Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
y wu zei:
y wu zei:Ik rij zelf in de blauwe AX spot ik een beige AX dus een praatje snel gemaakt.
afentoe zei:P.S.: is dit het punt om te peilen of we weer een Spot van het Jaar gaan zien?![]()
Arrows zei:Wat een leuke foto's allemaal...
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe plaatsen jullie hier het makkelijkst de foto's?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Afbeeldingen plaatsen
Om een afbeelding in een bericht te plaatsen, moet deze afbeelding al ergens beschikbaar zijn op het internet. Staat een afbeelding nog niet op internet, dan kun je gebruik maken van uploadsites, zoals Photobucket en Imageshack.
Om een afbeelding te kunnen plaatsen, heb je de adresregel nodig. Die kun je vinden door met de rechtermuisknop op de afbeelding te klikken en dan naar ‘Eigenschappen’ te gaan.
Kopieer deze adresregel en klik vervolgens in de knoppenbalk bij je bericht op de knop ‘URL van een afbeelding invoegen’.
Er verschijnt dan een opdrachtvenster waar je de adresregel in plakt. Klik op ‘OK’, en de afbeelding wordt ingevoegd: er staat in je bericht nu iets als //www.naamvandewebsite.nl/naamvandeafbeelding.jpg.
Met de knop ‘Bekijken’ kun je zien of de afbeelding goed in je bericht geplaatst is.
Denk er wel aan dat op sommige afbeeldingen auteursrechten rusten, en dat rechthebbenden niet altijd goedkeuring verlenen aan het plaatsen op websites.
Escher zei:Ik schud mijn telefoon nog even uit:
Tegenover kantoor zit een chique hotel-restaurant dat vaak snel, nieuw spul aantrekt, zoals deze Mercedes-AMG GT53 4-Door Coupé (wat een belachelijke naam trouwens):
![]()
de naam heeft een reden :
https://www.youtube.com/watch?v=_gdRXEbuqsc
daarom dus!
afentoe zei:
1986 Audi 80
02 jan, Utrecht. Deze Audi heeft de al dan niet twijfelachtige eer mijn eerste spot van dit jaar te zijn. Ik kan me niet herinneren eerder een tweedeurs van dit model te hebben gezien, iemand enig idee hoeveel er (nog) zijn?
Stif zei:afentoe zei:
https://live.staticflickr.com/65535/49326819217_9c68cb29c9_c.jpg
1986 Audi 80
02 jan, Utrecht. Deze Audi heeft de al dan niet twijfelachtige eer mijn eerste spot van dit jaar te zijn. Ik kan me niet herinneren eerder een tweedeurs van dit model te hebben gezien, iemand enig idee hoeveel er (nog) zijn?
Daar heb ik als register houder (van de ONK facelift audi 80 1984-1986) wel een idee van ja.
In mijn register zijn er maar liefst drie:
LS-16-LZ
NG-99-YX
LN-15-BL.
De eerste twee zijn al gedemonteerd, de laatste, in zeer goede staat, is geschorst en staat als ik het goed heb bij een dealer in de showroom.
Op de vraag hoeveel er nog zijn: Eentje dus. (op origineel nederlands kenteken)
Via import zijn er naar mijn weten drie stuks.
Zeldzaam dus (ook in Duitsland) zeldzamer dan een coupe, quattro of oer quattro.
Stif zei:afentoe zei:1986 Audi 80
Daar heb ik als register houder (van de ONK facelift audi 80 1984-1986) wel een idee van ja.
In mijn register zijn er maar liefst drie:
LS-16-LZ
NG-99-YX
LN-15-BL.
De eerste twee zijn al gedemonteerd, de laatste, in zeer goede staat, is geschorst en staat als ik het goed heb bij een dealer in de showroom.
Op de vraag hoeveel er nog zijn: Eentje dus. (op origineel nederlands kenteken)
Via import zijn er naar mijn weten drie stuks.
Zeldzaam dus (ook in Duitsland) zeldzamer dan een coupe, quattro of oer quattro.
afentoe zei:Vanavond voor het eten even een halfuurtje door de wijk gelopen. Het resultaat:
2010 Toyota Matrix
In Amerika rijden er genoeg, maar hier volgens mij een zeldzaamheid. Formaatje Auris maar dan wat hoger op de poten.
1972 Mercedes-Benz L408G
Een knap staaltje inparkeerwerk ook. Oplettende kijkers zien hier direct voor de volgende al staan.
1991 Toyota Camry stationwagon
Jawel, deze tamelijk strakke Camry stond wel heel dicht voor de Benz geparkeerd. Je zou niet zeggen dat er al sinds 2018 geen apk meer op zit)
Fee 6731734 zei:Hoi,zowel de mercedes als de camry zjjn van mij,leuk dat ze gespot zijn,er zit inmiddels op beide auto een nieuwe apk,en hoe leuk ook ,ze staan beide toch te koop wegens te weinig gebruiken
929V6 zei:...Ford Maverick (had ook SvhJ-materiaal kunnen zijn!)...
929V6 zei:
Engineer2 zei:929V6 zei:
Dat is denk ik geen 1986. Dit is in ieder 1991 of nieuwer. Lijkt op een 1995 of 1996.
Bumpers en dergelijke zijn allemaal om te zetten, stootlijsten ook en ook het rooster achter de voorwielen kan omgezet werden. Het dashboard is dan een heel stuk meer werk en is totaal verschillend qua vorm voor pre-1990 en later. Dit lijkt een modern dashboard (niet digitaal) te zijn. De bovenkant van het oude dashboard is een vlakke plaat. Moderne dashboard is golvender.
EDIT: het logo op de motorkap is dan wel weer passend bij 1986 maar zou ook op een 1991+ kunnen zitten.
1986 is niet geheel toevallig het allereerste jaar voor een C4 cabrio en valt mooi in de oldtimer overgangsregeling.
Het motorblok (small-block of LT1) zou echt uitsluitsel moeten geven. Tussen die motoren is ongeveer alles anders.
Moderator
Ik kan jouw post natuurlijk niet editen maar bedoelde je zoiets als hieronder?Barri zei:Ik wil nu alvast meedingen naar de Spot van het jaar, met deze Lincoln Continental concept uit 2002. Zonder aandrijflijn, met een half interieur. Staat zomaar ergens op een oprit op het eiland Anguilla!
<https://flic.kr/p/2imKWeH>
<https://flic.kr/p/2imJJAt>
Edit: ik krijg de link niet goed vanaf m'n telefoon. Iemand die dit kan fixen?
afentoe zei:Sinds een paar weken staat hier deze iets gare maar daarom niet minder gave Fiat. Sterk gerelateerd aan de Peugeot J7.
929v6 zei:Hyundai Highway Van. Hoeveel zouden er daar nog van rondrijden?