rzasa
Asfaltkampioen
Ik zou zeggen probeer de spoilers, motorkap, velgen en al het andere wat fout is te negeren aan deze Renault 21 Turbo.
Al doe ik zo mijn best...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeggen probeer de spoilers, motorkap, velgen en al het andere wat fout is te negeren aan deze Renault 21 Turbo.
eeuwige_student zei:Volgens mij zijn er heel veel lezers die net als ik meestal alleen maar kijken. Geen reactie houdt dus niet in dat een bijdrage niet wordt gewaardeerd!

Gewoon Dirk zei:Gijs571 zei:Het is alweer even geleden dat ik hier weer heb gepost. In de tussentijd druk met school bezig geweest (heb mijn havo afgerond) en binnenkort mijn eerste rijles. Maar goed, daar is dit topic niet voor. Ik heb niet stil gezeten, maar zo gigantisch groot is de opbrengst nou ook weer niet. Geniet van de mooie (en minder mooie :T) spots!
![]()
Gefeliciteerd met de Havo en succes met de eerste rijles. Die BMW hierboven ken ik, de foto is genomen op de Wouwsestraatweg in Bergen op Zoom?
Verder vind ik de SL, Oldsmobile en Renault 4CV erg leuk.

Pjötr zei:IK vind het als spotter erg leuk als mensen de moeite nemen om hun favorieten te benoemen, het leukst omdat inderdaad niet in hele lappen te doen, maar soms heb je een achterstand, dus ja dan een lap.
Ik heb liever een Lap, dan geen reactie. Er zijn al zoveel mensen die amper/niets of vriendjes benoemen. Dat is dan ook één van de redenen dat ik niet echt meer enthousiast ben om hier te plaatsen. Het kost ,net zo als Klassiekerrijder zegt, veel tijd en ik vraag me soms af waarom zou ik het doen.
Marcel , misschien moeten we dan ook maar de onderschriften weglaten zodat je alleen plaatjes kan zien?
Met alle respect, een post zoals Bryan doet, kost heel veel tijd, en ik vind het niet erg netjes dat je zo afbrand, je had gewoon je mond kunnen houden en erover heen scrollen, maar ik voorzie jouw spots de volgende keer graag ook van commentaar! Ze zullen dan niet in het rijtje mee worden genomen van commentaar, maar los, wel zo overzichtelijk!
afentoe zei:D' oh zei:@afentoe: Leuke Opeltjes, volgens mij al best vaak gespot ook.De CLS is inderdaad erg mooi!
Dank voor de credits, maar ik heb hier nog nooit Opeltjes gespot![]()
Die waren van Arjan![]()
Klassiekerrijder zei:Ik erger me meer aan de mensen die nooit iets laten weten (of heel selectief alleen het werk van hun vriendjes bespreken) dan aan mensen die juist wel hun favorieten benoemen. Je moet natuurlijk een beetje een balans vinden want enorme favorieten-posts zijn niet zo interessant voor anderen om te lezen, maar als je er vrij snel voorbij kunt scrollen is het geen probleem. Als je nooit een reactie op je werk krijgt, vraag je je op een moment af waar je het eigenlijk voor doet... het kost namelijk best wat tijd om te zorgen dat de foto's netjes op maat gesneden zijn, verkleinen, uploaden, nog even wat kentekens opzoeken en dan posten met tekst erbij.
marcel21674 zei:Wat is de toegevoegde waarde van het nog eens apart vermelden van al je favoriete spots.
Fijn dat jullie je favoriete spots hebben, maar moet daarvoor echt het hele rijtje auto's benoemd worden, is een compliment naar de poster niet gewoon genoeg. Mij persoonlijk interesseert het me geen bal welke auto's de favoriet zijn van een ander, Jou favorieten zijn de mijne niet en het vervuild het topic onnodig. Geniet gewoon van de foto's...
by the way, dan doel ik op posts zoals die van brianbodegraven, niet een post zoals bovenstaand van XBXG
marcel21674 zei:Ik waardeer elke foto, die hier gepost wordt...
En sorry, maar spotten en foto's ervan maken is niet echt mijn ding. Alleen als het iets echt bijzonders is naar mijn mening dan wil ik er nog wel eens een foto van maken. Meestal is dat iets vooroorlogs of een bijzondere Mazda, sorry.
Klassiekerrijder zei:Prachtige spots inderdaad, complimenten allemaal!
Tim, pre-GAIK-platen zijn niet meer toegestaan. Ook niet op auto's die niet APK-plichtig zijn of blauwe platen mogen dragen.
Klassiekerrijder zei:Langzaam ladende foto's zijn hier ook een probleem, en helaas is mijn computer niet de nieuwste en snelste dus een pagina met foto's bekijken duurt al gauw een uur... als alle foto's tenminste willen laden. Ik zit ook steeds vaker naar lege posts te kijken, sommige hosters zijn blijkbaar waard wat je ervoor betaalt.
Rob: ik kreeg een bekeuring voor een gele plaat op het fietsenrek op een auto die verder blauwe platen mocht voeren, letterlijke tekst: "gele platen zonder GAIK-kenmerken mogen niet meer gebruikt worden en zijn niet meer legaal". Voor auto's met kentekens na sidecode 3 zijn GAIK-platen verplicht. Enige uitzondering wordt gemaakt voor auto's met kleine 'Amerikaans formaat' kentekens, die mogen gewoon met geel zonder GAIK rondrijden. Zo heb ik het geleerd en die veldwachter had gewoon gelijk.

