CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
CorZa schreef:

Trouwens, even kleine update...:

Xenonverlichting is in Nederland gearriveerd en ligt nu bij de douane te wachten op goedkeuring ofzo.... Dus zal binnen nu en anderhalve week ofzo afgeleverd worden.

Wordt natuurlijk vervolgd....

heb ik iets gemist of wat?? waarom heb je xenon in het buitenland besteld?

@Kenny, ik hoop het niet. Misschien van het installeren ;)

@wally, Plug & Play setje uit Amerika. Hopelijk geen Plug & Pray.... maar via groepsaankoop besteld, daarom uit de States. Hopelijk valt het mee....

CorZa schreef:

@GTIG60, de naam CorZa stamt nog uit mijn Corsa-tijdperk. Om hem nu te veranderen is niet zo handig want iedereen kent me inmiddels zo en de meesten weten inmiddels wel dat ik Leon rij

O heb jij een Corsa gehad(:B wist ik wel maar kon t niet latenB)

Ow hou je mond GTIG60 :}

@Nameless, het is maar afwachten. Ik ben erg benieuwd. Met een beetje mazzel is het eind volgende week binnen. Zal natuurlijk meteen een update plaatsen dan ;)

Ik zei niets:}da waren mn vingers:T

@Nameless Misschien ook iets voor jou zn chippie op maat;)

@Mr.Keitaro Mario Brother Luigi, nee Jeroen zit hier niet. Jeroen is Jeroen Dik van JD Engineering waar mijn auto gechipt is.

@GTIG60, ook al gezegd. Wordt die trage sloep toch nog een echte cross-cabrio :}

Corza, ik zag net op een tuningforum een heel mooi idee.

Je koopt een paar Lexuslampen, ja het klint fout maar die laat je rood spuiten met een rode lak.
Ziet erop deze ibiza ook goed uit.
https://xs208.xs.to/xs208/06432/DSC01363.JPG

Dat kan ook, maar nee dank je. Ik wil eventueel nog wel de LED versie van mijn lampen dan. Ziet er op het eerste gezicht origineel uit, maar is met LEDjes. Lexus-lampen vind ik niet echt mooi. Deze variant kan idd wel. Kende de foto al. Zit ook op Seat-Online volgens mij. BEAST is ook wel leuk gevonden :D

Whahahaha, jawel he :}
Ga je het ook doen Vec?

Binnenkort es een stukkie sturen in dat trage hok van me, Veccie? ;)

op je eerste vraag: neh, dat maakt het hok niet waar.:}
op je 2e vraag: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, graag.:}

CorZa schreef:

Dat kan ook, maar nee dank je. Ik wil eventueel nog wel de LED versie van mijn lampen dan. Ziet er op het eerste gezicht origineel uit, maar is met LEDjes. Lexus-lampen vind ik niet echt mooi. Deze variant kan idd wel. Kende de foto al. Zit ook op Seat-Online volgens mij. BEAST is ook wel leuk gevonden

Die puntjes van de Leds storen me, vind het totaal niet passen bij een Leon omdat niet de leeftijd heeft van de Leds die in de nieuwere auto's zitten.

Als je me snapt?:}

@Veccie, hehehehe ;)

@Mr.Keitaro, deze bedoel ik:
610227.jpg

En zo gemonteerd:
index.php

Valt bijna niet op vergeleken met origineel...

Maar denk niet dat ik ze vervang. Heeft toch geen prioriteit. Eerst een andere uitlaat en verlaging en binnenspiegel.... zie wel :)

@Vec, sjat zie fak ap.... :}

@wally, ja er zit een witte in. En als je van vooraf naar de auto kijkt zie je uberzwarte auto staan met een felwitte binnenspiegel....is echt geen smoel. Dus die moet eruit of deze zwart spuiten...

Hier is het een beetje te zien:
dsc00310wj1.jpg

ik wil nie lastig zijn, maaruh aan de binnenkant bij je A-stijl zie veccie ook wit zitten en bij je deurstijl ook.....*-):}:}

nu is veccie lastig, maar goed, is wel een ideale gelegengheid dus om die bak wit te laten spuiten

@de gezusters bever, weet je dat ik serieus overwogen heb om de bovenste helft van de auto wit te spuiten??? Maar godzijdank werd ik wakker :}

Maar de A-stijlen storen niet zo. Die zie je niet zo goed vanaf normale mensenhoogte.... ;)

oeioeioei, Wally, jij houdt vast van schaatsen....je begeeft je nl op glad ijs.... aan CorZa voorstellen om zwart monster wit te spuiten..nie goe bezig...;)

wally schreef:

nu is veccie lastig, maar goed, is wel een ideale gelegengheid dus om die bak wit te laten spuiten

Die gast moet een keer geband worden, dus Corza.:}

Corza, hij heeft echt een verlaging nodig.:,(

@wally, een Golf IV spiegel zou prima moeten passen. Maar wil er dan wel eentje met automatische dimming....als ik dan toch bezig ben ;)

@Veccie, ;)

heb je nu ook eentje met automatische dimming?

zo nee, dan zou ik hem niet nemen. Ik vond het maar klote, het lijkt alsof elke wagen xenon heeft en om 1 uur 'smiddags kan het 8 uur 'savonds lijken in de spiegel.

