Vanmorgen op de terugweg vanuit het zwembad naar huis reed er heel wat leuks langs. Vanuit de bus zag ik onder andere een Renault 9, Opel Admiral en Peugeot 504 rijden. Misschien komt dat doordat auto's met kwarttarief de weg weer op mogen, ik moet zeggen dat het ook lekker weer was. Ik snap ze wel

. Van een paar auto's wel foto's kunnen maken.
Voor het huis waar ik regelmatig
deze DAF zie staan, stond nu een leuke Mercedes-Benz L608 uit 1983, die in 2011 naar Nederland is gekomen. Leuke versie van de 'oude brandweerwagen', let ook even op de brandweerhelm op het dashboard
Deze mooie origineel Nederlandse Mercedes-Benz 200T uit 1985 vond ik leuk genoeg om een halte eerder uit de bus te stappen. Dat gevoel werd thuis nog vergroot, toen bleek dat hij al sinds januari 1988 bij de huidige eigenaar is

. Zoals je mag verwachten bij een auto die al 28 jaar bij zijn eigenaar is, was de staat prima.
PS: ik ben zo blij dat oude Mercedessen weer liefhebbersauto's aan het worden zijn, heb ze altijd al leuk gevonden.
Om eerlijk te zijn ben ik zelf helemaal weg van deze spot. Tussen het zwembad en de bushalte stond op de uitgestorven lege parking van het verzorgingstehuis ineens een origineel Nederlandse Suzuki Alto automaat uit 1985.
De auto was, afgezien van de logo's, superstrak. Mooi ochtendzonnetje scheen op het parkje erachter (het zelfde mooie ochtendzonnetje vernachelde wel de foto van de voorkant), en het was enorm rustig. Ik vond het er fotogeniek uit zien, en heb even de tijd genomen. Resultaat is, als ik zo bescheiden mag zijn, mijn meest geslaagde spot tot nu toe.