afentoe
Kilometervreter
D-C zei:@ afentoe: Ik vind Integra's altijd spotwaardig, ongeacht of het een Honda of Acura betreft![]()
Helemaal mee eens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D-C zei:@ afentoe: Ik vind Integra's altijd spotwaardig, ongeacht of het een Honda of Acura betreft![]()
Phoenixrood74 zei:@D-C: je komt steeds dichterbij! Is binnenkort de Bloemenbuurt aan de beurt?![]()
Gewoon Dirk zei:
MWH zei:Ik heb het idee dat mijn foto's met de serie slechter worden. Binnen twee maanden moet ik echt een nieuwe telefoon hebben, en daarbij zal een redelijke camera absoluut een vereiste zijn.
marcel21674 zei:Wat is de toegevoegde waarde van het nog eens apart vermelden van al je favoriete spots.
Fijn dat jullie je favoriete spots hebben, maar moet daarvoor echt het hele rijtje auto's benoemd worden, is een compliment naar de poster niet gewoon genoeg. Mij persoonlijk interesseert het me geen bal welke auto's de favoriet zijn van een ander, Jou favorieten zijn de mijne niet en het vervuild het topic onnodig. Geniet gewoon van de foto's...
by the way, dan doel ik op posts zoals die van sjoert95, niet een post zoals bovenstaand van XBXG
Thanks Wouter! Mocht je hem ook voor de lens willen, hij staat (voor zover ik weet) altijd onder de Willemsbrug in Rotterdam.XBXG zei:@Sjoerd: wat een geweldige spot, die origineel Nederlandse Peugeot 104!!![]()
![]()
sjoerd95 zei:Als het je geen bal interesseert, dan scroll je toch gewoon verder... Dan zou klagen over iemand anders' post ook 'topicvervuiling' zijn...
Het is trouwens sjoerd met een D.
marcel21674 zei:sjoerd95 zei:Als het je geen bal interesseert, dan scroll je toch gewoon verder... Dan zou klagen over iemand anders' post ook 'topicvervuiling' zijn...
Als het niet zulke lappen tekst waren, die van brian bodegraven zijn nog erger, dan zou je er ook makkelijk voorbij kunnen scrollen.
Nogmaals een compliment naar de fotomaker is meer dan voldoende, SjoerT oh nee sorry met een D...
sjoerd95 zei:marcel21674 zei:sjoerd95 zei:Als het je geen bal interesseert, dan scroll je toch gewoon verder... Dan zou klagen over iemand anders' post ook 'topicvervuiling' zijn...
Als het niet zulke lappen tekst waren, die van brian bodegraven zijn nog erger, dan zou je er ook makkelijk voorbij kunnen scrollen.
Nogmaals een compliment naar de fotomaker is meer dan voldoende, SjoerT oh nee sorry met een D...
Allereerst sorry voor mijn nogal nare reactie maar ik was een beetje geïrriteerd. Geloof me, ik snap je punt totaal, maar in het verleden werd er juist gezegd hier op het forum dat het ook wel leuk is als de favorieten worden benoemd. Dit in plaats van dat het gewoon een plek is om je foto's te dumpen. Sommige forumleden hier geven inderdaad geen reactie op anderen of zetten niet eens tekst bij hun eigen spots omdat ze gewoon hier even de foto's dumpen. Prima, moeten ze zelf weten, maar dat maakt het er niet 'gezelliger' op. Veel forumleden zijn daardoor ook gestopt met foto's hier posten omdat de sfeer niet goed was/is. Maar als er klachten zijn over mijn favorieten benoemingen, dan doe ik dat ook maar niet meer zo uitgebreid.
marcel21674 zei:Wat is de toegevoegde waarde van het nog eens apart vermelden van al je favoriete spots.
Fijn dat jullie je favoriete spots hebben, maar moet daarvoor echt het hele rijtje auto's benoemd worden, is een compliment naar de poster niet gewoon genoeg. Mij persoonlijk interesseert het me geen bal welke auto's de favoriet zijn van een ander, Jou favorieten zijn de mijne niet en het vervuild het topic onnodig. Geniet gewoon van de foto's...
by the way, dan doel ik op posts zoals die van brianbodegraven, niet een post zoals bovenstaand van XBXG
bryanbodegraven zei:@C70, Ik ben gisteren voor het eerst mijn favorieten gaan benoemen. Het is een flinke klus... maar wel een hele plezierige. Je kan alle spots eens goed bekijken en je maakt anderen mensen blij met je complimenten. Ben nu bezig met een lijstje van pagina 113, 114 en 116 echt heel veel werk. Ik verwacht dat ik morgen wel klaar ben.
Ik ben ook begonnen met het terugbladeren in alle andere delen, voorzover ze er nog zijn... helaas is er veel verwijderdsad smiley. Ik ga dan gewoon per post een favoriet benoemen en die allemaal in een Word-document plakken om voor mijzelf is een overzicht te krijgen van de absolute topspots op dit forum. Als er andere mensen het ook een goed idee vinden dan is een Terugblik-Topic misschien ook wel een leuk plan. Wat vinden jullie van dit plan? Als er veel enthousiasme voor is wil ik wel zo'n topic openen.
Klassiekerrijder zei:Ik erger me meer aan de mensen die nooit iets laten weten (of heel selectief alleen het werk van hun vriendjes bespreken) dan aan mensen die juist wel hun favorieten benoemen. Je moet natuurlijk een beetje een balans vinden want enorme favorieten-posts zijn niet zo interessant voor anderen om te lezen, maar als je er vrij snel voorbij kunt scrollen is het geen probleem. Als je nooit een reactie op je werk krijgt, vraag je je op een moment af waar je het eigenlijk voor doet... het kost namelijk best wat tijd om te zorgen dat de foto's netjes op maat gesneden zijn, verkleinen, uploaden, nog even wat kentekens opzoeken en dan posten met tekst erbij.
Het ruitje rechtsvoor is wel ingeslagen, een jaar of twee geleden
Klassiekerrijder zei:Is de facelift van de Eos eigenlijk in Nederland geleverd? Ik ben geen fan van dit model, maar ik kan me niet herinneren er ooit een gezien te hebben
C70 zei:Deze Ford staat nog steeds op Dunlop winterbandjes...
D. Elzinga zei:Het ruitje rechtsvoor is wel ingeslagen, een jaar of twee geleden
Zal wel een lekker vochtig interieur hebben dan
Bizar natuurlijk dat iemand dus blijkbaar maar geld (mrb, verzekering, apk) blijft uitgeven aan een opzich niet bijster bijzondere bus die verder nooit gebruikt wordt...
D' oh zei:@afentoe: Leuke Opeltjes, volgens mij al best vaak gespot ook.De CLS is inderdaad erg mooi!
Gijs571 zei:Het is alweer even geleden dat ik hier weer heb gepost. In de tussentijd druk met school bezig geweest (heb mijn havo afgerond) en binnenkort mijn eerste rijles. Maar goed, daar is dit topic niet voor. Ik heb niet stil gezeten, maar zo gigantisch groot is de opbrengst nou ook weer niet. Geniet van de mooie (en minder mooie :T) spots!
![]()