Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
leuk, wanneer was je daar?der Magistrat zei:O enne Zombies: Geen zorgen, ik bereid stukje bij beetje mijn Georgië-foto's voor.![]()
Gewoon Dirk zei:Ook in Bergen op Zoom, het kenteken kan ik zo 1-2-3 niet thuisbrengen.
[url]https://c7.staticflickr.com/6/5336/30851193830_e2fbb2a817_c.jpg[/url]
Mitsubishi Pajero Widebody
Anderson zei:leuk, wanneer was je daar?der Magistrat zei:O enne Zombies: Geen zorgen, ik bereid stukje bij beetje mijn Georgië-foto's voor.![]()
Ah, Ik was er toen ook.der Magistrat zei:Begin oktober! Fantastisch land en qua auto's toch ook wel het een en ander te zien.
D' oh zei:@XBXG: Gaaf hoor zo'n McLaren. En slechts een paar honderd meter van waar ik woon, zo te zien!
D' oh zei:@XBXG: Dus het komt af en toe nog eens voor dat jij een 'Haarlemse' auto spot die ik al eerder had gespot?![]()
XBXG zei:D' oh zei:@XBXG: Gaaf hoor zo'n McLaren. En slechts een paar honderd meter van waar ik woon, zo te zien!
Ik zag 'm op de Gedempte Oostersingelgracht.
XBXG zei:D' oh zei:@XBXG: Dus het komt af en toe nog eens voor dat jij een 'Haarlemse' auto spot die ik al eerder had gespot?![]()
Zonder quote weet ik niet op welke auto je doelt, maar het gebeurt heel vaak dat ik een kenteken intoets op Flickr, en dat jij er dan al een foto van hebt.![]()
Daar blijf ik je het antwoord ook op schuldig. Ik ben geen enorme kenner, baseer me met bouwjaren vaak puur op de RDW. Je zou best gelijk kunnen hebben, RDW zit er zeker met importauto’s vaker iets langs.speedtouch zei:Wat betreft die groene (Peugeot 504), ik betwijfel of die van '73 is omdat toen de deurgrepen verzonken waren