Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
CorZa zei:Ja... hij start nu wel. Alleen de ventilator gaat direct aan zodra het contact aangaat. Daarbij deed vanochtend de temperatuurmeter het niet (link?). Dus ik vertrouw het nog niet om Daisy met de Corsa op pad te sturen...
VrouwenCorZa zei:Dat heb ik geprobeerd aan te passen Berry, maar na meer dan 20x een 503-tje was ik het zat
De Corsa lijkt weer redelijk te starten. Nog één keer gehad dat hij weigerde, maar sindsdien niet meer. Niettemin noemt Daisy de Leon inmiddels wel "mijn auto"... en dat is wel wat beangstigend
Edit: ja hoor... nu wel natuurlijk. Het is aangepast.
CorZa zei:Update: de Corsa lijkt toch weer niet redelijk te starten. Gisteren poging tot starten en tot 8x toe niets... uiteindelijk wel aan de praat gekregen, maar het ging niet van harte. Problemen zijn weer aanwezig dus (feitelijk nooit weggeweest, enkel een paar keer geluk gehad).
CorZa zei:Niettemin noemt Daisy de Leon inmiddels wel "mijn auto"... en dat is wel wat beangstigend![]()
Ze zal vast zeggen van ons.PeHa zei:CorZa zei:Niettemin noemt Daisy de Leon inmiddels wel "mijn auto"... en dat is wel wat beangstigend![]()
Nu jullie gaan trouwen is alles van haar![]()
Vervaldatum APK 27-08-2014
Datum eerste toelating 27-08-2003
Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-08-2003
Datum eerste afgifte Nederland 27-08-2003