CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

CorZa: ik heb TomTom op m'n N73 en die maakt idd geen andere verbindingen van met een GPS ontvanger. Bij de N95 zit de GPS ontvanger in het toestel dus is er inderdaad geen andere verbinding nodig...

@B-real: de kilometerstand vind ik opvallend laag, zeker voor een leaser!

Tsja, zijn afgekochte leasecontracten. Dus dat zal de reden zijn, maar als de onderhoudshistorie bekend is (wat ze wel zeggen). Dan zouden eventuele grote problemen terug te vinden moeten zijn.

@B-real, ik kan hem niet terugvinden, dus ik denk dat hij al verkocht is... Sorry, ben weer eens te laat ;)

Kleine 'update' mijnderzijds:

Ik zal de komende maanden nauwelijks tot niet aanwezig zijn. Ik moet morgen om 9:00 in het UZ in Gent zijn en dan word ik minimaal een week opgenomen. Ik krijg eerst 2 dagen vol met onderzoeken en donderdag a.s. word ik geopereerd aan mijn hernia. Ze gaan vanalles wegsnijden uit mijn rug en gaan iets met het ruggemerg doen. Wat precies moet ik jullie schuldig blijven, want de uitleg ging mij te snel en de termen waren me volledig vreemd. Maar dit betekent volgens de chirurg dat ik na de operatie minimaal 4 weken totaal niets mag doen en de 8 weken erna mag ik beginnen met strekken en buigen. De weken/maanden daarna zullen dienen als langzaam herstel tot weer relatief normaal lichamelijk functioneren.

Geen autonieuws (alweer), maar dan weten jullie waarom ik een tijd afwezig zal zijn. Ik denk namelijk niet dat ik dan kan/mag internetten... :cry:

Tot zover...

@B-real, ik kan hem niet terugvinden, dus ik denk dat hij al verkocht is... Sorry, ben weer eens te laat

Klopt, vrijdag al van internet af, maar gelukkig niet verkocht. Zaterdag wel verkacht, 3x raden aan wie :D
Als alles meezit vrijdag ophalen.

Heb zondag alles van de Leon op Seat Online doorgespit en ben er achter gekomen dat ie helemaal fully loaded is. Enkel de cruise control ontbreekt, maar dat is met 120eu ook weer geregeld :)

Pfff, klinkt als een hele zware ingreep. Maar laten we hopen dat het dan eindelijk over of in elk geval stukken beter is. Dan maken die paar maanden niet zoveel uit. Succes en sterkte ermee (y)

Ik heb internet op mijn kamer, dus kan toch nog een beetje meelezen en reageren gelukkig. Zal vanaf donderdag afgelopen zijn, want dan is de operatie. Eerst nog een berg onderzoeken. Vandaag al foto's laten maken en bloed tappen enzo en morgen volgen nog meer foto's en scans en dan een hartcheck, met fimpje e.d...

Van harte met je Leon! Heb je een heel goede auto aan gekocht hoor (y) Alles erop en eraan behalve cc, maar dat is vrij simpel in te bouwen. Op de mijne zat het gelukkig standaard. Ideaal, ik zou niet meer zonder willen.

Alvast heel erg veel plezier met je Leon, maar dat gaat zeker lukken. Weer een dikke Seat op Autoweek! :D

Dank je, nog drie nachtjes slapen :D Zo blij als een kind en verliefd als een tiener :)
Uiteraard, is het lijstje met mods. al gemaakt (in willekeurige volgorde)
- velgen
- xenon
- S3 veerpootbruggen
- cruise control
- Milltek uitlaat(delen)
- JD Chippie

En dan is ie eigenlijk wel af :D

Rest me verder niets dan je enorm veel succes te wensen vanaf dit moment (y)

Dank je wel! Waardeer ik heel erg! Ik zal aan je denken vrijdag als ik niet te high van de pijnstillers ben ;)

En wie weet, tot op een meeting ;)

eeey chief, ontzettend veel suc6.
ik zal wel eens binnenspringen.
hou je goed en ik hou contact.

nogmaals sterkte.

Marco sterkte ermee, hopelijk wordt je chassis wat beter en hopelijk zal het in de toekomst beter gaan.Maarja...als je aan ons dekt komt alles weer goed.:LOL:

Heel veel sterkte marco! en @ B-Real, Proficiat! Maak wel maar snel een mijn-auto-topic aan. ;)

Hartelijk dank allen! Doet me echt goed.

Ik zit nu te laptoppen vanuit het UZ in Gent. De operatie van afgelopen donderdag is me serieus meegevallen. Ok, toen ik wakker werd op de Intensive Care leek het alsof er een Airbus op me geland was, maar dat was redelijk snel over. Ik kan alweer opstaan (mwah) en lopen!

