Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
CorZa zei:Ik heb een KW schroefset. Best stug, maar ik rij dan ook op 30mm bandjes (225/35/R19) en de auto is 6,5cm omlaag geschroefd...
adinsx zei:Jammer dat in een overeenkomst van een persauto het privé-gebruik (trouwerij, taxi etc) is uitgesloten.
CorZa: Seat Leon Topsport 1.8 20VT + Opel Corsa 1.2 16V Comfort-aanzoek p.77
DKBM zei:@Corza, gefeliciteerd! Ik weet niet precies waar je woont, maar in 2008 hebben we voor ons huwelijk een auto geregeld bij Auperle in Oude Tonge (www.auperle.nl). De eigenaar heeft z'n geld verdiend in de bloemenhandel (was ook gelijk makkelijk voor het trouwboeket en de corsages) en heeft daarnaast een leuke colectie oude auto's opgebouwd, die nu ook worden ingezet als trouwauto. Wij hadden de Citroën AC4 uit 1929. Echt geweldig! Ik ben gek op autorijden, maar zelf rijden op m'n trouwdag: no way!
Nissan GT-R zei:DKBM zei:@Corza, gefeliciteerd! Ik weet niet precies waar je woont, maar in 2008 hebben we voor ons huwelijk een auto geregeld bij Auperle in Oude Tonge (www.auperle.nl). De eigenaar heeft z'n geld verdiend in de bloemenhandel (was ook gelijk makkelijk voor het trouwboeket en de corsages) en heeft daarnaast een leuke colectie oude auto's opgebouwd, die nu ook worden ingezet als trouwauto. Wij hadden de Citroën AC4 uit 1929. Echt geweldig! Ik ben gek op autorijden, maar zelf rijden op m'n trouwdag: no way!
ik heb het nog niet in mijn hoofd, maar ik moet sowieso zelf rijden.
vooral omdat ik absoluut een brute bak wil hebben.
adinsx zei:Nissan GT-R zei:DKBM zei:@Corza, gefeliciteerd! Ik weet niet precies waar je woont, maar in 2008 hebben we voor ons huwelijk een auto geregeld bij Auperle in Oude Tonge (www.auperle.nl). De eigenaar heeft z'n geld verdiend in de bloemenhandel (was ook gelijk makkelijk voor het trouwboeket en de corsages) en heeft daarnaast een leuke colectie oude auto's opgebouwd, die nu ook worden ingezet als trouwauto. Wij hadden de Citroën AC4 uit 1929. Echt geweldig! Ik ben gek op autorijden, maar zelf rijden op m'n trouwdag: no way!
ik heb het nog niet in mijn hoofd, maar ik moet sowieso zelf rijden.
vooral omdat ik absoluut een brute bak wil hebben.
Tot je erachter komt dat 400 pk in bedwang houden (+ jezelf) meer vergt dan wat rij ervaring. Je bruiloft verpesten door een 'foutje' wil je ook niet.
Eerlijk is eerlijk, mocht het hier ooit zo ver komen, dan komt er een dikke cabriolet als trouwauto.
Maargoed, CorZa, succes met alle plannen, uitzoekwerk, etc. etc.