• Beveel je je auto iedereen aan of kun je niet wachten tot de dag waarop je je volgende auto ophaalt? Of heb je er gewoon niet zoveel op aan te merken en moet iedereen dat ook weten? Doe nu mee aan het Auto Tevredenheidsonderzoek en laat weten wat je van je auto vindt.

CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

Ow Biermagnaat, shut up :)

CorZa/Smartling!!!

Speciaal voor BRG:

Smartje1.png

Smartje2.png

smarttellerszr5.jpg

Als ik heel eerlijk ben vind ik de wielen zelf niet de allermooiste. Maar voor de rest een erg leuk karretje!

Ik ben weg ga nou werken!

Kan niet. Sportecs zijn 5-gaats en Smartje is 3-gaats...

Maar je moet achter ook een veel dieper wiel steken he. Voor het mooie...

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bij ons ook niet, maar komt misschien omdat ik de
> 18 inmiddels alweer ruim 11 jaar gepasseerd
> ben...
>
> (jeee wat voel ik me oud nu o_O )

Bijna 3 streepjes achter je naam :)

Zeg zeg, het zal gaan zeker he ;)

Balen dat Carclean trouwens niet naar de poetsmeeting komt zeg... nu gaat het me nog geld kosten ook (wat ik niet heb...)

Ook dit is geen optie BBg. Dan moet arm vriendinlief met de fiets... (of mijn auto) en dat wil ik haar (of mijn auto) niet aandoen...

;)

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zeg zeg, het zal gaan zeker he ;)
>
> Balen dat Carclean trouwens niet naar de
> poetsmeeting komt zeg... nu gaat het me nog geld
> kosten ook (wat ik niet heb...)

Doe mij maar 1 kilo rookvlees :D

Runderrookvlees mag ik hopen??? ;)

Als het meezit a.s. dinsdag de antenne binnen voor zover ik begreep...

Anders ik wel. Tis een pinkeltje van 6,5cm dacht ik... dus weg met die zwabberende vishengel en wat stijlvoller rijden...

Klinkt misschien stom, maar dat stoorde me echt. Als je achter een andere auto reed zag ik die antenne altijd zo zwabberen en wiebelen over een slechte weg b.v.

...en toen bedacht ik me dat dat er bij mij ook zo uit zou zien :(

Heb ik geen last van (y) Heb standaard al een (redelijk) korte antenne die niet wiebelt.

En dat voor een Fiat ;)

Vandaag de kleine antenne per post uit Canada ontvangen. Ik moet zeggen dat hij me echt heel erg meevalt. De antenne is volledig van metaal en de pasvorm is perfect. Hij sluit keurig aan op het standaard voetje.

De ontvangst is volgens mij zelfs beter dan de originele, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Ik heb dit ook nog niet goed kunnen testen, dus ik hou het er maar op dat de ontvangst gewoon goed is ;)

De foto's dan. Helaas slechte kwaliteit. De foto's zijn met mijn gsm gemaakt en binnen in de garage...

De oude antenne:

antenne1yb7.jpg

De nieuwe:

antenne2rc9.jpg

Mooi zo (y)
Echt wel klein ...
Zal zelf nog mooier staan op de SjonnieGolluf2 ... (y)

Maar waarom geen haaievinnetje ... ?

Mooi zo (y)
Echt wel klein ...
Zal zelfs nog mooier staan op de SjonnieGolluf2 ... (y)

Maar waarom geen haaievinnetje ... ?

Haaievinnetjes zijn erg sjonnie/wannabee/fout/lelijk in mijn ogen. Zoiets hoort op een M5 of waar ze standaard ook op zitten, maar niet op een Leon... of welke auto waar ie dan ook niet standaard op zit ;)

Dank allen voor het positieve commentaar :D

Haaievin.... yek! ;)

Ik heb alleen net de antenne maar vastgelijmd met secondenlijm. Het is natuurlijk iets wat vrij snel gejat zou kunnen worden, dus maar het zeker voor het onzekere genomen en aardig wat lijm ertussen gedaan...

(nu nog een schroefset... :rolleyes:)

Leuke update die antenne, ziet er een stukje beter uit!
Volgens mij zat op mijn Toledo precies dezelfde antenne als op jouw Leon (oude antenne dan, natuurlijk!)

Ziet er goed uit zeg (y)

Hoe heb je je originele antenne eraf gekregen? Want die zit met iets van een beveiliging erop.

@BBg, ja ok, dat ook nog ;)

@BMW-bolle, dat kan zomaar kloppen. Dat is namelijk exact dezelfde antenne.

@B-Real, die ging er eigenlijk vrij simpel af. Je leest allemaal verhalen over die anti-diefstalbeveiliging. Dat hij er daardoor onmogelijk af te krijgen is, maar ik vond het wel meevallen. Met m'n duim op het voetje 'afzetten' en dan met wat kracht eraf trekken. Ging eigenlijk prima.
De nieuwe heb ik wel vastgelijmd... just to be sure ;)

Dank u allen!

Het is misschien een klein detail waar sommigen het nut niet van inzien, maar ik vind het een hele verbetering.

Op naar het volgende detail ;)

Ow god, heb je hem weer. Nou regel jij een leuke prijs voor me. Tot die tijd wil ik geen Milltek in je posts meer lezen... deal? ;)

Blondine???? Ieuw. Welnee, wat moet ik daarmee? Ik heb een hele mooie vriendin en die is niet blond, dus nergens voor nodig.

En een Anita ben ik ook niet naar op zoek, want mijn schoonmoeder heet al zo ;)

Nu een update aan de Golf waar ik me eigenlijk best voor schaam, mja... so be it.
Mijn vriendin vind alles wat "Sjonnie" aangaat erg lachwekkend (op de goeie manier) dus kreeg ze het lumineuze idee om "SJONNIE" op de auto te plakken...
Er zaten wat gaatjes in het plaatwerk van de originele aanduiding, dus daar moest wel overheen geplakt worden natuurlijk. Zo gezegd zo gedaan en ik heb er nog foto's van gemaakt ook...

Zet u schrap:

Voor:
Sjonnie-1.jpg

Na:
Sjonnie-2.jpg

Terug
Bovenaan