CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Cas schreef:

CorZa, dat ziet er goed uit.

Ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe wagen met Xenon.
Of dat echt een formidabele verbetering is.

Waarom rijd jij overigens niet met die auto?
33K in 3 jaar is toch niets?
Is het niet leuk rijden soms?

Cas

Hij rijd er iedere dag mee de eerste tijd had ie 2 auto's dus werden de KM's verdeeld.
En nu rijd ie met zn meissie overal naartoe anders had die stand er nog niet op gestaan:T

Toch CorZa:}

@PG, dit is al aardig blauw. Ik heb nu 6000K. Als ik 8000K had gepakt is het blauwer, maar heb je ook minder lichtopbrengst. Dus dit is de goeie keuze geweest

Oh okee... Tijd om een nieuwe camera te kopen dus.. Ik snap hem. (tu);)

GTIG60 schreef:

Hij rijd er iedere dag mee de eerste tijd had ie 2 auto's dus werden de KM's verdeeld.
En nu rijd ie met zn meissie overal naartoe anders had die stand er nog niet op gestaan

Toch CorZa

Euh, ja, maar ik vind autorijden gewoon super! Zeker nu :}

@PG, ja idd. Die Canon is echt waardeloos. Mja, geld is op, dus zal het er nog ff mee moeten doen ;)

@PG, ja idd. Die Canon is echt waardeloos. Mja, geld is op, dus zal het er nog ff mee moeten doen

Als je nou eventjes langs komt, sla je twee vliegen in één klap:

Meer km's en mooie, goede, en vooral, duidelijke foto's. :)

;)

Ik zei toch dat die canon niet goed was:}
EN dat van die wagens wist ik ook al.
Maar dan nog, 33K in 3 jaar. Een beetje autoliefhebber zorgt ervoor dat er minimaal 50K onder de wielen door gaan.

Maar de lampjes zijn gaaf hoor.

Cas

Dank je Cas. Maar het heeft ook zo zijn redenen.... maar goed, de kilometers gaan aardig nu. Lampjes zijn erg gaaf en ze geven de bak met licht die ik zocht :D

Gaaf hoor :) Alleen vind ik de aftermarket xenon lampen vrij hinderlijk. Ze stemmen toch niet automatisch af? Maar was dit nou niet verboden?

@Anton, nee hoor. Pas vanaf nieuwe auto's met Xenon is het verplicht om een wisinstallatie en automatische niveauregeling te hebben. Voor mij niet van toepassing.

@Cas, nee, voorlopig even niet. Het geld is op. Ik heb 2 dure hobbies en dus zal een nieuwe camera niet gaan. Als ik al geld had gaat het naar een verlaging of uitlaat... (en naar een huisje, maar dat is nog even wachten)

Mooie Leon,dat is wel zo,voor de rest niet teveel tupperware erop...................(tu)

cas schreef:

Ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe wagen met Xenon.

Ik zei toch dat die canon niet goed was

Jep nu al weer een nieuwe

Overigens Marco, huisje boompje, beestje?

PCR heeft een gebruiksaanwijzing.

Nou???
Dat weet ik zonet niet.

Maar on topic weer heren.

OK, mister off-topic :p:p:p

:}

@Veccie, dat is zo. Maar die zijn met liefde en plezier gemaakt. Misschien dat dat scheelt ;)
Ik kwam ze toevallig gisteren nog tegen op mijn pc. Voor zo'n miezerig cameraatje toch best nette foto's eigenlijk he :T

@Cas, huisje staat wel in de planning voor begin volgend jaar, maar even zien hoe alles loopt. Met mijn loon kan ik niet veel eisen, maar een garage is eis nummer 1 (tot en met 10) ;)
Maar huisje, boompje, beestje..... huisje en beestje wel, maar die boom kan me gestolen worden hoor. Wietplant in de tuin misschien ;)

@Nameless, join the club. Ik snapte de humor ook niet, maar dat zal ook over onze humor gezegd worden :}
Binnenkort maar eens proefrijden in de Leon he??? Alleen tijd.... pffff, probleem om die te vinden steeds. Rij de tijd steeds voorbij nu ;)

Is de Autoweek-server nu zo enorm traag of ligt dat aan mij??? Godsamme, klik al 10x een melding aan in de mail en nog altijd niks te zien... Benieuwd of deze post geplaatst gaat worden 8-)

Ziet er strak uit hoor Corza! netjes (tu)

Beloof je wel dat je iedere tien kilometer je lampen schoon maakt ivm met het strooilicht? :}

@Hans, ik was mijn koplampen regelmatig :}

Maar echt vaag als je ze aanzet. Eerst FLITS en dan minder en dan gaan ze langzaam aan naar volle sterkte. Wat een licht zeg B)

@Hans, had ik dat nog niet verteld??? Nou, bij deze ;):}

@Carkiller, dat apparaat loopt nu zo'n 260 op de tellert B)

