CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

Owjee, het is weer tijd voor de...

...CorZa-ling:

Foto-HINYA4FC.jpg

Op deze foto is alle burgerlijkheid voor de nabije toekomst te zien: huisje, boompje, Deesje... ;)

(Sorry, geen andere foto's bij de hand (ben bij Dais)....)

Hahahahaha, nee hoor. Da's mijn vriendin. Laat het haar maar niet horen/lezen :)

Maareuh, de eerste paar weken in het huis hebben we nog geen internet, dus ik zal erg weinig online zijn :cry:

hey corza

ziet er goed uit allemaal. Zal kijken of ik na mijn verhuizng een keer kom buurten.
Kan je gelijk mijn nieuwe auto in real life zien.

@ Corza: ons ritje richting jou is vorige keer wat anders uitgedraaid. Komen binnekort je stulpje wel bewonderen. Groetjes, S&T.

Eindelijk buren gevonden met onbeveiligd draadloos internet :D

Dus een kleine update van mijn kant (zolang internet werkt).

Ik heb nog geen moment tijd gehad om fatsoenlijk Autoweek of m'n mailbox te checken... dat verklaart ook die 761 mails :cry:

@johan, ik sprak je net al aan de telefoon. We spreken binnenkort eens af. Kan ik de visstick ook irl zien ;)

@BandenSmoker, ja erg pijnlijk, maar eigenlijk nog niet echt gemist.... ;)

@Steven, ach, geen stress he ;) Komt goed kerel. Groeten en dikke kus aan TamTam!

@Biermagnaat, ja idd. Sterker nog, een schommel en een schommelbank met uitzicht op de vijver ;)

Nog een sfeerimpressie:

kittensqu7.png

Nu gaan we weer snel in de tuin verder. De zon schijnt uitbundig hier, dus we gaan er lekker van genieten!

Groeten allemaal!

hahaha, schitterende foto!
hoe bevalt het leven met de katten, het nieuwe huis paard, en natuurlijk een dikke leon onder de kont!

Het bevalt echt uitstekend :D

Sommige dingen zijn nog wat wennen (hoe kook ik dat, hoe was ik dit, hoe werkt dat, enz.), maar we hebben nog niet 1 keer ruzie of wat dan ook gehad(schijnt er wel bij te horen, maar wij zijn toch dwars ;)

Katten zijn echt superschattig, heel speels en eigenlijk verdomde lief, paard is superbraaf en bouwt meer en meer spieren op. Daisy en hij raken steeds beter aan elkaar gewend. Hij is al zoveel vooruit gegaan sinds ze hem de eerste dag had. De Leon is nog altijd lekker om te rijden, nog altijd snel en helaas nu wel behoorlijk smerig... mja, je kan niet overal tijd voor maken he ;)

Verder komen we stap voor stap al dichterbij ons eigen huis zeg maar. Qua smaak, kleuren en indeling..

... alleen kan zelf nu ff wat minder doen zeg maar. Ik moet a.s. vrijdag naar UZ Gent (ze kennen me inmiddels al aardig na iedere maand een paar keer langsgaan en al 5 jaar vaste "klant"). Ik loop al een tijdje met een hernia en vrijdagochtend om 8 uur gaan ze een blokje tussen m'n wervels inbrengen... Hopen dat het dan allemaal wat soepeler gaat...

Hmm, klinkt niet als een eenvoudig ingreep. Succes er mee (y)

Eigen huisje is wel leuk, lekker je eigen stekkie en doen en laten wat je wilt :)

Inmiddels weer gezond en wel op het forum :D

De ingreep viel me reuze mee. Je hoort wel es dramatische verhalen, maar dit viel me echt mee. Ok, die grote spuit 10cm in je rug tot in je zenuw duwen is minder. En daarna vanalles er doorheen peuren is ook minder, maar ach... als dit alles was. Ik vond er weinig aan eigenlijk.

Nog even een toelichting op de foto die ik eerder plaatste. Onze kittens heten dus:

Mini, Cooper en eSmee.

Om het autogerelateerd te houden natuurlijk he ;)

Damn, sterkte Marco. ;)

Maarre, het bevalt dus zeker wel in het huis? Goed om te lezen, hehe. (y)

Greetz, PG

Leuke poesjes, alleen jammer dat je ze zo vroeg bij de moeder weggehaald hebt. Hoop dat ze het goed gaan doen in jullie huisje. Wel fijn dat ze met zijn drietjes zijn. Enne, beterschap!

