@Rzasa: mooie 33
@Klassiekerrijder: Toevallig spotte ik laatst ook een gele punto cabrio, die Z8 is echt heerlijk.
@Marc827Vitesse: Leuk dat je je ook hier laat zien, de R25 is inderdaad van deeerste eigenaar en daarmee een geweldige spot evenals de Barracuda en de Alto.
@nkroon: Leuke Bedford, Artega en Transit. Ook erg interessant terrein met oude auto's en een geweldige Ferrari.
@Charger: Leuke Carina, Nova, Manta en Taunus.
@Rutger: Geweldig dat je je hier weer eens laat zien en hoe. Ik heb genoten van je prachtige foto's en in het bijzonder heb ik genoten van de BMW 2000, Landwinden, Mustang II, Peugeot 305, Landcruiser, Ferrari 400i, Auto Union 1000, Volvo 66, Reliant Scimitar, Ford Granada, Toyotas Hilux en LiteAce, Peugeot 504, Zielige Stag, Galant, Sierra Cozzy, Accord Coupé, Firebird Trans Am, Carina, Karmann Ghia en natuurlijk die geweldige Hansa.
@Danny1995: Vette Corvette, leuke Super Carry en geweldige Mazda T3500
Ik had nog een paar spots van dinsdag liggen.
Zo was daar een Belgische Opel Frontera Sport.
Een zeer strak uitziende Volvo 240 GL.
Een Chrysler 300M
En een SsangYong Musso uit 2002.
Gisteren ben ik ook nog het een en ander tegen gekomen. Zo zag ik in Oud Gastel deze leuke Eend.
Met daar vlakbij een Opel Manta uit 1984.
Opzich vind ik de Kia Pride niet bepaald spotwaardig behalve dan de stationwagon uitvoering. Dit exemplaar uit 2000 is ook nog eens bij zijn eerste eigenaar.
Eentje voor het D-kadett register, een origineel Nederlandse GT/E uit 1983.
Nog altijd in Oud Gastel kwam ik een Suzuki Swift Cabriolet tegen.
En een Pre-facelift 205 XE.

[
Bij thuiskomst gisteren werd ik verrast door deze leuke Landrover 88" uit 1975 die bij mij in de wijk geparkeerd stond.
Vanochtend in Bergen op Zoom zag ik een BMW 316 uit 1985.
En een origineel Nederlandse Volkswagen Golf GTI uit 1989, helaas heeft de zon de foto van de voorkant een beetje verpest.
Als afsluiter twee spotjes uit Wouw, om te beginnen een Mercury Grand Marquis uit 1994 met een manke poot.
In het dorpscentrum stond een origineel Nederlandse Ford Granada uit 1976.