(Heb ik van anderen vernomen hoor) ;) :T

Netjes hoor die xenon, heerlijk die extra lichtopbrengst zo tijdens de donkere maanden(tu)

@Speedt, daarom wilde ik het setje ook voor de wintermaanden ingebouwd hebben. Ik had alleen wel bevroren vingers nadien, mja... :D

@Carkiller, hij liep al 245 voor het chippen ;)

ziet er erg goed uit zeg,weer iemand erbij die nu nooit meer zonder xenon zal rondrijden;)

huis staat in de planning, geld is ver op en als er geld is gaat het toch naar de auto (verlaging).
we hebben hier met een behoorlijk freakje te maken:}

@Carkiller, hij liep al 245 voor het chippen

Van horen zeggen?;)

Maar hoeveel toeren had je nog over in z'n 6 bij die snelheid?
Dikke kans dat ie 'm, net als bij mijn FR gewoon tot het rode gebied trekt in zijn hoogste versnelling.(tu)

CorZa schreef:

@wally, I know

(zegt een collega-freak )

komend jaar staat er bij mij ook een huis in de planning, dus met de bmw ligt alles stil nu. Wellicht nadat ik een huis heb gekocht weer iets anders leuks kopen op autogebied (e46m3, 330i(d?) touring). kan vanalles zijn.

@wally, daarom doe ik het nu. Nu kan het nog ;)

@Carkiller, hij gaat verder in toeren dan voorheen. Op dit filmpje kan is dat eigenlijk net niet te zien, maar normaal ging hij al in de toerenbegrenzer:https://www.youtube.com/watch?v=RWsvOC0Z6BY

Ik heb em nu nog nooit in de toerenbegrenzer gereden sinds hij gechipt is. Daarvoor wel. Maar als je dat nu doet zien ze dat bij de dealer bij het uitlezen he... ben benieuwd :}

Nameless schreef:

cas schreef:

QuoteIk ben ook benieuwd naar mijn nieuwe wagen met Xenon.

QuoteIk zei toch dat die canon niet goed was

QuoteJep nu al weer een nieuwe

QuoteOverigens Marco, huisje boompje, beestje?

QuotePCR heeft een gebruiksaanwijzing.

QuoteNou???
Dat weet ik zonet niet.

QuoteMaar on topic weer heren.

OK, mister off-topic :p:p:p

:}

:O(:B(:P)

Grmbl wilde ik typen.

Maar fijn dat je me er even op gewezen hebt.

Cas

@PCR, geen probleem hoor. Sorry, maar neem alles wel met een korreltje zout... ;)

Die 260 op de teller zal die inderdaad moeten halen, weet ik uit ervaring.

Overigens ligt de begrenzer nu waarschijnlijk bij 7000/7100, en als je over de 7000 gaat, zie je dat inderdaad als een melding in de ECU. (die heb ik al vaker moeten verwijderen bij mensen namelijk)

Nog een vergelijkingsfotootje van het lichtbeeld vanachter het stuur (met gsm genomen)...

Zelfde weg, bijna zelfde punt, andere lampen :}

Met halogeen:
lichtbeeldinautovoorxenpa6.jpg

Met Xenon:
leonxenoninautoib6.jpg

Lastig te zien misschien, maar het lichtbeeld is echt aanmerkelijk beter B)

Xenon is inderdaad aannemelijk beter! dat is ook mijn ervaring.... De auto's van mijn ouders hebben beide xenon, ik heb hallogeen... je merkt echt wel het verschil.

Ik heb nu wel philips nightguide stads/dim en grootlicht.. dat is al wel weer beter dan de standaard halogeen, markeringslijnen worden duidelijker zichtbaar...

Zelf zou ik ook wel xenon willen, en zo heel duur is het niet... maarja, xenon in een alto*-)

Enne CorZa: Schitterende bolide heb jij! echt een lust voor het oog!!:-D

zooooo zeg, MET xenon zie je gewoon plotseling dat er een dubbele streep in het midden van de weg is.
hoezo veiliger, xenon!!!!(:B

Whaha, Wally, dat had mijn reactie kunnen zijn! Opmerkelijk dat je nu 2 strepen ziet :}

zooooo zeg, MET xenon zie je gewoon plotseling dat er een dubbele streep in het midden van de weg is.
hoezo veiliger, xenon!!!!

(tu)(:B:}

Zeker wel meer lichtopbrengst zeg! :O(tu)

@Suzidriver, dank je wel :-D
Ik ben er ook zeer blij mee. Leuk dat je zo enthousiast reageert :D

@wally, woehahahahahahahaha... ik dacht nog: ik krijg daar commentaar op. En jawel hoor.... Maar dat is idd veranderd aan die weg ;)

Terug
Bovenaan