Dank je MP! Het gaat echt supergoed. We verbazen ons er zelf ook over. Ze waren vanaf dag 1 zo zindelijk als wat. En de 3e (die dus eigenlijk als eerste kwam (Esmee)) is een vondelingetje. Het arme diertje zat doodsbang tussen de bramenstruiken. Ondervoed, klein en zielig. Dus die hebben we opgevangen en ze doet het super. Ze spelen ook heel leuk met z'n drieen. We zijn afgelopen vrijdag met alledrie naar de dierenarts geweest. Alledrie hebben ze een "grote bëurt" gehad zeg maar. We hebben ze laten onderzoeken, hartjes nagekeken, wormenkuurtje, oogzalfjes gehad... Dus ze kunnen er weer helemaal tegen.

En om het autogerelateerd te houden... Daisy heeft binnenkort haar eigen autootje. Als alles meezit koopt ze een Golf II over van een vriend van me. Ik vind het wel zo fijn dat ze in de wintermaanden vervoer heeft (naast haar fiets...).

Tot zover weer mijn 'Dit is mijn leven'-topic ;)

Goed dat het vondelingetje opgenomen is bij de andere katten. Als er geen moeder meer in het spel is dan zijn soortgenoten de beste opvoeders. Inderdaad een leuke foto. Het zinderlijk zijn kan over gaan. Goed in de gaten houden dus. Bij 3 katten is het wel belangrijk dat je minimaal 4 kattenbakken hebt en minimaal 4 krabpalen/planken. Nu vinden ze het misschien nog niet erg om met zijn allen op 1 bak te gaan zitten, maar dit kan nog veranderen en dan krijg je dat ze gaan sproeien in huis....en dat is niet leuk kan ik je vertellen. Ik heb 1 kat die alleen buiten naar het toilet wil en de andere gaat zelfs op de bak zitten als je het aan het schoonmaken bent.

En om het autogerelateerd te houden...uh...het gaat al niet eens meer over auto's.

Nog meer foto´s en dat paard gaat denken dat het fotomodel is. Gaat ie nog verwaand gedrag vertonen dadelijk..:T

Veel plezier ermee! ;) Kun je zelf ook een beetje paardrijden?

(edit: ho ik loop een beetje achter zie ik..;))

@MP, dat gaat helemaal goed. Ze hebben zoveel krabpalen, bakken, speeltjes, kussens e.d. dat ze zelf niet meer kunnen kiezen :D

@GijsH, je loopt idd achter. Het paard is inmiddels alweer iets meer dan 2 maanden in bezit...

Het paard is gechipt, de Leon is gechipt en straks de kittens ook nog... wat een vermogen :D

Ik zag vorige week trouwens nog 2 hele dikke sets 19" wielen voor onder de leon, mja... dat kan nu ff nie :cry:

En die wielen waren....? :p

BBS Le Mans? :D:D

Lees dat alles weer goed gaat, Marco? ;)

Gelukkig maar. (y)

Spreek je weer!

Hey Robin! Nee, het waren BBS CH (Motorsport) en Evolution wielen. Beide sets in 19". CH's zijn spijtig genoeg verkocht. Evolutions staan nog altijd te koop...

We gaan het in dit 'mijn auto' topic toch niet opeens over de Leon hebben?

WOF
a038.gif

@WOF, euh, daar lijkt het zowaar op. Slaat eigenlijk nergens op he? ;)

@PG,

dsc00110qn1.jpg

(even een fotootje geleend van S-O)

Damn. Dat zijn toch wel héél gave velgen hoor... Jammer van die rode remklauwen. :p

Wat een schitterende foto van de poezen!

Mooie velgen voor de Leon.

Fijn weekend.

Grt.uit Harderwijk.

@PG, moet ik bij de mijne ook nog steeds es doen...

@jfg, hoi Jaap. Leuk dat je ff komt buurten. Alles goed in Harderwijk? :)
Mooi zijn ze he. (Owja, autogerelateerd...) De kittens natuurlijk he ;)

Even een kleine update:

mijn vriendin heeft een autootje gekocht. Nouja, ik voorlopig, maar ze betaalt em terug zegt ze ;)

Het is een VW Golf II 1.8 CL uit 1990. Hij is zwart, is verlaagd, heeft G60 wielen, een embleemloze grill met enkele lampen, dunnere bumpers, een enkele wisser aan de voorkant, een verschrikkelijke dubbele sjonnie-uitlaat (met bijbehorend geluid) en een trekhaak...

