Favorieten vanaf 5-8.
MCW: leuke Santana, die staat er fris bij! Die Opel Manta, Austin 1800, R4 en Wartburg zijn hele leuke spots.
XBXG: prachtige Alfa GTV, Leylandbus, Chrysler Newport en Chevy! Van zo'n elektrische snoek heb ik wel eens gehoord, aparte innovatie. Amphicar en Peugeot 203 zijn ook top.
citroenAZU: prachtige Rolls! De Ford-truck, Alfa Romeo's 33 (twee stationcars in zo'n korte tijd is wel heel bijzonder), BMW 5, Ford Anglia, VW T1, Mack en BMW M5 zijn ook erg leuk.
Engineer2: mijn smaak is de verlaging eerlijk gezegd niet, maar het is even geleden dat ik zo'n goedverzorgde E-Kadett heb gezien.
HarmenA: hele leuke R4!
JFR: wat een dikke Chevy op die anden! Werk in uitvoering, denk ik.
Klassiekerrijder: mijn oma heeft nog een Fiat Brava gehad dus als ik er een zie vallen ze me wel op, dat is niet heel vaak meer.
1969 Mercedes-Benz 280SL
Nuenen: in het voorbijgaan een prachtige SL.
1982 Peugeot 505
Eindhoven: de vroegste 505 die ik voor de lens gehad heb, net niet roestvrij.
LEVC TX (2017-23)
Nieuw spul, het huidige model Londense taxi maar dan met het stuur aan onze kant. Ik twijfel of hij echt als taxi wordt gebruikt, want volgens mij moeten die in Duitsland altijd beige zijn.
1990 Opel Omega
Een Omega voor dagelijks gebruik.
1974 MG B
Helmond: een volgens mij Amerikaanse MG. Hij is nog steeds bij de 1e Nederlandse eigenaar.
VW Transporter + Kever (1972)
Een liefhebber van blauw-met-nogwat Volkswagens uit 1972, zoveel is duidelijk. De Kever lijkt 'work in progress' en de T2 is misschien wel de volgende.
1964 Peugeot 404 Break
En om in de blauwe sferen te blijven, deze 404 is ook al de oudste die ik voor de lens gehad heb, en de enige Break.