Rob0032 zei:Klassiekerrijder zei:Langzaam ladende foto's zijn hier ook een probleem, en helaas is mijn computer niet de nieuwste en snelste dus een pagina met foto's bekijken duurt al gauw een uur... als alle foto's tenminste willen laden. Ik zit ook steeds vaker naar lege posts te kijken, sommige hosters zijn blijkbaar waard wat je ervoor betaalt.
Rob: ik kreeg een bekeuring voor een gele plaat op het fietsenrek op een auto die verder blauwe platen mocht voeren, letterlijke tekst: "gele platen zonder GAIK-kenmerken mogen niet meer gebruikt worden en zijn niet meer legaal". Voor auto's met kentekens na sidecode 3 zijn GAIK-platen verplicht. Enige uitzondering wordt gemaakt voor auto's met kleine 'Amerikaans formaat' kentekens, die mogen gewoon met geel zonder GAIK rondrijden. Zo heb ik het geleerd en die veldwachter had gewoon gelijk.
Nou ik heb een MacBook van een jaar oud en bij mij laadt 'ie dus ook heel erg traag. Zoals ik al zei zal dit vast ook komen door m'n niet altijd optimale internetverbinding hier, maar ook doordat er magneetlinks worden gebruikt. Daardoor moet er twee keer geladen worden. Ik zag dit een paar jaar terug ook al. Azu begon daarmee (geen verwijt!) en ondanks dat hij altijd kleine foto's plaatst, duurde het laden van zijn foto's altijd langer dan de rest.
Pjötr zei:Bryan
Ik kan erg genieten van het feit dat jij erg jong bent, maar wel dingen vastlegt waar menig leeftijdsgenoot voor door zou lopen!

Ginkelvanmichiel zei:Die zwart-gele eend is een -zo te zien- originele Geel-Zwarte Charleston uitvoering. Uiterst zeldzaam. Wel jammer dat ze er een kenteken uit '72 op hebben gehangen, want dat hoort niet.
Verder, die Kadett Caravan is wel heel erg gaaf!
Pjötr zei:En nog een rijtje!!!
https://farm1.staticflickr.com/316/18928029254_31bdf810c1_c.jpg
Lang lang lang geleden hadden m'n ouders een Ascona in dezelfde kleur!
Het spotten van Opels is mijn dingetje, ...

Pjötr zei:https://farm1.staticflickr.com/262/19438319479_a433d86daa_c.jpg
Volgens mij is deze Kadett bekend bij Wesley...
72-VJ-28 by azu250, on Flickr
82-GPP-6 by azu250, on Flickr
87-YB-94 by azu250, on Flickr
AM-66-90 by azu250, on Flickr
GP-36-PT by azu250, on Flickr
VW by azu250, on Flickr
31-XH-VG by azu250, on Flickr
32-KZX-7 by azu250, on Flickr
58-34-VK by azu250, on Flickr
97-42-MJ by azu250, on Flickr
DL-21-42 by azu250, on Flickr
75-06-MF by azu250, on Flickr
26-SM-25 by azu250, on Flickr
JD-SJ-43 by azu250, on Flickr
DSC_0019 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
ZL-ST-80 by azu250, on Flickr
AL-51-69 by azu250, on Flickr
MZ-72-82 by azu250, on Flickr
AE-98-28 by azu250, on Flickr
5-VHB-22 by azu250, on Flickr
94-53-GT by azu250, on Flickr
XL-76-BX by azu250, on Flickr
BE-35-08 by azu250, on Flickr
HG-20-FG by azu250, on Flickr
DH-06-92 by azu250, on Flickr
40-RSB-4 by azu250, on FlickrPjötr zei:![]()
wat een lel is zo'n S-klasse Coupé toch ook!
D' oh zei:@bryanbodegraven: Leuk zeg, die Marbella! Dat kale neusje vind ik opvallend.