Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Je bent eindelijk overgestapt naar Frans, dus een Clio Estate TCe90![]()
Moderator
Barri zei:Waarom eigenlijk de overstap naar een witte station met minder dan 100pk? Ik snap 'm namelijk niet.
Een Fabia Combi 1.0 TSI 95pk?
CorZa zei:"Geen schroefset meer" was een huwelijkse voorwaarde dus dat is nog een dingetje...![]()
CorZa zei:@Bossinkje, haha ik zei precies hetzelfde, maar toen viel er een lange, onaangename stilte...![]()
CorZa zei:@barri, ja inderdaad. Alleen de velgomtrek is bijna net zoveel als de totale wielomtrek bij een Fabia dus dat wordt wel erg lastig![]()
British Racing Green zei:CorZa zei:@barri, ja inderdaad. Alleen de velgomtrek is bijna net zoveel als de totale wielomtrek bij een Fabia dus dat wordt wel erg lastig![]()
Je oude velgen terughalen bij Richard?
Joël D. zei:Ik zet ook in op een Clio.
https://www.autozeeland.nl/aanbod/renault/clio/353660/renault-clio-estate-0.9-tce-limited.html
CorZa zei:@carkiller, Nou grappig dat je de beenruimte noemt. Dat wilden we tijdens de proefrit testen dus we gingen 'achter onszelf' zitten. Dat viel reuze mee. Alleen toen wilden we eruit... deuren op kinderslot. Dan de ramen maar open om de portiergreep langs buiten... ook op slot. Dus het knopje op het voorportier kunnen bereiken om vervolgens het raam open te doen en de deur langs buiten te kunnen openen. Gelukkig konden we er smakelijk om lachen. Maar dat valt dus alleszins mee
Dank je wel!
ketelapper zei:Over drie maanden ben je jarig dus je kunt vast een verlanglijstje voor mods maken.