Kleine 'update' van de Leon: afgelopen woensdag ging spontaan het motormanagementlampje branden... nouja, spontaan... ik startte de auto zoals altijd (sleutel om, meteen starten en dus meteen weer sleutel los), maar deze keer niet...
Sleutel om, meteen weer sleutel los en de auto startte net niet. "krijg nou wat?!"

Nogmaals sleutel om, deze keer langer vasthouden, en de motor sloeg pas aan na een seconde of 2 a 3... nog nooit gehad in bijna 9 jaar tijd... Het is nog altijd de originele accu, dus mogelijk is die wat op aan het raken, maar niettemin wel een minder momentje. Ik rij weg en na een meter of 100... het lampje van het motormanagement gaat branden: "krijg nou wat?!"
Niets gemerkt qua rijden of het lopen van de motor, dus gewoon naar huis gereden. Vast een storinkje na dat beroerde starten. Thuis aangekomen de auto in de garage gezet, motor af en mss nog maar eens starten. 'Misschien is het nu wel weg?' Niet dus.
Donderdag naar de Efteling geweest en de rest van het weekend in de tuin bezig geweest. Ik had met mezelf afgesproken dat ik de foutmelding zelf nog wel uit zou lezen dit weekend. In alle drukte helemaal vergeten. Gisteren ging Daisy met mijn auto weg en het lampje ging uit... alsnog de foutmelding nog maar eens uitlezen, maar vooralsnog is het uit. Ook vanochtend.
Even in de gaten houden de komende tijd.
Al met al een heel verhaal om een simpel lampje, maar niettemin... ik moet af en toe toch iets te melden hebben