Zo weer even wat "nieuws" van mijn kant...
Persoonlijk nieuws:
Gisteren weer geholpen aan mijn hernia. Ditmaal de zwaarste dosis in mijn zenuwen gespoten. Dikke metalen spuit in m'n rug, 4 goedjes erin, even aan de apparatuur (hart, bloeddruk, infuus e.d.) en weer naar huis. Een stuk pijnlijker dan vorige keer moet ik bekennen... zo dan

Voorlopig nog even een tijdje (lees: minimaal de rest van dit jaar) uit de roulatie...
Nieuws over de Leon:
Ik heb een Supersprint uitlaat op het oog. Kan em voor rond de 300 euro overnemen van iemand. Komt oorspronkelijk onder een Cupra R (2002) vandaan, maar zou probleemloos passen onder mijn Leon. Net ff heen en weer gemaild. Prijs is over te praten dus wie weet binnenkort... toch weer een echte update
Fotootje:
Nieuws over de Golf:
Laatst startte de Golf helemaal niet meer. De binnenverlichting bleek aan te hebben gestaan... Kan gebeuren, maar de accu eruit gehaald en in de garage aan de acculader gehangen en start weer als een zonnetje. Wat de radio betreft... als het meezit krijgt Dais een nieuwe radio van d'r moeder voor haar kerst
Fietsnieuws:
Jaja, echt... ook maar meteen een nieuwe fiets besteld. Een Batavus Intermezzo voor de kenners. Ik had en heb echt helemaal geen verstand van fietsen, maar deze reed lekker en was redelijk geprijsd. Nouja... redelijk... ik vond het nog steeds een bak geld. Mijn fiets is notabene duurder dan de Golf van Daisy, mja... Tis wel een mooie... denk ik
Telefoon-"nieuws":
Ik wil een nieuwe telefoon uitkiezen als opvolger van mijn SE W800i. Toestel heeft het 2,5 jaar prima gedaan, maar ben wel toe aan een nieuwe... Nu twijfel ik tussen de Nokia N95 8gb black, de Samsung G800 (iets minder) en eventueel wachten op de SE W960i of Nokia N96... Iemand suggesties of andere ideëen? En nee, geen Iphone, want die is in NL nog lang niet leverbaar...
En voor de geinteresseerden (voor zover nog niet afgehaakt) de kittens doen het alledrie nog super. Ze spelen leuk, ze zijn superschattig en ze zijn zooooo lief
Tot zover weer een bijdrage aan mijn "mijn leven" topic