D oh
Wegverkenner
Een paar spotjes van afgelopen zondag.

Ik reed vanavond een spotrondje door Zandvoort waarbij ik dus hé-le-maal niets tegenkwam. Toen ik dus via Bentveld naar Haarlem wilde rijden kwam mij plotseling een vanillevla-kleurige auto tegemoet rijden. Ik dacht eerst even aan deze Skoda die ik een aantal weken terug spotte maar omdat ik nog wist dat die een kenteken met K.-..-.. had besloot ik voor deze leuke auto toch maar weer om te draaien.
Na een 'lange maar niet al te snelle' achtervolging (
)stopte de Skoda eindelijk aan de boulevard van Zandvoort. Op de achtergrond kunnen jullie trouwens nog een flinke brand zich zien ontwikkelen. 

Van de vriendelijke eigenaren mocht ik best een paar foto's maken...

Of ik 'Elk Merk Waardig' kende? Oh, jawel, daar had ik wel eens van gehoord.
Volgens de eigenaar was deze Skoda een schuurvondst en is in 2013 vanuit Belgie naar Nederland gehaald. Hij heeft daar zo'n 12 jaar onder een kleedje in een schuur gestaan.

Een stukje rijden in de Skoda? Ja tuurlijk!

Eigenlijk weer net iets te weinig foto's vanwege de schemer...

Bedankt voor de leuke ervaring enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag Jeroen!

Ik reed vanavond een spotrondje door Zandvoort waarbij ik dus hé-le-maal niets tegenkwam. Toen ik dus via Bentveld naar Haarlem wilde rijden kwam mij plotseling een vanillevla-kleurige auto tegemoet rijden. Ik dacht eerst even aan deze Skoda die ik een aantal weken terug spotte maar omdat ik nog wist dat die een kenteken met K.-..-.. had besloot ik voor deze leuke auto toch maar weer om te draaien.
Na een 'lange maar niet al te snelle' achtervolging (

Van de vriendelijke eigenaren mocht ik best een paar foto's maken...

Of ik 'Elk Merk Waardig' kende? Oh, jawel, daar had ik wel eens van gehoord.

Een stukje rijden in de Skoda? Ja tuurlijk!

Eigenlijk weer net iets te weinig foto's vanwege de schemer...

Bedankt voor de leuke ervaring enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag Jeroen!