Foto's e.d. volgen nog. Misschien in dit topic en anders in een nieuw topic.

Weten we nog net. Eerst zou die er meteen vanonder gaan, maar ze moet er steeds zo om lachen, hahaha. Als je gas geeft en loslaat borrelt en pruttelt ie ook zo lekker met soms een lachwekkend plofje na :D

We zien wel. Voorlopig even zo laten hoor. Het geld is nu echt op... :(

mijn vriendin heeft een autootje gekocht. Nouja, ik voorlopig, maar ze betaalt em terug zegt ze

:)

Hoop je dan maar ;)

Klinkt niet geheel onaardig, zal er wel dik uitzien en een lekker geluidje op zijn tijd is ook wel leuk ;)
Ik ben benieuwd naar de pics (y)

Vandaag wat fotootjes gemaakt van onze "bolides" voor het huis... (ja Anton, een keer ergens anders dan altijd dezelfde locatie ;))

Gister de auto even helemaal nagelopen. Er zat nauwelijks olie in. De peilstok was droog :confused:
Onder de motorkap schoongemaakt zodat je eventuele lekkages beter ziet enzo. Daarna de uitlaat met chroomcleaner gedaan en er bleek toch nog chroom onder al dat zwart te zitten :p

We hebben vandaag samen even snel onze auto's gewassen en terwijl Dais aan het paardrijden is heb ik de bumpers en andere onbehandelde kunststof delen behandeld met speciaal spulletje. Zal nog wel een paar keer moeten, maar het knapt nu al op. Daarna ruitensproeiervloeistof bijgevuld en nog even vanalles nagelopen. Ziet er verder prima uit voor een auto van 17 jaar oud hoor. Hij is vandaag precies 17 jaar oud geworden. Hij is van 16 oktober 1990 :D

Daisy zal mss nog wel een eigen "mijn auto" topic aanmaken, dus foto's van alleen de Golf laat ik even achterwege...

Gebroederlijk achter elkaar voor ons huis:
IMG_6573.png

En vanuit een andere hoek:
IMG_6581.png

Iets dichterbij:
IMG_6587.png

Vanuit onze slaapkamer (zodra het bed eindelijk eens geleverd wordt...):
IMG_6590.png

De Leon in zijn reguliere slaapplaats :):
IMG_6593.png

Tot zover...

@varln, ja dat klopt, hangt redelijk laag omdat er vroeger eerst dikkere imitatiebumpers onder hingen, maar door de trekhaak zijn deze vervangen door dunnere... maar de golf zelf is ook verlaagd.

@Renaultje, vind ik ook. 17 jaar zou je em niet geven...

Ziet er goed uit dat Golfje (y), ook last van roest of heeft ie zelfs dat niet?

Nette garage heb je ook voor de Leon, lekker ruim en plek voor nog andere dingen (y)

Mooie Leon! Helemaal toppie https://www.mijnalbum.nl/Foto-HINYA4FC.jpg Gaat ze veel met lesbo's om? :T

@Anton, een echte sjonniebak... en ik vind em zelf nog leuk ook :D

@B-Real, klein beetje roest aan de wielkasten onderaan, maar tis bijna te verwaarlozen. En dat voor een auto met 260.000km op de klok...

De garage is heerlijk. Dik 6x6 meter, dus plek genoeg. Zelfs voor beide auto's.

@Renaultje, het kan nog net he ;)
(tot je hem hoort, hahaha)

MCW, in de heterowereld hoef je niet persé elke dag je beste kleren aandoen hoor. Ik vind je opmerking vrij beledigend eigenlijk. Vooral omdat je het over de vriendin-van hebt.

Dat is niet slecht nee :), kun je altijd nog voor een paar centen laten weghalen zodat het ook niet verder gaat (y)

Garage is echt netjes, zeker voor bij een eerste woning. Ik zou het er wel voor doen iig. (y)

@MCW, ik snap niet waar je conclusies uit haalt, maar dat heb ik wel vaker met jou. Mensen klussen wel eens, zijn wel eens aan het werk en zijn niet allemaal zo met zichzelf bezig... Maar gelukkig maak jij de opmerking ;)

@Anton, dank je :)

Ik snap die opmerking niet eens, moet ik zeggen.

Feli met de nieuwe wagen! Niet echt mijn smaak, maar dat komt voornamelijk vanwege die uitlaat en trekhaak :D. Verder ziet 'ie er inderdaad netjes uit (y).

Terug
Bovenaan