd een identieke exemplaar, maar weigert de door mij reeds 3 jaar terug gesignaleerde licht beginnende roest aan te pakken bij de wielkasten. Nu, na 3 jaar, is het tij onomkeerbaar voor de Kia...helaas.