Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rutger DC zei:
Robbie1978 zei:Rutger DC zei:
Status kenteken: Gedemonteerd
Welke barbaar heeft dat op zijn geweten!?
Robbie1978 zei:Rutger DC zei:
Status kenteken: Gedemonteerd
Welke barbaar heeft dat op zijn geweten!?
afentoe zei:
1987 Austin Maestro
Eindhoven. Wat baal ik dat het al donker was, want wanneer zag u voor het laatst een Austin Maestro in het wild? Het is er nog een mooie ook, hier wordt goed voor gezorgd, heb ik het idee.
Engineer2 zei:afentoe zei:Eindhoven. Wat baal ik dat het al donker was, want wanneer zag u voor het laatst een Austin Maestro in het wild? Het is er nog een mooie ook, hier wordt goed voor gezorgd, heb ik het idee.
Volgens mij is dit de auto van een EMW lid. Een vrij jonge jongen nog.
Stif zei:Wouw die trailer met politie voertuigen, wat is die 5-deurs golf?, en een leuke dikke herbie!
Welke foto?Philippe 3634717 zei:Goede middag ik zie nu de foto .. klopt is een zeer zeldzame wagen heb hem nu 9 jaar
voor de info interieur met leer en burberry hemel bekleding
v8 met dubbele turbo top snelheid 230kmh er zijn 3 in nederland geregistreerd voertuigen hiervan 2 met engels stuur deze stuur links
Het overgrote deel van mijn - nochtans niet weinige - fietskilometers is het de komende tijd donker en koud, dus veel bijzonders ga ik niet fatsoenlijk op de foto kunnen krijgen. Favorieten vanaf 05 november.Escher zei:Ligt het nu aan mij of is het hier de laatste weken behoorlijk stil?
Barri zei:
24 7 zei:Het is vanaf 1 november.
Het is mij ook al opgevallen hier.
Lekker parkeren in een andere wijk![]()
Bron: https://www.belastingdienst.nl/overgangsregeling_voor_oldtimersAls u gebruikmaakt van de overgangsregeling, mag u uw motorrijtuig in de maanden januari, februari en december niet op de openbare weg gebruiken of parkeren. Voor een APK-keuring in die maanden, mag u met het motorrijtuig naar het keuringsstation rijden.
Engineer2 zei:24 7 zei:Het is vanaf 1 november.
Het is mij ook al opgevallen hier.
Lekker parkeren in een andere wijk![]()
Als iemand met een auto in de regeling: het is toch echt 1 December. Het gaat maar om 3 wintermaanden.
Vergis je er niet in hoe vaak een auto misschien toch op eigen terrein staat. Ik heb ook weleens commentaar gehad met een auto op de oprit; maar die oprit hoort toch echt bij het huis. Ook al is er alleen een subtiel randje in de bestrating het enige onderscheid.
EDIT: youngtimer verzekeringen willen weleens ruimere definitie hebben van winter.
Gewoon Dirk zei:Maar zijn de regels niet hetzelfde als met gewoon schorsen? Dan mag het kenteken niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg ongeacht of het voertuig op eigen terrein staat heb ik me ooit eens laten vertellen
Elco zei:Gewoon Dirk zei:Maar zijn de regels niet hetzelfde als met gewoon schorsen? Dan mag het kenteken niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg ongeacht of het voertuig op eigen terrein staat heb ik me ooit eens laten vertellen
Ik heb onlangs mijn auto geschorst. De RDW vermeldt daarbij alleen dat de auto niet op de openbare weg mag staan. Over zichtbaarheid vanaf de openbare weg wordt niets gezegd.