@Paul S3, dank je. Nee de wielen zijn overgespoten in een eigen kleur. De binnenkant is zwart gespoten en de spaken in een soort dark silver met flink wat lagen vernis zo te zien. Ik heb het niet zelf gedaan. Maar er zitten genoeg laklagen op
@Biermagnaat, nope, helaas nog niet
@BoerBosgoed, nope, helaas nog niet
@A6-Red, dank je. Dat vond ik ook namelijk. Die grote zwabberhengel op dak vond ik nogal ontsierend.
@Paul S3, de antenne kost 15 euro inclusief verzending vanuit Canada. Hij is volledig van metaal en de ontvangst is prima.
@Bm, succes
@Paul S3, nope dat is niet de mijn. Ik denk de 'oude' Leon van Tristan. Die zag er zowat hetzelfde uit. Lexuslampen, tupperware en andere goedkope rommel zijn niet aan mij besteed.
@Boom, dank je

Die lampjes heb ik via via besteld. Alleen dit was matige kwaliteit (bagger dus) en nu stuurt hij betere op die het langer zullen doen MET garantie...
Het zijn LED's met 4 ledjes erin. Ze zijn zo gemaakt dat ze gewoon in de steekfitting van het stadslichtje passen.
Normale lampjes i.c.m. Xenon is ronduit lelijk. Ik heb de normale lampjes na de xenon in te bouwen er dan ook meteen uitgehaald. Ziet er m.i. niet uit.
Van PIAA zijn ook erg witte lampjes te koop. Nadeel is dat PIAA erg duur is. Maar dan ook weer wel goeie kwaliteit