Nee, nu niet. Nooit gehad helaas. Maar in een Peugeot 407 zit een hele goeie vind ik. Geeft altijd "overdag" beeld, maar filtert wel de felle lampen weg. Die worden groen-achtig zeg maar. Werkte toen uitstekend.

Och, hebben we onze verkapte Franse demi Chevron hoor :}

Ik zie wel. Ik ga nu eerst lekker slapen. Morgen weer tot 21:00 :,(

GTIG60 schreef:

Volgens mij spot ie met je lengte

Ikke?????? Nooit. Dat weetje Vecje poepje scheetje ook wel *kijkt heel onschuldig nu*

(opruier)

Laatste bericht is dat het xenonsetje eind volgende week in huis zou moeten zijn.....

nette auto hoor.... complimenten!!! Leuk om te lezen wat je allemaal mee gedaan hebt :)

@golfrijder, dank je wel. Ik ben er ok stiekem best trots op ;)

Mijn Xenon-setje is binnen!!! B):D

Foto's van iemand anders die eenzelfde setje besteld had. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, maar het setje is hetzelfde:

IMG_8331.jpg

IMG_8333.jpg

Ik moet zeggen dat het setje er zo al sjiek uitziet. Nette verpakking, keurig verpakt, installatiehandleiding met kleurenfoto's (jawel) en zo'n sjiek magneetklepje aan de voorkant :D ...

Maar goed, de verpakking zal me verder jeuken. Die betaal je toch wel. Ik ga proberen om zondag wat tijd te vinden om het te installeren. Als het droog blijft natuurlijk...

Ik ben benieuwd :T

nee vec, dat zijn stickers, die plak je op de auto en dan lijkt het net een Carrera GT of M5, zoals op de doos :-D

CorZa schreef:

Wijsneus....

Dat is beschermmateriaal voor transport......

dus...als ik het goed begrijp heb je beschermateriaal gekocht in Amerika....iets wat je in nederland ook kon verkrijgen....rare jongens die Zeeuwen.:}

maar ben benieuwd naar het resultaat, chief

ook naar het reseultaat van de sjip-tjoening.:}

Als je braaf bent mag je wel eens een stukkie toeren Veccie.....

(waar had ik dat stoelverhoginkje nou gelegd???)

Hahahaha, nou momenteel is het lastig op vol vermogen te rijden. Wielspin in 2 en 3 tot 80km/uur (:B

Ik ben nu moed aant verzamelen om het xenon-setje in te gaan bouwen... alleen het waait hier echt heel erg hard, dus maar ff wachten nog....

Zo, het xenon-setje is ingebouwd. Ik ga nu eerst even opwarmen en m'n vingers laten ontdooien (jeeee, tis koud buiten) en dan de hort op. Ik zal vanavond foto's plaatsen. Ook in het donker natuurlijk ;)

Eerste indruk: goeiedag wat een lichtopbrengst en wat een verschil B)

Een paar fotootjes:

Allereerst een leuke kilometerstand:
Leon-33333.JPG

:D

Dan de oude lampen eruit:
Xenon-foto1.JPG

De nieuwe erin en het spanningsregelaarkastgevaldingetje netjes wegwerken (hier zit nu nog een kapje over, dus je ziet em niet):
Xenon-foto2.JPG

Het resultaat:
Xenon-foto4.jpg

Xenon-foto5.jpg

Xenon-foto6.jpg

Xenon-foto7.jpg

Ik moet zeggen, echt een mega-verbetering. Wat een bak met licht zeg, jeeee. Als je ze aanzet gaan ze eerst heel fel branden, daarna neemt dat af en gaan ze langzaam oplichten tot volle sterkte. Wat een enorme lichtbundel zeg, goeiedag. Al veel over gehoord, maar het is dus echt waar.

Kortom: dik tevreden :D

CorZa, dat ziet er goed uit.

Ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe wagen met Xenon.
Of dat echt een formidabele verbetering is.

Waarom rijd jij overigens niet met die auto?
33K in 3 jaar is toch niets?
Is het niet leuk rijden soms?

Cas

@Cas, wijsneus.... ik heb eerst anderhalf jaar lang de Smart Roadster erbij gehad he. Daar stond na anderhalf jaar zo'n 20K op.... En hij rijdt prima, dus dat is het niet.

@PG, dit is al aardig blauw. Ik heb nu 6000K. Als ik 8000K had gepakt is het blauwer, maar heb je ook minder lichtopbrengst. Dus dit is de goeie keuze geweest B)

Terug
Bovenaan