CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

(Biermagnaat springt zojuist een gat in de lucht omdat hij een neanderthaeler is, en kijkt even of de ketting nog wel kort genoeg is zodat het vrouwtje de keuken nog niet uit kan)

Wat beschaafd!!!! :)

CorZa-ling:

leonlow.jpg

Hahaha, ik zal al blij zijn als hij 1. zo laag kan en 2. ik dan de garage nog uit komt en 3. de straat nog uit kan rijden. Dus ik teken ervoor ;)

Ok neem me niet kwalijk was niet zo bedoeld. De auto ziet er zo niet uit maar die shopkunsten zijn natuurlijk ongeëvenaard ;)

Excuses aanvaard. Vind de selecties trouwens niet eens zo heel slecht :T

Liet trouwens vandaag de Leon van CorZa aan een stel klasgenoten gezien en die vonden de velgen niet mooi.. Dat leverde hun een paar blauwe ogen op :p

Hoe oud zijn die klasgenoten? ;)

Maar als je 1 van de 2 delen van de shop nu een beetje draait dan ligt de auto achter niet zo idioot laag...

Airride is geen optie. Veel te duur.

Ik vind een schroefset een fijner idee. Ik weet het niet maar ik heb het idee dat dat airride levensgevaarlijk is.

Levensgevaarlijk niet, maar de wegligging is niet te vergelijken met een beetje verlagingsset. Puur showmatig dus. En praktisch als je over drempels wilt... Maar qua wegligging kan het niet tippen aan een fatsoenlijke (schroef)set. Vooral bij snelle lastwisseling voelt het heel raar...

Nee ok, dat begrijp ik ook wel. Maar het zou mij niet echt een veilig gevoel geven.

Ow ik zou er geen problemen mee hebben hoor. Bij normaal rijgedrag merk je er weinig van. Maar het voelt wel anders dan conventionele vering... Als ik het kon betalen zou airride wel een optie zijn hoor. Wel erg handig natuurlijk...

Klasgenoten zijn rond de 18/19 jaar :) En doe mij ook maar een gewone verlaging..

Ow lekker dan... diegene waar ik hem van over zou nemen mailt net dat hij verkocht is... terwijl ik had gezegd dat ik em overkocht... Tot zover iemands woord dus. Gloeiende gloeiende.

Op zoek naar een nieuwe schroefkit dus... :(

Ja idd... best balen. Dan zeg je dat je hem overneemt en dan krijg je doodleuk een mail "set is opgehaald dus verkocht" en meer niet... lekker dan.

Had ik bij B-Real ook kunnen doen. Ik heb nog zat mails gekregen nadat we overeen gekomen waren. Zelfs eentje die zei dat hij meteen in de auto wilde stappen en sowieso 50 euro meer gaf... maar dat vind ik gewoon niet netjes. Kan je wel zeggen geld is geld, maar fatsoen is ook wat waard vind ik. Kennelijk denkt niet iedereen er zo over...

Dat is dan mooi balen! Misschien de Vmaxx? of anders de duitse Ebay is proberen.

Ja V-maxx is nog altijd een optie, maar dit was wel een buitenkansje natuurlijk. Maarja, het mocht eens meezitten ;)

Ebay is ook een idee, maar lees de laatste tijd nogal wat verhalen op verschillende fora dat er mensen bezig zijn met pure oplichting. Ze hacken iemands Ebay-account en laten je dan betalen en je hoort er niks meer van. En de oorspronkelijk verkoper krijgt de kwade 'klant' voor zijn neus...

Verdorie wat mis ik de Smart Roadster met dit weer :cry:

(had ik em nog maar...)

Mijn pa heeft het ook al jaren over een cabrio. Nou probeer ik hem steeds in een MX5 te krijgen ;), schroefsetje eronder mooi uitlaatje en laat het genieten maar beginnen!

jij mist je roadster met dit weer ik mijn golf cabrio .
ze hadden 2 x ingebroken en kap kapot gesneden dus heb hem maar weg gedaan.

BoerBosgoed Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat is idd lekker (n)
>
> Knokploeg nodig?

Hoor ik daar het woord knokploeg, ik sta paraat :LOL: You say when en were :cool:

Wel balen man (n)

Maar heb jij een smart Roadster gehad? Wat een gafe kar is dat, een maal het genoegen gehad daar in te mogen rijden, heerlijke wagen. Waarom heb je die weg gedaan, te veel bekijks?

nee idd beetje duur geintje zo'n kap.
als ik weer een garage heb komt er zeker weer een golf cabrio ipv de fiat (y)

Da's zwaar balen. Lijkt net of het je niet gegunt is dan he...

Mijn voormalige liefde:
Smart1.jpg

Smart-linksvoor-dakloos.jpg

Nee niet teveel bekijks, maar ik had net de Leon. 2 nieuwe auto's werden een beetje te duur qua vaste kosten. Verzekering (2x all risk) en de beurten enzo werd toch wat te gortig. Maar rationeel gezien was het geen optie om de Leon weg te doen. Dus met pijn in het hart de Smart zien vertrekken...

:cry:

als mijn vriendin nou haar auto weg doet en ik de fiat o_O kan er natuurlijk weer iets anders leuks voor in de plaats komen haha .
doet ze nooit .

Ja inderdaad. Daarom de Smart maar verkocht. Wel aan een liefhebster, dus dat scheelde dan weer. Ze was helemaal verliefd (op de Smart).

Maar mijn antenne zal begin volgende week in de bus vallen.

Waren er nou nog meer liefhebbers?

Probeer zoonlief ook warm te maken voor een Smart Roadster.
Vooral de goedkope autotaks en verzekering vallen bij hem in de smaak, en dat je prachtige exemplaren vindt onder de 10.000 EUR.
En bij mij valt in de smaak dat hij niet een ganse groep kameraden kan meenemen die hem opjutten tot onverantwoord rijgedrag.
Helaas lees ik in de meeste testen enorme negatieve kritieken op de versnellingsbak ...

@BRG, dan moet je eentje nemen van na half 2003. Daarin zijn de bakken iets vlotter. Maar ik moet zeggen dat ik me er nooit zo aan heb geergerd hoor.

Tax en verzekering... Tax is idd een lachertje. Verzekering is hier een ander geval, maar bij jullie gaat het naar motorvermogen/-inhoud dus dan is het inderdaad helemaal niks meer. 700cc en 62pk.

Maar bovenal... de wegligging is echt super. Je kan zo genadeloos hard de bocht om met dat autootje. Niet normaal. En achterwielaandrijving, dus lekker dwars gaan (ja dat gaat echt en gaat prima (y))

Dat van dat opjutten kan ik me wel voorstellen... gebeurt helaas te veel.

Dat opjutten gebeurt helaas veel te veel. Moet zeggen dat dat bij ons in de vriendengroep vrijwel niet voorkomt :D

Bij ons ook niet, maar komt misschien omdat ik de 18 inmiddels alweer ruim 11 jaar gepasseerd ben...

(jeee wat voel ik me oud nu o_O )

Terug
Bovenaan