Audi A4tdi
Net ingestapt
Blijft vreemd die schuldvraag, in mijn ogen ben je onschuldig. Allebei dezelfde maatschappij misschien?
Hoe is het overigens met de nek en rug?
Hoe is het overigens met de nek en rug?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daan. zei:Ik vind dit echt enorm balen voor je! Je ziet toch ook aan de auto dat zij boven op jou is geknald. En groen licht is groenlicht moeten ze dat kreng maar zo afstellen dat hij op rood springt als de weg vol staat.![]()
Moderator
Inderdaad. Dan knal je op een stilstaande auto, en dan is die ander nog schuldig ook???Boet zei:Ik heb ooit eens begrepen dat een ieder stil moet kunnen staan binnen de afstand die men kan overzien. Als een kruispunt vol staat met auto's, kun je nóg honderd keer voorrang hebben, maar als je vervolgens op een stilstaand object knalt, heb je m.i. je afspraak met Hans Anders gemist.
Die muts mag nog van geluk spreken dat ze de vrachtwagen niet gepakt heeft. Dat geeft toch iets minder mee.
Barri zei:Inderdaad. Dan knal je op een stilstaande auto, en dan is die ander nog schuldig ook???Boet zei:Ik heb ooit eens begrepen dat een ieder stil moet kunnen staan binnen de afstand die men kan overzien. Als een kruispunt vol staat met auto's, kun je nóg honderd keer voorrang hebben, maar als je vervolgens op een stilstaand object knalt, heb je m.i. je afspraak met Hans Anders gemist.
Die muts mag nog van geluk spreken dat ze de vrachtwagen niet gepakt heeft. Dat geeft toch iets minder mee.![]()
Het is een wat andere situatie maar toch:CorZa zei:Ik kan me niet voorstellen dat iemand van jullie in eenzelfde situatie stil was gaan staan voor groen om zo'n grote/lange kruising leeg te laten.
Hier proef ik toch wat stemmingmakerij, en dat snap ik best!CorZa zei:Iemand jakkert een overvolle kruising op in haar leasehok, ramt een autoliefhebber zijn trots die vervolgens zijn auto in de kreukels ziet, hoop ongemakken meekrijgt, meer verzekering mag betalen (merk ik nog 15 jaar lang dus) en madam hobbelt inmiddels lekker verder?
Casanova zei:Overigens hoef je niet het hele kruispunt vrij te houden. Het belangrijkste is het verkeer voor rechtdoor (maar dat mag nu wel duidelijk zijn).
Barri zei:@casanova: ook vanuit de optiek van de tegenpartij is het fout. Als je een voorrangsweg oversteekt moet je je idd aan de verkeerslichten houden, maar groen betekent echt niet dat je zo die kruising over mag hengsten.
CorZa zei:Weer een vervolg op het Golf-verhaal... nu start hij steeds niet. Hij startte altijd super. Sleutel om en meteen aanslaan. Maar sinds kort... Hij start helemaal niet of soms na lang aandringen en dan loopt ie heel slecht. Alsof hij in het begin op 2 of 3 cilinders loopt. Na een paarhonderd meter begint ie wat beter te lopen en na een kilometer stotteren en kuchen draait hij weer relatief normaal.
De accu en dynamo lijken me in orde. Ik zit zelf aan de bougies, -kabels en/of choke te denken.
Heeft iemand enig idee of een suggestie?
Owja, ik wil niets horen over de leeftijd of kilometerstand![]()
CorZa zei:Ow dus dat probleem zou ook gerelateerd kunnen zijn aan de bougies en -kabels? Zou er dan eindelijk iets goedkoop en simpel op te lossen zijn???
British Racing Green zei:Ja, een andere wagen hoeft echt niet zoveel te kosten.
De Civic van medeforummer Kristian lijkt me terzake veruit de goedkoopste en degelijkste oplossing!
Mach1 zei:British Racing Green zei:Ja, een andere wagen hoeft echt niet zoveel te kosten.
De Civic van medeforummer Kristian lijkt me terzake veruit de goedkoopste en degelijkste oplossing!
Denk het niet. Zo'n Golfje kun je zo naar de 4 ton sturen met weinig kosten. Nu komt er toevallog het een ander achter elkaar.
B-Real zei:En zo'n Civic niet?
Dat zijn over het algemeen ook prima betrouwbare auto'tjes die maandelijks echt niet veel hoeven te kosten.
CorZa zei:Maar.... de auto is voor vriendinlief, dus wie weet![]()
Mach1 zei:B-Real zei:En zo'n Civic niet?
Dat zijn over het algemeen ook prima betrouwbare auto'tjes die maandelijks echt niet veel hoeven te kosten.
Waarom zou je een andere aanschaffen als je er al eentje hebt? DFe Golf is er al, die hoeft alleen gefikst te worden, de Civic moet aangeschaft worden en dan waarschijnlijk ook weleens gefikst worden...
En een Civic van dat model, daar ben ik echt geen fan van. Precies om de redenen die Corza aangeeft!
B-Real zei:Maar je reageerde op BRG alsof Civic's geen 4ton aan kilometers aan kunnen en een Golf wel. Ik vind beide auto's prima vergelijkbaar en kunnen hoge km standen.
Allebei vaak wel wat last van roest, maar motorisch niet kapot te krijgen.
CorZa zei:Als hij warm is loopt hij als het bekende zonnetje... Het is echt het starten en daarna de eerste kilometer zeg maar. Ook niet altijd, maar vooral na een dagje stilstaan b.v.....