CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Ik zag van de week een Golfje met een V12-logo van Mercedes. Kan bij jullie Golf mooi onder het linker achterlicht (:P) Ook wel sjonnie: de mistlichten koppelen met de remlichten (alleen niet apk-proof).

Imitatie Milltek? Welnee... dat is volledig origineel Sebring. The Sjonnie Edition ;)

@Wouter, nah, laten we dat maar niet doen ;)

Ja natuurlijk, hahaha. Het moet wel in stijl en thema blijven he ;)

Maar morgen eens kijken of de uitlaat van de Leon ietsje hoger te hangen is. Hij hangt net wat te laag naar m'n zin...

Erg fraai die antenne op de Leon! (tu)

Over de Golf: doe m dit niet aan! Ik zou gewoon de originele typeplaat er terug indrukken.

@Mach1,

Dank je wat de antenne betreft. Ik vind het ook een subtiele, maar nette aanpassing.

Over de Golf: mijn vriendin vind het eigenlijk alleen maar één grote grap. Ze bedoelt het zelf ook niet serieus... ;)

Ik hoor het al! Die uitlaat is versleten! Ik zou hem maar direct vervangen voordat je de verkeersveiligheid in gevaar brengt! :}

Ligt eraan wat voor een! Het moet zo'n super gave duitse stijl pijp worden!

Klein berichtje tussendoor.

Ik had een tijdje terug 4 LED's besteld. Bij installatie branden er bij 1 ledje maar 2 van de 4 led's. Na 1 week ging de eerste al helemaal stuk en ging de 2e al half branden. Nu, na 2 maanden, al alle 4 stukgegaan. Ik heb de verkoper gemaild en ik krijg 4 nieuwe, van een andere fabrikant, toegestuurd. Nette service (tu)

Even afwachten dus en hopelijk doen deze het langer...

@Koen,

Hiervoor:

ledstadslichtjes1ze9.jpg

ledstadslichtjes2ua4.jpg

Heel erg mooie leon heb je. De sportecs zijn ook helemaal geweldig. Is de hyper silver en de normal silver sportecs uitvoering?

waar haal je deze antenne als ik vragen mag en wat kost deze als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?

Een waar vermogen Paul. :} volgens mij kun je ze in duitsland voor minder dan 20 euro inclusief verzenden kopen. Ik ga ook even voor je op zoek!

Super zeg, bedankt, ik ga zelf ook even kijken.

Ik heb evn snel door je topic gebladert en je doet het goed. Je gaat niet tever met aanpassen. Je reactie op sommige tips mbt tot lexus lichten en bodykits. Niet doen, want je bumpers die je nu hebt zijn de dikste onder de leon. Maar dat wist je zelf ook al.

Kan het zijn dat je uit de buurt van rotterdam komt? Heb daar laatst een vergelijkbare leon gezien bij het erasmus mc in de buurt

Mag ik trouwens vragen waar je die witte lichtjes vandaan hebt?
Zijn het leds of steeklampjes of draai etc?
Want de Mercedes van mijn ouders heeft Xenon icm 'normale' stadslichtjes die dus een beetje geel van kleur zijn. Deze wil ik vervangen voor wittere exemplaren zodat het er mooier uitziet. =)

Voor de rest wilde ik even melden dat je een erg nette Seat Leon hebt! (tu)
Leon's zijn altijd mooi (en dat is niet omdat ikzelf ook Leon heet :D)

@Paul S3, dank je. Nee de wielen zijn overgespoten in een eigen kleur. De binnenkant is zwart gespoten en de spaken in een soort dark silver met flink wat lagen vernis zo te zien. Ik heb het niet zelf gedaan. Maar er zitten genoeg laklagen op ;)

@Biermagnaat, nope, helaas nog niet ;)

@BoerBosgoed, nope, helaas nog niet ;)

@A6-Red, dank je. Dat vond ik ook namelijk. Die grote zwabberhengel op dak vond ik nogal ontsierend.