Er zit nu een snee in m'n rug van een kleine 10cm. Met draadjes en stripjes erop, dus het is nog niet zo goed te zien of alles netjes dichtgeritst zit, maar ik neem aan van wel ;)

De chirurgen hebben hetgeen wat ze eruit gesneden hebben in een potje gestoken voor me. Da's wel weer leuk als aandenken. Alles bij elkaar (4 stukjes) is het ongeveer 1x1cm. Dat drukte dus tegen m'n zenuw aan. Die zat dan ook volledig klem. Naast het weghalen van die stukjes hebben ze ook meteen het ruggemerg dichtgesmolten. Ik wist niet eens dat het kon, maar de hernia drukte daar ook tegenaan.

Dit was het weer voor vandaag.

Nogmaals dank voor de support!

Kijk aan, beter nieuws dus (y) Was nog heftiger dan ik dacht, of is het normaal dat je wakker wordt op de intensive care na een operatie??

En hoe nu verder?? Qua ziekenhuisverblijf en revalidatie ed.?

bij zo'n ingreep is het normaal dat men je op ic in de gaten kan houden.

blij te horen dat het zeer goed verlopen is, chief.

Goed nieuws Marco! Grappig dat ze het euvel in een potje hebben gestopt, zo wordt zo'n operatie meer vatbaar/te begrijpen :)

Beterschap!

Dank jullie wel. Heel aardig dat jullie zo meeleven.

Het is bij dit soort ingrepen vrij normaal dat je op de IC gehouden worden. Ze monitoren dan alles van je om te zien of er alles goed gaat met je. Ik werd om 11:40 opgehaald van mijn kamer en om 17:45 was ik terug. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe lang ik op de OK geweest ben of hoe lang op de IC. Ik weet alleen dat ik daarna met een ambulance van de IC naar mijn kamer teruggebracht ben. Ik vond het wat overdreven, maar ik denk dat het personeel van het vervoer al naar huis was. Of de treintjes schokken teveel om gezond te zijn na zo'n operatie.

Ik voel me wel ok eigenlijk. Zowel eergisteren als gisteren een stukje gelopen. Ik vond het vrij snel, maar dat schijnt meer voor te komen (gelukkig).

Vandaag nog een onderzoekje en dan heb ik alles qua onderzoeken wel weer gehad...

Tot zover. Nu zal ik stoppen met saai ziekenhuisnieuws hoor ;)

Nogmaals dank en tot snel!

Ik voel me wel ok eigenlijk. Zowel eergisteren als gisteren een stukje gelopen. Ik vond het vrij snel, maar dat schijnt meer voor te komen (gelukkig).

Zoals reeds aangegeven door m'n pa (BRG) : hij moest na de hernia-ingreep 24u plat liggen en daarna verplicht uit bed ...
Blij dat het je goed gaat (y)

Beste Marco,

Fijn dat het goed is gegaan, het is altijd erg spannend zoiets!
Ik hoop van harte dat je nu snel geneest en weer lekker kunt bewegen(y)

@Survivor, ik probeerde op de IC al overeind te gaan zitten om al die monitoren te bekijken. Ik vind dat altijd wel interessant. Maar dat mocht dus niet :p

Goed nieuws! De professor met een zwerm doktoren achter hem aan kwamen eind v.d. middag weer op bezoek en ik mag, als ik niet van de trap of uit mijn bed lazer, morgen naar huis!

Dank jullie allen voor de steun!

Had dit stuk gemist: maar het lijkt allemaal goed te zijn gegaan. Top, hopen dat je er nu eens vanaf komt (van die rugpijn). Veel succes met revalideren want dat zal nog wel nodig zijn lijkt me.

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hartelijk dank allen! Doet me echt goed.
>
> Ik zit nu te laptoppen vanuit het UZ in Gent. De
> operatie van afgelopen donderdag is me serieus
> meegevallen. Ok, toen ik wakker werd op de
> Intensive Care leek het alsof er een Airbus op me
> geland was, maar dat was redelijk snel over. Ik
> kan alweer opstaan (mwah) en lopen!
>
> Er zit nu een snee in m'n rug van een kleine 10cm.
> Met draadjes en stripjes erop, dus het is nog niet
> zo goed te zien of alles netjes dichtgeritst zit,
> maar ik neem aan van wel ;)
>
> De chirurgen hebben hetgeen wat ze eruit gesneden
> hebben in een potje gestoken voor me. Da's wel
> weer leuk als aandenken. Alles bij elkaar (4
> stukjes) is het ongeveer 1x1cm. Dat drukte dus
> tegen m'n zenuw aan. Die zat dan ook volledig
> klem. Naast het weghalen van die stukjes hebben ze
> ook meteen het ruggemerg dichtgesmolten. Ik wist
> niet eens dat het kon, maar de hernia drukte daar
> ook tegenaan.
>
> Dit was het weer voor vandaag.
>
> Nogmaals dank voor de support!

