Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:
CorZa zei:Alleen om één of andere onbekende reden rij ik steeds vaker met de Golf naar m'n werk en rijdt Dais steeds vaker met de Leon. "Hij rijdt toch wel heel lekker" en "hij is eigenlijk best heel mooi he" waren doorslaggevende argumenten voor de ommezwaai... Dit in tegenstelling tot pakweg een jaar geleden... "hij is veel te snel" en "hij is zo onoverzichtelijk, ik weet nooit waar het kont van de Leon ophoudt"...
CorZa zei:Onze Golf moet over een tijdje ook weer. We (ik) willen de 3 ton halen. Nog 14.000km en dan staat ie daarop. Daarna mag hij, indien hij dat zelf aangeeft, met pensioen![]()
CorZa zei:Klinkt bekend?
CorZa zei:@Mach1, Dat idee heb ik ook al geopperd en dat is ook zeker nog niet van tafel, maar budget-technisch gezien...
Straks zit Daisy zonder inkomen en dan schiet het best op he. Zeker als er ook nog een paard staat die stalling en eten nodig heeft...
Maar da's een goeie optie![]()
Mach1 zei:1.6 heeft ook een 5-bak en 1.3 is ook met 5-bak geleverd (al zijn deze wel zeldzamer).