@Paul S3, de antenne kost 15 euro inclusief verzending vanuit Canada. Hij is volledig van metaal en de ontvangst is prima.

@Bm, succes ;)

@Paul S3, nope dat is niet de mijn. Ik denk de 'oude' Leon van Tristan. Die zag er zowat hetzelfde uit. Lexuslampen, tupperware en andere goedkope rommel zijn niet aan mij besteed.

@Boom, dank je ;)
Die lampjes heb ik via via besteld. Alleen dit was matige kwaliteit (bagger dus) en nu stuurt hij betere op die het langer zullen doen MET garantie...
Het zijn LED's met 4 ledjes erin. Ze zijn zo gemaakt dat ze gewoon in de steekfitting van het stadslichtje passen.
Normale lampjes i.c.m. Xenon is ronduit lelijk. Ik heb de normale lampjes na de xenon in te bouwen er dan ook meteen uitgehaald. Ziet er m.i. niet uit.
Van PIAA zijn ook erg witte lampjes te koop. Nadeel is dat PIAA erg duur is. Maar dan ook weer wel goeie kwaliteit ;)

Owja, even ter vergelijk. Dit is mijn situatie momenteel met xenon en standaard mistlampen 8-)

leonxenonmistlampenfv7.png

Zo was het ook met de standaard stadslichtjes alleen dan minder fel natuurlijk... Maar wat betreft het kleurverschil. Ziet er niet uit, maar gelukkig heb ik mijn mistlampen nooit aan :}

Ja al zitten denken om er een G60 bumper op te zetten, maar dan moet de achterbumper eigenlijk ook weer en de wielkastranden eigenlijk ook weer... dusja, lama zitten. Gaat allemaal van de Milltek schroefset af ;)

Ok dan laat mooi hangen! Ik zou trouwens eerst voor een schroefset gaan!

*maakt hierbij duidelijk geen aandelen in Milltek te hebben*

Hahahaha, voel je je wel lekker Bm? Dat ben ik niet gewend van je ;)

Maar er komt eerst een schroefset. Dat vind ik momenteel belangrijker...

Goed bezig! Jij had toen trouwens nog wel eens contact met nameless of niet? Waar hangt die gozer uit!

Ja Nameless... wij hebben inderdaad veel contact gehad, maar hij was druk en ik was ziek. Beetje verwaterd helaas. Hij is ook druk met motoren tegenwoordig. Hij is ook nauwelijks nog op AW, maar ik heb em laatst nog gemaild en we zouden weer eens afspreken. Ik zal zeggen dat hij zijn forumleven moet beteren ;)

Goed bezig! Jij als mod hoeft natuurlijk niet alleen bans uit te delen, je kunt mensen ook aanzetten tot meer posten! ;) Heeft hij de A4 nog?

die pijpen op de Golf 2 zijn te fout voor woorden... Kun je niet een deel afzagen en ze matzwart spuiten, dan houdt jouw vriendin de sound die ze zo leuk vind, en ziet het er ietsje netter uit

@Bm, ja hij heeft de A4 nog altijd. Mooie kar. Altijd al gevonden. Of zoals de Belgen zeggen "ferme ketel" ;)

@Bolide, ja op die foto lijken ze wel erg uit te steken, maar op zich valt dat best mee hoor. Komt omdat de bumper zo schuin afloopt. En onder deze Golf zaten ooit dikke bumpers, maar omdat er een trekhaak onder moest heeft hij er dunne bumpers onder gehangen. Heb ik nog mee geholpen...

@Bm, ik ben al een photoshopje aant maken voor de volgende pagina ;) :}

Nouja, we streven naar een kwalitatief hoogstaand forum. Dat geneuzel hoort er dan niet thuis he, dus ik kan dat niet toestaan.... ;)

Ja, beetje jammer weer hoor Marco. Maar vooruit, post je shop onderhand maar weer eens. :}

Terug
Bovenaan