Zo zo das een flinke ingreep. Ik heb 1,5 jaar geleden ook een hernia operatie gehad maar was iets minder drastisch dan wat ik hier lees! Ze gaven mij de opdracht om regelematig te lopen als t ging. Dat heeft me goed gedaan. Kan alles weer en heb nergens last van!

Veel beterschap hoop dat je er net zo goed vanaf komt als ik!

@mpowerrr, dat is positief om te lezen! Ik hoop dat ik er ook helemaal vanaf ben. Ik voel momenteel de steken in de zenuw naar m'n linkerbeen nog maar al te goed, maar dat is ook wel logisch. Die heeft een jaar lang echt goed bekneld gezeten. De chirurg zei ook dat hij echt goed bekneld zat. Maar mede door jouw berichtje ben ik nog positiever dat het allemaal goed komt! ;)

Ik heb eindelijk weer een kleine update. Ik heb LED stadslichtjes in mijn koplampen gedaan (nouja, ik niet, maar ik wilde het ;))

Dit omdat er maar weinig halogeenlampjes te combineren zijn met xenonlampen. Halogeen is altijd net even wat geler van kleur. Dit zijn 4 LED's in 1 lampje. Het is gewoon een kwestie van plug&play, dus da's makkelijk. De weerstand zit al in het lampje.
De lampjes zijn echt fel. En gelukkig net zo wit (met een heeeeel klein beetje blauwe gloed) als mijn xenon dimlichten.

Ik heb alleen even snel wat foto's met mijn GSM gemaakt. Het was veel te lekker weer om binnen te zitten...

Het resultaat:

Alleen het stadslichtje..euh, LEDje:
ledstadslichtjes1ze9.jpg

Samen met dimlicht:
ledstadslichtjes2ua4.jpg

edit: hmmm, ik zie net dat er een geel/oranje gloed in de koplampspiegel zit, maar dat is puur het buitenlicht...

Owja, binnenkort volgt nog een update. Maar dan een stuk groter (en duurder...).

Wat dat is laat ik nog even in het midden. Komt vanzelf voorbij ;)

Merk: ik heb geen idee
Kosten: €3,50 per stuk excl. verzenden
Waar: Marktplaats

He zwabber,ik zie geen donder van die lichtjes je auto blinkt te hard:cool:

Staat netjes kom de mijne ook maar brengen van de week dan ben je tenminste een beetje in beweging ;)

Mooie update Corza!!!

Je Leon vind ik erg fraai en vele malen mooier dan het nieuwere model. Ik ben meer gecharmeerd van de Leon I.

Ben benieuwd naar de volgende update :)

Hoe is het nu met jou als persoon dan? Al weer een beetje opgeknapt? Bij mijn vader is de hernia inmiddels ook vastgesteld, maar ze zijn er achter gekomen dat dat nog maar de helft van het probleem is :( Vrijdag moet 'ie naar de neurochirurg om te kijken of het geopereerd kan/gaat worden..

Lichamelijk gaat het wel. Vanmorgen weer naar UZ geweest en de prof wist me te vertellen dat de zwelling rond de hechting geen wondvocht is (helaas), maar opgehoopt bloed...

Dus heb nu een spoedoverdosiskuur cortizonen gehad. Moet 20 dagen lang cortizonen slikken en dan terug ter controle. Als het dan niet minder is gaat ie het proberen weg te halen.

Motoriek is al wat beter, maar heeft nog lang tijd nodig.

Dus ik ben nog wel even zoet.

En het was ook volgens hem toch wel een erg erg grote hernia... dat heb ik weer ;)

Update van de auto... wordt een mooie (hoop ik) en een dure (weet ik).
Nee, tis niet schokkend, maar ik vind het eentje die ik in eerste altijd al wilde...

@Vec, shit jij hebt ook alles door he... ;)

Nee, op de Golf zit al een trekhaak, dus die's voorlopig nog niet nodig. Als Daisy wedstrijden gaat rijden mss wel, maar dat is voor later (en wil ik nog even aan denken). Ze gaat aankomende zomer beginnen, dus wie weet :)

@BBG, lach niet :p

Terug
Bovenaan