Complimenten voor alle spots! Ik ben niet van alle auto's groot liefhebber, maar wel van mooie foto's

Extra compliment voor de 904 van Klassiekerrijder. Wat een geweldige wagen is me dat. Ik heb vandaag een redelijk aantal spots gemaakt, ik zal per stuk iets minder
gelul commentaar neerzetten dan gebruikelijk, anders blijven we bezig. Alle spots zijn in Eindhoven gemaakt.
Om te beginnen een Toyota Corolla uit 2008 die ik als sedan bijna nooit zie. Origineel Nederlands, maar ja wat verwacht je bij zo'n ding?
Ik moest al even goed nadenken wanneer ik voor het laatst een Chevrolet Alero had gezien in Nederland. Ik wist het even niet, dus ik heb dit mooie origineel Nederlandse exemplaar uit 2000 even vastgelegd. Leuk kleurtje vond ik ook.
Met deze Toyota Yaris Sport (te herkennen aan o.m. de rode letters Toyota op de achterkant) uit 2005 ben ik een keer meegereden. Bijzonder oncomfortabel bij 100 km/h of harder (motorlawaai en "veercomfort" ), bijzonder pittig daaronder, 80 in z'n twee vond ik voor een Yaris indrukwekkend.
Als sedan zie ik de Mitsubishi Galant nog wel eens, als stationwagen bijna nooit. Als zo'n stationwagen er dan zo mooi bijstaat als dit origineel Nederlandse exemplaar uit 2001 kan ik het niet laten.
Dit moet wel ongeveer de ideale reiswagen zijn: een (origineel Nederlandse, uit 2007) Volvo S80 met dikke V8. Prestaties van een S-Klasse, maar je ziet het er amper aan af.
Als ik zo bescheiden mag zijn... Ik heb de bijzonderste spots tot het laatste bewaard...
Deze Chrysler Voyager uit 1995 is: origineel Nederlands; een heel laat exemplaar (uit november van het laatste productiejaar); vrijwel in nieuwstaat; en van de eerste eigenaar. Zo zie ik ze niet vaak.
Dit Golfje Mk1 verdient beter. Uit de voorlaatste maand van productie (november 1983); origineel Nederlands; met heel trots een plaatje 'diesel' in de grille. Ik vrees dat deze auto zijn belastingvrije leeftijd niet nog eens gaat aantikken, terwijl het een origineel exemplaar zonder "versieringen" lijkt te zijn.
En nu een uniek geval. Een Suzuki Swift Mk1 uit 1989, de jongste van Nederland, maar ook weer niet. Op kenteken is dit de jongste (in het betreffende topic staat een XF-*nummertjes*-DF als jongste, maar dat exemplaar is twee dagen later voor het eerst op naam gezet als deze (29 resp. 31 maart 1989). Ik zal dit exemplaar met deze opmerkingen in het oudste-jongste topic zetten.
EDIT 29-08 09u36: ik word er in het oudste-jongste topic net op gewezen dat dit een Mk2 is. *Gaat zich in een hoekje diep zitten schamen*
Het is dus wel
de oudste Swift Mk2 van Nederland. Ook leuk