@BRG, ik loop er al mee sinds januari en ben 5 jaar geleden voor het eerst opgenomen wegens mijn chronische gewrichtsaandoening... dat helpt ook allemaal niet mee. Daarbij was de kracht in mijn linkerbeen al dermate afgenomen dat mijn linkerbeen al een stuk magerder is dan mijn rechtse. Dystrofie dus...
En de prof wilt dat ik op zijn afdeling kom te liggen. Omdat hij alles in de gaten wilt houden, veel extra onderzoeken wilt uitvoeren en ik nog altijd interessant voor hem ben.
De reactie van de assistente was wel leuk. "Ah meneer Dhaene, u wordt opgenomen zie ik" *draait pagina om* "en er volgen nog... ZOO! Euh, een heeeleboel onderzoeken zie ik. Zowat alles is ingevuld. Er is zelfs bijgeschreven. Ik zal u noteren voor minimaal een week"
Maar voel je idd iets af en toe? Of zou dat volgens de dokteren zo zijn?
Een kilootje vanaf is op mij niet bepaald van toepassing. 1,97m en 70kg....
@Veccie, is idd minder. Maar idd, het was niet geheel een verrassing. Maar toch valt het tegen. Maar ik sta er altijd wel nuchter tegenover.
Over nuchter gesproken. Ik moet die dag alweer nuchter zijn, dus ik denk dat we de dag van te voren maar weer eens flink gaan wokken