Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
afentoe zei:Gewoon Dirk: ....Fiat Regata, Seat Marbella, VW Golf, Nissan Cherry.....
Moderator
Wat ik weet is dat deze Italianen niet erg tegen ons klimaat bestand zijn, dus ik hoop dat er met enige zorg naar wordt omgekeken. Nu is ie alweer een poos in Nederland, dus op zich zou dat goed moeten gaan. Bij voorkeur binnen staan wanneer niet gereden wordt ;-)D' oh zei:Ik dacht eerst dat ik een BMW voorbij reed, vervolgens dacht ik aan een uit de kluiten gewassen Lada maar het bleek een Fiat 130 3200 Automatic uit 1974 te zijn!
Wat ik zo gaaf vind aan deze Fiat is het feit dat hij niet in topstaat is en gewoon tijdens de wintermaanden rond toert! Hopelijk zorgt de eigenaar er verder wel goed voor!
speedtouch zei:Ik vermoed dat die 205 een automaat is, want die hadden een opgehoogde motorkap (1.6 automaat).
Moderator
D-C zei:In Den Haag rijden veel bijzondere moderne auto's rond van diplomaten en buitenlands personeel.
Het is tegenwoordig een stadsdeel, vroeger een vissersdorp/badplaats (ik heb er 23 jaar gewoond):@PM zei:Off-topic: laat ik nou altijd gedacht hebben dat Scheveningen (nog steeds) een plaatsnaam was i.p.v. een wijk in Den Haag![]()
Het uploaden naar Flickr doe je gewoon in origineel formaat, wanneer je ze vanuit daar deelt kan je het formaat waarin je ze wilt delen kiezen. Dat wijst hopelijk zichzelf want ik moet terug naar mijn rosbief. Fijne tweede kerstdag!afentoe zei:Kan iemand mij helpen? Tinypic begon zo traag te worden dat ik ook maar eens een flickr-account heb aangemaakt, maar ik kan daar niet vinden of/hoe ik daar bij het uploaden mijn foto's naar 800*600 kan verkleinen.
speedtouch zei:Ik vermoed dat die 205 een automaat is, want die hadden een opgehoogde motorkap (1.6 automaat).
@PM zei:Het kenteken van die 104 komt uit 1982. Wat nog niet wil zeggen dat dit ook het bouwjaar van de auto is, hij kan ook in 1982 zijn "geïmporteerd" in Gard (wat in Zuid-Frankrijk ligt, hij was dus best een eindje van huis!).
Phoenixrood74 zei:Prachtige serie weer, D-C!Veel bekende locaties en spots, maar dat zal je niet verbazen.
Wouter82 zei:En ook in de omliggende gemeentenZo kwam ik laatst in Leidschendam een nieuwe Chrysler 200 tegen, mooie auto!
Astrawez zei:Geweldige rijtjes spots D-C!Voor mij dan weer een aantal bekende spots in Rosmalen / Den Bosch.
![]()
afentoe zei:Tinypic begon zo traag te worden dat ik ook maar eens een flickr-account heb aangemaakt (...)
Klassiekerrijder zei:Flat412: die SM heeft inderdaad een Amerikaans front, en omdat in Amerika de hier niet toegestane sealed beam-lampen worden gemonteerd zijn ze vervangen door Europese units, inderdaad van een late E30. In die SM ligt overigens een dieselmotor die achteraf is ingebouwd als vervanger voor de originele Maserati-V6.